ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 13:35:45
^ Waar moeten we dan over discusieren ?
|
elbistan.. (100)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 02:02:44
wrm deze discussie , dit is al jaren aan de gang. Wat hebben we er mee bereikt: niks. In tegendeel we zijn alleen maar achteruitgegaan.
|
 lorenzo6.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 februari 2010 15:39:29
Mensen kijk gewoon naar je zelf. wat is jouwn standpunt wat ben jij zelf? kom je eruit dan heb je niet eens de neiging om over dit soort zaken te discussiëren. laat ieder in zijn haar waarde
|
 Chaos (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 februari 2010 19:33:35
Ik wil slechts op 3 dingen reageren. Ik heb nooit beweer dat het alevitisme de ware islam is. Ik weet wat echte alevieten geloven. Wat jij niet weet is dat binnen het alevitisme meer dan 100 stromingen zijn. Wat jij dus beweert geldt slechts voor een beperkt aantal groepen en individuen. In mijn familie raak niemand zij kind aan, terwijl we toch echt alevieten zijn. Dus die bewering verwijs ik simpelweg naar de prullebak.
Ik vind het overigens schandalig dat je durft te beweren dat een moslim een kutleven door het volgen van de Koran en het dienen van Allah. Als ik verzen uit de Koran lees geniet ik ervan, ik vind het prachtig. Als ik vast voel ik me onderdeel van een groter geheel. Maar ik weet wat je nu wilt zeggen, dat ik dan geen aleviet ben. Maargoed speculeer er zelf maar op los.
Het laatste punt wat ik kwijt wil is dat alevieten, wat ze ook doen, heel erg warm zijn. Soennieten zien zichzelf als de ware moslim, maar ondertussen verbreken de meeste al de regels die ze zo graag eren. Ik heb met soennieten gepraat die zeiden dat ze niet binnen mochten drinken, eenmaal buiten drinkten ze als een gek. Dan ben ik tenminste blij dat ik met mijn vader aan dezelfde tafel kan proosten.
Je hebt goede punten, beetje grof maar wel onderbouwd. Het is alleen jammer dat je erg assimileert en bepaald punten slechts gelooft vanuit roddels die er al zogenaamd eeuwen de ronde doen. Het nieuwsbericht gelezen over dat Turkse meisje dat is begraven uit eerwraak? Dat gebeurt niet bij alevieten.
|
 ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 februari 2010 18:49:44
Jij staat niet model voor de gemiddelde aleviet in Europa. De jong volwassen alevieten die ik ken kunnen als je ze vraagt wat het alevi zijn inhoudt niet een zinnig antwoord geven. Ook zijn ze allemaal zogenaamd links, maar hun kennis van wat links en rechts inhoudt is nogal beperkt. Het is gewoon net zoals zoveel groeperingen gebasseerd op symbolen. Neem Hz Ali. Beeld hem af als een charismatisch krijger met een leeuw etc. Neem een vlag van Ataturk en verheerlijk hem voor zijn westerse denkbeelden en terugdringen van de Islam uit de publieke ruimte. Neem een Haci Bektas erbij met zijn filosofien en geef hem een blij hertje. Neem dan nog een Pir Sultan en je hebt ook poezie. Nog een paar mensen die saz kunnen spelen en erbij kunnen zingen over de mikmak zoals Asik Mahsuni Serif en het begint al ergens op te lijken. Laten we ook maar samenkomen en elkaar seksueel benaderen. Verder nog wat danspasjes en voila... We zijn verlicht. Het liefst met drank erbij, want anders is het maar saai
Als niemand met mij wil discussieren brainstorm ik wel in mijn eentje. Ik heb hierboven zonder andere religies erbij te halen uiteengezet wat alevitisme is. Nu wil het even over de mainstream moslim hebben. Het hoogtepunt van diens religieuze ervaringen zal doorgaans een pelgrimstocht zijn zoals 1 van de 5 zuilen voorschrijft. Nu denk ik even hardop.... Wat zou dat voor alevieten zijn. Aan de grootte van de borsten je dochter in het donker herkennen en haar seksueel benaderen en je dan beter dan anderen voelen ? Of als de kerel naast de dede heel virutoos op zijn baglama speelt terwijl je aan het dansen ben met je vriendjes en vriendinnetjes ? Wat is nou echt een moment waarop de aleviet in contact staat met Allah ? Alsof ze hem