Bortecin.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 15:59:55
Er staat helemaal niks in de Koran over het Alevitisme. Dat ze er uberhaupt over begint is gewoon stom van haar. Het Alevitisme is iets wat pas veeeeeeeeeel later is ontstaan.
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:00:52
CultureGlue zei:Opstand zei:uMii zei:Je kraamt onzin uit Opstand...
Het boeit me niet waar jy in wilt geloven, en ik heb er ook alles respect voor, maar kom niet hier met je internetbronnen om gelijk te krijgen..
wat ik weet en geloof en zie is dat de alevieten niet tot de echte Islam behoren, ze doen er tenslotte er niks aan
1. vasten niet met ramadan.
2.bidden niet.
3.Weten niet wat Gusul Abdest is wnnr de vrouw ongesteld wordt( bij mannen weet ik dat niet nadat ze sex hebben gehad)
3 voorbeelden zijn meer dan genoeg denk ik.. en kom aub niet discussere met mij.
ik zeg wat ik vind en jy zegt wat jy vindt, en daar heb ik alle respect voor zoals ik al aan t begin zei 
Meeste soennieten zoals jij praten alleen maar wat ze van jongs af aan ingestampt kregen van hun familie. Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan. Het staat in 'JULLIE' literatuur, dus ik probeer 'jullie' alleen maar wat te leren. Hoe weet jij nou hoeveel soennieten en alevieten bidden of niet. De meeste soennieten die ik ken bidden alleen maar omdat het anders 'ayip' is, anders gaat jullie omgeving praten  Achja, er is een verschil in onwetendheid en gelijk krijgen. Ik hoef mn gelijk niet te krijgen. Het feit dat ik me erin meer verdiep dan jou is voor mij meer dan genoeg. Je wilt geen discussie met mij aangaan? Dan moet je je mond houden, want wie zwijgt terwijl hij weet is even erg als wie weet maar die zwijgt. Ik heb gevast met de ramadan, mn familie ook, dus ik weet niet waar jij op doelt met de 'meeste' vasten niet. Get a life.
Ik vond je betoog knap.. maar 'Get a life' waar slaat dat nou weer op? Heeft hij dan geen leven?
Weetik niet, was ook gewoon pure sarcasme. Niets specifieks=)
|
Miss_H (45)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:01:42
Owww Bortecinemm
Je hebt me echt late zien dat we tegenstrijdig zijnn
denk jenou echt dat ik een antwoord geef aanjou terwijl je zelf niet eens kunt beantwoorde op mijn vraag zielige 
Ik weet het dat je niks wist zie jenouwell.. komt goed
pak de Kuran en lees het hihihihi
Of schrijf een boek over jezelf wat je vind HAHAHAHAH
Pleeg zelfmoordddd jaaaaaaaaaaaaaa
|
  Bortecin.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:03:52
Lieve schat. Er staat niks over het Alevitisme in de Koran. Want het Alevitisme is een stroming die pas veel later is ontstaan..
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:04:02
@ Miss H
^ Welk profiel heb jij hier nog? En ben je voor een Alevitisme als Islam of tegen een Alevitisme als Islam? Voor de duidelijkheid hé.. [Gewijzigd op 09 november 2008 16:04:48]
|
  dedeyink.. (0)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:04:45
Damn miss_H ben je achterlijk ofzo
Moest er in de Koran staan dat Alevitisme de juiste stroming is dan zou er geeneens een discussie over zijn.
Het is juist door de verschillende interpretatiemogelijkheden van de Koran dat er stromingen zijn onstaan.
Denk een na
het lukt je wel
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:06:28
Het is door de verschillende interpretatie-mogelijkheden..
Maar weet er mij iemand te zeggen of er in de Koran staat dat afscheidingen fout zijn.. dat er stromingen zullen ontstaan maar dat er maar één de juiste is..
Voorspelde Mohammed/God een 'oorlog' tussen de Moslims?
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:06:28
Uiteindelijk geeft niemand antwoord op je vraag CultureGlue?
|
Miss_H (45)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:07:22
Aaaaaaaaaaahhhh ik heb het daar niet over
jij zegt
Wij aleviete zijn tegenstrijdig??
komop man hahaha
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:10:53
Ik vraag wel meer vragen waar ik geen antwoord op krijg.. nou jah.. ik krijg wel vaak een antwoord.. maar dan blijkbaar op een vraag die ik niet ééns wist dat ik ze vroeg 
Miss H.. Ben je van plan om te blijven.. of heb je gauw een wegwerpprofiel aangemaakt? Beetje voorbeeldMoslimpje spelen.. en met lieve woordjes en heeeeel veel liefde gooien?
