DeliSinY.. (55)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:14:53
Owh hey dat had hulyaa een keertje ..
En izj heeftm oeilijker haar dan mij veel stijler .. Dan gaat het mij oo kwel lukken ..
Maar dan is het de volgende dag alweer weg ...
En het slaapt volgesn mij zeker niet lkkr voel je ineesn zo een punt in je hoofd
Maar Thankss .. Jij weet echt alles heb ik opgemerkt ..
|
 snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:18:38
muwhauha, nou,alles ?
je moet ze ook naar buiten toe draaien, dan zit de platte kant tegen je hoofd
zoiets
[Gewijzigd op 19 februari 2010 21:19:17]
|
 DeliSinY.. (55)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:21:26
Hey maar Gaan ze dan niet Los Waar moet je je haarpuntjes dan aan vast maken
|
 snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:31:13
nee want er zit ijzerdraad in dat piepschuim ofzoiets, ze worden pas weer recht als jij ze recht buigt ja je kan ze ook indraaien met permanentpapiertjes, die vouw je om de punten en daarna draai je ze erom.
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:40:35
snowflake zei:ik heb me allround kapster diploma's daarom
je zou pappilotten kunnen proberen?
[Afbeelding]
sávonds in nat haar met mousse indraaien en smorgens eruit halen 
de punten erom draaien en oprollen, daarna die dingen ombuigen en ze blijven vanzelf zitten...
slaapt alleen niet zo lekker Ik weet er alles van
echt vreselijk. Ik heb het twee keer gedaan, en de volgende ochtend had ik vreselijke pijn op mijn hoofdhuid.
Maar het werkt echt heel goed! Te GOED zelfs. Ik hou er een afrokapsel aan over als ik die dingen dr uit haal [Gewijzigd op 19 februari 2010 21:42:28]
|
 snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:57:02
dan moet je dikkere plukken doen hoe meer haar je er omheen draait hoe minder maal je haar om de wikkel past, dus grovere krul
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 februari 2010 23:59:02
DeliSinYadaManyakSin zei:-HeartBreaker zei:Ik heb onwijs dik haar, komt door m'n ma omdat ze toen ik nog klein was altijd m'n hoofd kaal schoor;p haha ben haar dankbaar
maar ot: je moet je haar laten permanenten, krullen. heb ik ook gedaan en ik heb nu gewoon téveel volume 
Jah en dan na een jaartje als die permanent eruit is dan breekt de helft van je haar af  ...
en meschien wil ze styl met volume en geen krulletjes
Maar dat kaalscheren van toen je klein was , ,dat deed mijn mama ook altijd .. maar alsnog heb ik heel dun haar vanmezelf  Als het 'afbreekt' dan kan je haar het niet aan. mijn permanent is een zware, na 2 jaar zie je het nog. Maar ik heb het dus na een half jaar opnieuw gedaan.. beetje dom. maar het is nog noooit afgebroken hoor het is alleen wat droog en heb gespleten haarpunten, maar daar kan je zelf wel wat aandoen.
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 februari 2010 00:01:07
snowflake zei:ik heb me allround kapster diploma's daarom
je zou pappilotten kunnen proberen?
[Afbeelding]
sávonds in nat haar met mousse indraaien en smorgens eruit halen 
de punten erom draaien en oprollen, daarna die dingen ombuigen en ze blijven vanzelf zitten...
slaapt alleen niet zo lekker  Dat deed ik elke avond vóórdat ik me haar permanent ging krullen. nou kan je zeggen, ik heb zó dik haar dat het niet eens een uurtje blijft zitten
|