Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 november 2008 21:56:39
of sta je lager in de rang
omg
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 november 2008 21:50:10
Beheerder zei:hangt ervanaf k hoop dat we de topic niet weer hoeven te sluiten
bedankt voor je idee maar de mods weten best wat hen te doen staan Jou geld kunnen laten verdienen? Of sta jij lager in rang? 
Maar ok.. mss doe je wel ééns iets met goede ideeen.
|
 Yoosz (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 november 2008 21:42:24
Beheerder zei:hangt ervanaf k hoop dat we de topic niet weer hoeven te sluiten
bedankt voor je idee maar de mods weten best wat hen te doen staan
ok vogel
|
Beheerde.. (100)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 november 2008 21:38:20
hangt ervanaf k hoop dat we de topic niet weer hoeven te sluiten
bedankt voor je idee maar de mods weten best wat hen te doen staan
|
 Yalan_Du.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 november 2008 18:44:11
okocha zei:Yalan_Dunya_68 zei:okocha zei:Yalan_Dunya_68 zei:Eylem_ zei:Yalan_Dunya_68 zei:Corleone- zei:Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
Volgens mij is het zo, dat aleviten geen deel uitmaken van de islam, het is meer gevormd om de islamiten uit elkaar te drijven, Een moslim zal altijd de profeet en koran volgen
Wat jij nu zegt, slaat dus werkelijk waar NERGENS op
niye yav
je zegt het goed''volgens mij'' , en dus weet jij het niet, want de werkelijkheid is niet het ''volgens jouwe''
zij behoren wel tot de islaam, maar ze zijn(niet alle)gaan afwijken in de loop van jaren(zoals moslims nu ook doen, bedoel sunnieten..)
er is wel een groep in die groep alevieten aanwezig die alleen van het personaliteit van ali houden en door onderzoek blijkt dat zij eigenlijk van ''omar'' haten.(deze groep is een politieke stroming en is duidelijk verkeerd want het verzet zich tegen de islaam zelf)
ik heb zelf een vriend die een aleviet is en hij doet nu op het moment de koran bestuderen..
het is inderdaad mijn mening. even voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen alevieten ofzo,
maar degenen die de islamitische geloof aanhangen gaan uit van de koran. als een groep zich tegen de islam verzet dan kan je die groep toch niet benoemen als moslim.
wat je zegt klopt wel, maar doen zij zich dan verzetten? ik bedoel, zij allenmaal?
als het antwoord ''niet allenmaal''is, dan mag je de naam die''hun allenmaal''vertegenwoordigt niet gebruiken voor die personen die het wel doen, het verzetten.
owww, ik had het verkeerd gelezen, je had het over een groep alevieten haha
maar ja, ook al verzetten zij zich niet, het is toch vreemd om mensen die zich niet laten leiden door de profeet en de boek van het geloof, toe te schrijven aan de geloof
|
okocha (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 november 2008 14:41:35
Yalan_Dunya_68 zei:okocha zei:Yalan_Dunya_68 zei:Eylem_ zei:Yalan_Dunya_68 zei:Corleone- zei:Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
Volgens mij is het zo, dat aleviten geen deel uitmaken van de islam, het is meer gevormd om de islamiten uit elkaar te drijven, Een moslim zal altijd de profeet en koran volgen
niye yav
je zegt het goed''volgens mij'' , en dus weet jij het niet, want de werkelijkheid is niet het ''volgens jouwe''
zij behoren wel tot de islaam, maar ze zijn(niet alle)gaan afwijken in de loop van jaren(zoals moslims nu ook doen, bedoel sunnieten..)
er is wel een groep in die groep alevieten aanwezig die alleen van het personaliteit van ali houden en door onderzoek blijkt dat zij eigenlijk van ''omar'' haten.(deze groep is een politieke stroming en is duidelijk verkeerd want het verzet zich tegen de islaam zelf)
ik heb zelf een vriend die een aleviet is en hij doet nu op het moment de koran bestuderen..
het is inderdaad mijn mening. even voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen alevieten ofzo,
maar degenen die de islamitische geloof aanhangen gaan uit van de koran. als een groep zich tegen de islam verzet dan kan je die groep toch niet benoemen als moslim.
wat je zegt klopt wel, maar doen zij zich dan verzetten? ik bedoel, zij allenmaal?
als het antwoord ''niet allenmaal''is, dan mag je de naam die''hun allenmaal''vertegenwoordigt niet gebruiken voor die personen die het wel doen, het verzetten.
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 november 2008 13:51:17
Ze geloven er in.. maar met een nee bij die interpretatie.. en een ja bij die interpretatie.. net zoals jij
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 november 2008 12:59:36
Iedereen kan de koran bestuderen ..of ze der in geloven is een ander verhaal
|
 Yalan_Du.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 november 2008 10:21:11
okocha zei:Yalan_Dunya_68 zei:Eylem_ zei:Yalan_Dunya_68 zei:Corleone- zei:Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
niye yav
|
okocha (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 november 2008 00:55:31
Yalan_Dunya_68 zei:Eylem_ zei:Yalan_Dunya_68 zei:Corleone- zei:Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
niye yav
|
 Yalan_Du.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 november 2008 23:24:32
Eylem_ zei:Yalan_Dunya_68 zei:Corleone- zei:Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
niye yav
|
  Eylem_ (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 november 2008 20:18:32
Yalan_Dunya_68 zei:Corleone- zei:Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
|
seloss22 (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 november 2008 19:14:50
te veel veroordeel vind ik
|
 Yalan_Du.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 november 2008 14:03:59
Corleone- zei:Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 november 2008 23:28:06
Welke cultuur mag dat dan wezen?
|
 Corleone.. (52)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 november 2008 16:38:58
Ze buigen zich teveel op Ali r.a. en cultuur naar mijn mening
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 november 2008 21:36:30
sunshine_ zei:Zonder uitleg erbij de topic sluiten is wel heel........apart.
Je mag nog een tiental argumenten achter de hand houden.. Eens 'ze' vinden dat je topic beter dicht kan.. is er geen reden nodig om je topic te sluiten oftewel vinden ze maar dat je onzin praat.
De gesloten topics staan nu ver weg.. en het valt ook niet meer zo op..
En ze zijn hier technisch gezien in staat om reacties te veranderen zonder te zien wanneer ze veranderd zijn..
Want nu staat er plots wel een reden bij.. Als jhet mij vraag verdoezeling..
http://www.chatnu.nl/forum/topic/1527/page:2
En neem ook ééns een kijkje van hoe onrespectvol er met elkaar word omgegaan.. als op dat niveau van 'schelden' al topics gesloten moeten worden.. waarom worden er dan niet meer topics gesloten?
Maar ok.. alevetisme.. een minderheidsstroming.. en een minderheid is toch zo'n gemak doelwit
|
 Yoosz (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 november 2008 21:24:14
tiss zo kan der niks aan doen
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 november 2008 21:22:54
Yoosz zei:beheerder is af en toe hier en daar rare vogel is dat