gedenken. Daar hebben ze geen tijd voor door al het dansen en wijn drinken in. Alevitisme heeft niks met Allah of islam te maken. Onder elkaar kijken ze er echt niet van op als een soortgenoot ervoor uitkomt atheist te zijn. Ik ken hele alevitische families waarvan iedereen weet dat ze niet gelovig zijn. In Europa hoeven ze zoiets niet geheim te houden. Van de soennieten ken ik alleen maar individuen die niet geloven en geen hele gezinnen. Die atheistische alevieten zijn nog fanatieker in hun verheerlijking van het alevi zijn als degenen die niet openlijk zeggen dat ze atheist zijn. Alevitisme staat haaks op de islam. Een moslim moet het boek en de profeet volgen en heeft daarom dus eigenlijk een kutleven. Alevieten hebben zich daarvan bevrrijd en hebben zelf iets bedacht en kunnen daardoor doen en laten wat ze willen en hebben een leuk leven.Eerlijker kan ik niet zijn. Maar als je beweert dat het alevitisme de ware islam is ben je gewoon gek.
|
 Chaos (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 februari 2010 11:16:21
Alevieten vijand van de Islam? Laat je baard even groeien en ga preken in de Moskee, zou je goed staan.
Wat betreft de rest, ik zie het niet als een discussie of mening meer, maar als pure zwartmakerij. Als je al zo zeker van je zaak bent en niet van mening verandert, kun je het beter met je eigen soortgenoten over hebben. Je weet toch allemaal via die en zus en zo.
En dat je beweert meer te weten dan een gemiddelde Aleviet slaat nergens op. Kom maar een keer met mij rond de tafel zitten. [Gewijzigd op 04 februari 2010 11:18:30]
|
 ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 februari 2010 11:07:09
Eindelijk een reactie. Maar waarom zo agressief ? Als iemand in een topic meldt dat die kontneuken lekker vindt en jij vindt het niet lekker.... dan ga je toch ook niet zo opgefokt reageren ? Niemand is verplicht te denken of zich te uiten zoals het jou bevalt.
Waar zal ik beginnen ? Je zegt dat ik niet bij de seksuele handelingen ben geweest die Alevieten uitvoeren en dat ik ook niet bij de massamoorden op Alevieten ben geweest. Je hoeft ergens niet fysiek aanwezig te zijn om het voor waargebeurd aan te nemen. Ik ben ook niet bij de holocaust geweest en ook het ontstaan van de aarde heb ik niet meegemaakt. Maar er zijn bronnen die je kunt gebruiken. Dat Alevieten incest plegen heb ik niet verzonnen. Die verhalen doen al eeuwen de ronde. Ik heb in mijn eerdere reacties vermeld hoe ik zo zeker van mijn zaak ben en zal het nog een keer doen. Mijn grootvader heeft het van een alevi dedesi. Hij gaf het zelf toe en wijdde er ook nog eens over uit en gaf alle details. Daarnaast ken ik nog vele andere mensen die het bevestigen. Ik ken zelfs een man die er bij was. Toen hij zich na het doven van de kaars niet had uitgekleed is hij uit de cem gejaagd. Hij zat onder de blauwe plekken. Dat mum söndu bestaat weet jij ook wel, maar ik snap ook dat jullie dat niet van de daken af kunnen schreeuwen. Het is namelijk walgelijk ! Maar jullie doen net alsof jullie neus bloedt als jullie ermee geconfronteerd worden. Het komt jullie beter uit om tegen buitenstaanders te doen alsof het zwartmakerij is en van de ene op de andere dag iemand in een dorp opstond en had bedacht dat Alevieten een kaars aansteken onder begeleiding van speciale liederen en na het doven ervan elkaar seksueel benaderen. Wie verzint zoiets nou ? Er is een hele organisatie nodig om een leugen door zo'n grote bevolking voor waar aan te laten zien. Ga jij maar eens beweren dat Soennieten onder het mom van hun religie gemeenschap hebben met kamelen. Denk je dan dat eeuwen later nog steeds zoveel mensen geloven dat het zo is ? Je moet dan handlangers hebben in elke stad en in elk dorp. Er is een heuse propagandamachine voor nodig om mensen zo te hersenspoelen. En nogmaals... die verhalen zijn eeuwenoud en zijn op verschillende plekken ontstaan. Het is niet zo dat op de enige zender op televisie er een bericht kwam en dat de bevolking dat opeens ging geloven.
