Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2008 16:39:41
Ik vind t soms erg moeilijk om mijn ouders minder belangrijk te vinden dan God..
Even though, ik God zou moeten bedanken voor zulke prachtige ouders.
Dus ik hoor God belangrijker te vinden, terwijl ik soms automatisch voor mn ouders kies.
|
  Studi0_9 (7)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2008 16:19:01
Ik vind ook mezelf het belangrijkst. Als iedereen nou in zichzelf gelooft, hoeft niemand anderen te aanbidden. Buiten mezelf vind ik mijn broertje het belangrijkst. Hoe leuk mijn moeder ook is, ik zou niet elke dag urenlang met haar in dezelfde ruimte willen zijn. Daarvoor is ze te voorspelbaar. Mijn broertje daarentegen niet.
|
  SheboAga (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2008 15:24:38
Ik
|
 tulumba_ (16)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2008 13:36:09
Juist zei:1: God
2: Profeet
3: Moeder/Vader
Het is God die ik dankbaar ben omdat Hij ons via profeten zich zelf kenbaar maakt ,en dat er een hel en hemel is...
Het is God die ik dankbaar ben om dat Hij mijn vader en mijn moeder op de juiste pad houd en zorgt voor alle voorzieningen en hun gezondheid..
Het is God die ik dankbaar ben voor alles wat hij voor de hele mensheid (schepping) gedaan heeft en nog zal doen..
Alle lof zij Allah....De Heer der werelden...
De meest Barmhartige...de meest Genade volle..
AMIN..

ok
waarom zorgt je god wel voor de gezondheid en voorzieningen van jouw ouders en niet voor die van heel veel andere mensen in de wereld?
barmhartige?
|
 Juist (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2008 13:23:51
1: God
2: Profeet
3: Moeder/Vader
Het is God die ik dankbaar ben omdat Hij ons via profeten zich zelf kenbaar maakt ,en dat er een hel en hemel is...
Het is God die ik dankbaar ben om dat Hij mijn vader en mijn moeder op de juiste pad houd en zorgt voor alle voorzieningen en hun gezondheid..
Het is God die ik dankbaar ben voor alles wat hij voor de hele mensheid (schepping) gedaan heeft en nog zal doen..
Alle lof zij Allah....De Heer der werelden...
De meest Barmhartige...de meest Genade volle..
AMIN..
|
  -lNYOURD.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2008 10:53:20
Me moeder
|
 tulumba_ (16)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2008 10:42:39
je god/goden of iemand anders? (bv je vader/moeder, broer/zus, huisdier, beste vriend, profeet, president/politieke leider)
of zou je niet kunnen kiezen? [Gewijzigd op 17 oktober 2008 10:46:02]
|