Uim.. dit vind ik veel betere sarcasme dan 'Get a Life' hoor..
|
Miss_H (45)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:13:00
Gulture Glue
Jij hebt echt een mooie leven
Jeleven draait om chatnu
Blijf op je kontje zitte en blijf op chatnu verder discuseren
doe wat nuttigs schatje
maar alles komt goed
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:13:32
CultureGlue zei:Ik vraag wel meer vragen waar ik geen antwoord op krijg.. nou jah.. ik krijg wel vaak een antwoord.. maar dan blijkbaar op een vraag die ik niet ééns wist dat ik ze vroeg
Miss H.. Ben je van plan om te blijven.. of heb je gauw een wegwerpprofiel aangemaakt? Beetje voorbeeldMoslimpje spelen.. en met lieve woordjes en heeeeel veel liefde gooien?
Uim.. dit vind ik veel betere sarcasme dan 'Get a Life' hoor..
Stel je vragen en zeur niet over de sarcasme. Sarcasme hoort bij het leven.
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:18:31
Er hoort zoveel bij het leven.. Hou je 'Get A Life' sarcasme voortaan voor jezelf.. Je argumenten waren goed opgebouwt en je had er meer dan één.. je tekst was goed leesbaar en duidelijk.
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκαζω (sarkádzoo) = ergens vlees vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
Waarom zou je bijtende spot willen verdedigen?
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:21:48
CultureGlue zei:Er hoort zoveel bij het leven.. Hou je 'Get A Life' sarcasme voortaan voor jezelf.. Je argumenten waren goed opgebouwt en je had er meer dan één.. je tekst was goed leesbaar en duidelijk.
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκαζω (sarkádzoo) = ergens vlees vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
Waarom zou je bijtende spot willen verdedigen?
Dan lees je toch mijn 'goed onderbouwde reacties' en laat je de rest achterwege. Ik voel me er goed bij als ik sarcamse in mn tekst verwerk, kan men daar niet tegen dan is dat niet mijn zaak, maar zijn zwakte.
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:22:54
Miss_H zei:Gulture Glue
Jij hebt echt een mooie leven
Jeleven draait om chatnu
Blijf op je kontje zitte en blijf op chatnu verder discuseren
doe wat nuttigs schatje
maar alles komt goed 
Ik wist het wel.. dat je zo een loser bent die niet mijn zijn 'origineel' profiel durft te zeggen wat hij nu zegt.
Rarara wat zou die reden toch kunnen zijn? Aan de meelezer.. het volgende.. er zijn hier tientallen profielen met dezelfde mening.. niet gaan denken dat dit evenveel personen zijn!
|
  dedeyink.. (0)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:24:42
Miss_H zei:Aaaaaaaaaaahhhh ik heb het daar niet over
jij zegt
Wij aleviete zijn tegenstrijdig??
komop man hahaha
nee nee niet beginnen verdraaien
je zei dat er in de koran wat staat over alevieten
|
Miss_H (45)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:25:43
Huh moet ik me zelf nou gaan showe op chatnu?
Zoalsjou?
En trouwens het gaat hier niet over profiel enz. maar over iets anders
Je bent en zal je ook altijd zijn de grootste loser
want met zulke hersene komje niet ver jongeman
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:30:20
Achterbaks jochie..
Nu ben ik zelf voor een aanvaarding van het Alevitisme als Islam.
En jij doet alsof je voor een Alevitisme als Islam bent.. 
Je verkleed je als de vijand.. en dan ga je eigen troepen wat opfucken.. en vervolgens bij je eigen troepen het leidertje te gaan spelen..
ttt..
Weet je nu nog steeds niet dat ik profielen zoals het jouw dik in de kijker zet! Dat mensen kunnen zien wat voor een achterbaksheid dat er bestaat!
Je hoeveelste weg-werp-profiel is dit eigenlijk al?
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:39:13
CultureGlue zei:Achterbaks jochie..
Nu ben ik zelf voor een aanvaarding van het Alevitisme als Islam.
En jij doet alsof je voor een Alevitisme als Islam bent..
Je verkleed je als de vijand.. en dan ga je eigen troepen wat opfucken.. en vervolgens bij je eigen troepen het leidertje te gaan spelen..
ttt..
Weet je nu nog steeds niet dat ik profielen zoals het jouw dik in de kijker zet! Dat mensen kunnen zien wat voor een achterbaksheid dat er bestaat!
Je hoeveelste weg-werp-profiel is dit eigenlijk al?
Ik hoop niet dat je het tegen mij hebt
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2008 16:42:44
Nope.. maar nu ik zie dat je ook nog maar een paar posts hebt..
Hoe ben jij hier terrecht gekomen? Is je profiel een profiel om te blijven.. of open je volgende week een nieuw?
|