Laten we verder gaan met de vraag of het Alevitisme zoals ik het noemde een kunststroming is of een religie. Ik zeg religie... Niet eens of het een Islamitische stroming is. Want dat het alleen maar een Islamitisch sausje heeft is zo zeker als wat. Als ergens een nieuwe filosofische/spirituele beweging ontstaat is dat vaak een bewerking van een eerder dogma. Zo is de koran een aftreksel van de thora en de bijbel. De Joden beweren dat er maar één God is en eeuwen later komen de Christenen met verbeterde versie van die gedachte en verzinnen er de drie-eenheid bij. Vele eeuwen later komen de Moslims en pimpen het nog verder. Zo is dat ook met alevitisme. Ware het niet dat de Alevieten uit angst Islamitische invloeden bij hun kunststroming betrekten. Het alevitisme is een sjamanistische natuurgodsdienst die later is geevolueerd in een humanistische levensovertuiging die op kunst is gebasseerd. Tijdens de cem worden wat Sjiitische invloeden binnengelaten en daarmee heb je het verband met de Islam ook wel gehad. Denk aan Hasan en Huseyin. Dat ze tijdens de cem zo hysterisch doen tijdens het gedenken van imam Huseyin is gewoon uiterlijk vertoon. Alsof ze echt iets geven om een of andere Arabier die anderhalf millenium geleden is vermoord. Het is gewoon symboliek en doen met wat je hebt. Net als iemand die het erg vindt dat die leeuw bij Lion King van een ravein afvalt of iemand die verdrietig is omdat Sinterklaas hem/haar heeft overgeslagen.
Je zegt dat alleen Allah kan oordelen of iemand moslim is of niet. Als jullie in Allah zouden geloven zouden jullie die weg niet kiezen. Naast de Armeniers zijn jullie de grootste vijanden van de Islam. Wat ik heb gezegd over het neerkijken op moslims is een harde waarheid. Alevieten beschouwen zichzelf als verheven boven moslims die praktiseren. Ze gaan niet eens met hun om. Ga maar eens tegen je ouders zeggen dat je bent begonnen met bidden. Ze zullen dat als een smet op hun opvoeding zien. Of ga maar eens een maand vasten. Of een nog beter voorbeeld... Ga als Alevitisch meisje maar eens een hoofddoek dragen. Alevieten zijn zo bang voor de hoofddoek dat dat het eerste is wat bij hun opkomt als hun dochters met een Soenniet willen trouwen. Zelfs jullie oma's van 80 lopen met hun witte haren zonder hoofddoek. Ze zien het als symbool van de Islam. En Islam zien ze als onderdrukking. Ik zal met nog simpelere voorbeelden komen. Een moslimkoppel hoort zichzelf ritueel te reinigen na de geslachtsgemeenschap. Zelfs dat doen jullie niet. Daarom worden getrouwde alevitische vrouwen zo lelijk terwijl ze als meisjes mooi zijn. Jullie zijn gewoon te herkennen aan jullie gezichten. een gele huid met vlekken, een neus als een schans en wenkbrauwen als snorren. Het kan ook door inteelt komen. Anders zouden meer volkeren er zo verdoemd en vervloekt uitzien.
Ik beweer niet dat jullie volgens de sharia moeten leven ofzo. Ik heb het ook niet over individuen die iets plaatsen op youtube. Ik heb het gewoon over alevitisme met haar hele aanhang. De Islam kent zoveel stromingen en geen enkele leeft zo ver van de Islam als jullie. Doe vooral waar je zin in hebt en verschuil je achter dat eeuwige alleen Allah mag oordelen. Mensen hebben ook hersens en kunnen wel inschatten wat Allah zou oordelen. Het eerste wat je wordt gevraagd in het hiernamaals is het gebed. Ik ken geen enkele aleviet... niet eens die oma van 80... die bidt. Waarom dan zo krampachtig vasthouden dat je Moslim bent ? Als van de hele stroming niemand zich ene reet aantrekt van de geboden van Allah ? Liever gaan jullie wijn drinken bij het eten omdat je dan op de Nederlanders lijkt. Die Europese alevieten zijn helemaal ontspoord. Met hun tattoo's van de zulfikar terwijl ze intussen zo onwetend als een kind zijn. Ik weet nog meer over jullie ideologie dan de gemiddelde aleviet in Europa. Met hun verheerlijking van alles wat links is. Straks gaan jullie nog denken dat Ché Gueverra een profeet is. Het is dat internet bestaat, anders waren alevieten in Europa totaal geassimileerd. Via google kunnen jullie nog blije plaatjes in jullie hyves zetten, maar anders hebben jullie niks anders dan muziek. Dus geniet maar van die liedjes die door mensen zijn geschreven. Ga maar lekker dansen op het geluid van de baglama. De volgende generatie zullen ze vast wel overstappen op elektrische gitaar en discolampen. En dan jong en oud.. lekker shaken met die billen.
|
 Chaos (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 februari 2010 23:41:28
ROCK_N_COKE zei:Waar blijven die alevieten nou ? De topic ging als een trein en sinds ik met mum söndu aankom is het ineens stil. We zijn inmidels een maand verder. Als iemand het aandurft om verder te discussieren ben ik bereid mijn inbreng te leveren. Centraal staat de vraag waarom alevieten doen alsof hun neus bloedt als je hun confronteert met hun incestueuze rituelen. Even mijn persoonlijke mening over alevieten en soennieten. Aanhangers van beide stromingen zijn discriminerend bezig. Als twee jongeren verliefd op elkaar worden en ze zijn niet van dezelfde stroming keuren de ouders het negen van de tien keer niet goed.
Alevieten mogen soennieten niet omdat ze de echte Islam als iets minderwaardigs en achterlijks zien. Hun voelen zich met hun humanistische denkbeelden verheven boven de in hun ogen bekrompen en verstikkende letterlijke interpretatie van de koran. Voor Alevieten is een gedicht van Pir Sultan Abdal of zelfs een liedje van een of andere Alevitische zanger(es) van meer waarde dan de hele koran bij elkaar. Dat recht hebben ze. Maar waarom beweren dat je moslim bent ? Dat was vroeger nodig omdat ze anders zouden worden afgemaakt, maar waar zijn ze anno 2010 bang voor ? Ik zal het antwoord geven... Ze weten zelf niet meer wat ze zijn. Het moet heel verwarrend voor de gemiddelde aleviet zijn om zichzelf als moslim te zien, terwijl ze als collectief neerkijken op de islam. Ze beschouwen zichzelf als verlicht en de islam als achterlijk. En de alevieten in Europa zijn al helemaal de weg kwijt.
Een neonazi heeft ook zijn trots en zal blijven verdedigen dat hij niks verkeerds doet... in tegendeel. En zo is het ook met alevieten. Alles haten wat met de islam te maken heeft. Niks uit de koran volgen, niks van de weg van de profeet volgen en jezelf toch moslim noemen. Ik zou veel meer respect voor ze hebben als ze zichzelf gewoon als humanisten profileerden.
En dan nog al hun blije plaatjes van Hz Ali... Hz Ali zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou weten dat hij wordt misbruikt. Ik snap dat als Hz Ali wegvalt er niks meer overblijft behalve wat dichters en volkszangers en oude sjamanistische rituelen uit de tijd dat mensen nog heilig geloofden dat kraanvogels voorspoed brachten. Dus eigenlijk is het alevitisme gewoon een kunststroming en geen religie. Op religieus vlak staat het gelijk aan het creeeren van een beeld en dat aanbidden door er omheen te dansen. Zelfs de basis van het alevitisme... 4 kapi 40 makam komt niet van een hogere macht, maar is gewoon door mensen bedacht. Dus nogmaals... alevitisme is gewoon een kunststroming en geen religie. Met als toppunt van samensmelting seks binnen de familie.
Wat wil je bereiken met je provocerende uitspraken? Ik zou het liefst jouw neus laten bloeden omdat jij alles durft te beweren wat Allah je heeft verboden. Waar haal jij het vandaan dat Alevieten incestueze rituelen hebben? Ooit van dichtbij meegemaakt? Nee? Ook niet dat Soennieten alevieten massaal hebben afgeslacht? Was je ook niet bij hé. Om stap voor stap te reageren op je reactie.
Siirler van Haci Bektas en Pir Sultan Abdal zijn menselijk en prediken het goede, wil je dat tegengaan dan is dat jouw onwetendheid, los van dat predikten zij voor vrede en harmonie tussen de MENSEN, niet alleen voor Alevieten. Ooit een siir of lied van deze grootheden tegengekomen waarin ze het alléén over Alevieten hadden? Nee, er wordt steeds gepraat over 'canlar'. Het waren grote mensen deze dichters, maar dat je uit je gore mond durft te beweren dat Alevieten hén nog belangrijker dan de Koran achten is nergens op gebaseerd.
Daarnaast het volgende, Alevieten kijken niet collectief neer op de Islam, waar is die uitspraak op gebaseerd? Op een paar youtube filmpjes waar enkele Alevieten zoiets zeggen? Je lijkt Geert Wilders wel, 1 marokkaan idioot, alle marokkanen idioot, toch? Evengoed, Alevieten praktiseren niet zoveel Soennieten. Ik heb ook zo mijn mening over Soennieten, schijnheilig vasten en vervolgens dealen, meisjes erop los neuken, hoofddoek dragen en vervolgens een sigaret aansteken. Maar ondertussen, 'ach ik vast want dat hoort bji m'n geloof'. Tuurlijk, pak het goede eruit en doe verder wat je niet laten kunt. Een Aleviet gelooft met z'n hart, Allah leest dat zelf, en niet jij goorlap. Alevieten daarentegen zeggen eerlijk, 'ik vast niet want ik vind het niet nodig'. Ben je nu volgens de Islam slecht? Daar is geen antwoord op, want Allah beslist.
Daarnaast heb jij niks te zeggen over of een Aleviet zich een Moslim mag noemen, elke Moslim, en durf maar in mn gezicht te beweren dat ik dat niet ben, weet dat ALLÉÉN Allah het recht heeft om een mens te beoordelen. Jij vergelijkt Alevieten met de Joden die toen Mozes hen moest leiden hun oude geloof weer naar voren brachten. Je mag van de stroming vinden wat je wilt, maar over de Aleviet als mens heb je geen recht van spreken. Want wil jij je wanen als een échte Moslim doe dan maar wat je hart ingeeft, in plaats van je tijd te verdoen op ChatNu. Vergeet de volgende keer niet erbij te zeggen dat Soennitische mannen vaak hun eigen kinderen en nichtjes verkrachten, en owja vergeet die gedwongen huwelijken niet, en vergeet vooral de onwetendheid van velen van hén niet. Jij bent een schande voor je geloof, niet alleen voor Imam Ali, en Abu Bekr, ook voor de Profeett (sav).
|
 ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 februari 2010 11:35:16
Waar blijven die alevieten nou ? De topic ging als een trein en sinds ik met mum söndu aankom is het ineens stil. We zijn inmidels een maand verder. Als iemand het aandurft om verder te discussieren ben ik bereid mijn inbreng te leveren. Centraal staat de vraag waarom alevieten doen alsof hun neus bloedt als je hun confronteert met hun incestueuze rituelen. Even mijn persoonlijke mening over alevieten en soennieten. Aanhangers van beide stromingen zijn discriminerend bezig. Als twee jongeren verliefd op elkaar worden en ze zijn niet van dezelfde stroming keuren de ouders het negen van de tien keer niet goed.
Alevieten mogen soennieten niet omdat ze de echte Islam als iets minderwaardigs en achterlijks zien. Hun voelen zich met hun humanistische denkbeelden verheven boven de in hun ogen bekrompen en verstikkende letterlijke interpretatie van de koran. Voor Alevieten is een gedicht van Pir Sultan Abdal of zelfs een liedje van een of andere Alevitische zanger(es) van meer waarde dan de hele koran bij elkaar. Dat recht hebben ze. Maar waarom beweren dat je moslim bent ? Dat was vroeger nodig omdat ze anders zouden worden afgemaakt, maar waar zijn ze anno 2010 bang voor ? Ik zal het antwoord geven... Ze weten zelf niet meer wat ze zijn. Het moet heel verwarrend voor de gemiddelde aleviet zijn om zichzelf als moslim te zien, terwijl ze als collectief neerkijken op de islam. Ze beschouwen zichzelf als verlicht en de islam als achterlijk. En de alevieten in Europa zijn al helemaal de weg kwijt.
Een neonazi heeft ook zijn trots en zal blijven verdedigen dat hij niks verkeerds doet... in tegendeel. En zo is het ook met alevieten. Alles haten wat met de islam te maken heeft. Niks uit de koran volgen, niks van de weg van de profeet volgen en jezelf toch moslim noemen. Ik zou veel meer respect voor ze hebben als ze zichzelf gewoon als humanisten profileerden.
En dan nog al hun blije plaatjes van Hz Ali... Hz Ali zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou weten dat hij wordt misbruikt. Ik snap dat als Hz Ali wegvalt er niks meer overblijft behalve wat dichters en volkszangers en oude sjamanistische rituelen uit de tijd dat mensen nog heilig geloofden dat kraanvogels voorspoed brachten. Dus eigenlijk is het alevitisme gewoon een kunststroming en geen religie. Op religieus vlak staat het gelijk aan het creeeren van een beeld en dat aanbidden door er omheen te dansen. Zelfs de basis van het alevitisme... 4 kapi 40 makam komt niet van een hogere macht, maar is gewoon door mensen bedacht. Dus nogmaals... alevitisme is gewoon een kunststroming en geen religie. Met als toppunt van samensmelting seks binnen de familie.
|
ERDALERE.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 januari 2010 18:13:11
lutfen alevilik hakkinda konusuruken biraz dikkatli olalli o guzel insanlari incilteyelim
|
  -YouKnow.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 januari 2010 21:46:36
Rasta_Badru zei:je moet het zien als een tv show gwn lezen en niks zeggen als mensen elkaar aanvalle
come on keep going pls  AHOUWAUOHOWHAHOOHAUHA !
ow net als die randdebielen op TV die onzinnige discussies aangaan
oke slim ik ben al stil
|
 Rasta_Ba.. (51)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 januari 2010 21:45:09
je moet het zien als een tv show gwn lezen en niks zeggen als mensen elkaar aanvalle
come on keep going pls
|
  -YouKnow.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 januari 2010 20:23:52
ben ik hier de 15-jarige of jullie, ik zou het echt niet weten
dacht dat ik kinderachtige reacties plaatste maar dit gaat toch echt te ver !!!!!!!!!!!?????????
doe even normaal zeg
|
 ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 januari 2010 17:12:14
We waren in de speeltuin verder aan het drinken vannacht en toen we terug kwamen was de laptop bezet. Dat je wel of geen tijd voor mij hebt is jouw zaak. Ik snap niet waarom je dat vermeldt. Reageer gewoon wanneer je daar zin in hebt. Ik smeek ook niet om je tijd ofzo.
Neef en nicht is iets heel anders dan vader en dochter. In Nederland moest je toestemming van de koningin vragen. Het was een formaliteit. Ze weigerde nooit. Maar als trouwen met je neef of nicht zo bizar was, zou het in het meest ontwikkelde land ter wereld niet bestaan. Nederland heeft de verlichting al eeuwen gepasseerd, terwijl daar in Turkije geen sprake van is geweest door de ketenen van de Islam. Dus als zelfs in Nederland zoiets binnen de perken van de logica en het aanvaardbare ligt valt je vergelijking als een kaartenhuis ineen. Denk zelf na... Neef trouwt en neukt met nicht - Vader neukt uit cultuur met zijn dochter.
Je spugt mij in mijn gezicht. Ik ejaculeer dan heftig in jouw opgemaakte gezicht en in je gestijlde haren. Spuug voortaan dus maar lekker ergens anders en hou je een beetje in. Van mijn part in de communistensnor van je vader maar niet mij aanvallen. Gewoon discussieren.
En dat ik sletjes versier is echt niet zo bijzonder. Van degenen die jij via prive antwoordt ziet de helft je als een gratis wip. Ik weet waar ik over praat. Maar al was ik de meest schandalige persoon ter wereld. Dat neemt niet af dat jullie in de nasmeulende kaarslucht seks hebben met jullie eigen kinderen. Dan moet ik nog veel broden eten om daar qua schandaligheid aan te kunnen tippen !
|
Tuanaa (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 januari 2010 21:14:34
ik wacht al een kwartiertje op een reactie.
ik heb nu helaas geen tijd meer voor jou.
|
Tuanaa (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 januari 2010 21:01:18
Geen van beide, kijk dat jij hier bezig bent metsletjes is een feit want je gaf het zelf toe
maar dat ik sex met me vader heb, heb jij nog niet kunnen bewijzen?
Ik heb nog nooit sex gehad, ik blijf wachten op mijn toekomstige, ik ga me niet verlagen zoals jou op een site zitten en sletjes versieren terwijl je een dochtertje hebt van 1,5. Ik heb medelijde met je dochter, dat zal ze ook wel begrijpen als je ze wat ouder is als ik haar was zou ik in je gezicht spugen.
Sex hebben met je familie is zowiezo schandalig, ik ken 6 soennietische mannen die zijn eige dochter laten trouwen met een neef van hun zelf? Dus soennieten hebben ook sex met familie.....hmmmmmmmmmmmm
|
 ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 januari 2010 20:54:01
Wat is erger ? Een dochter hebben verwekt waar je goed voor zorgt en niet aan de moeder overlaat en intussen af en toe op deze site komen om sletjes te versieren of seks hebben met je eigen vader ?
|
Tuanaa (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 januari 2010 20:53:14
ROCK_N_COKE zei:Jij zegt over mijn dochter dat je hoopt dat die door een aleviet wordt geneukt. Lees jij je eigen reacties wel ?
Jij zegt dat het hier stikt van de sletjes wie ben jij om te zeggen dat ze sletjes zijn?
Wat denk je nou dat ik nog normaal ga reageren?
Als het hier stikt ( sletjes ) verwijder je profiel en ga op je dochter passen.
|
Tuanaa (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 januari 2010 20:51:25
' Het stikt hier van de sletjes '
Hahaha ohhh schaaaaaaaaaaaaaaaam je, je hebt ook nog een dochter en jij bent hier aanwezig.
|
 ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 januari 2010 20:50:23
Jij zegt over mijn dochter dat je hoopt dat die door een aleviet wordt geneukt. Lees jij je eigen reacties wel ?
|