_KurdLiF.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 20:00:00
wat iedereen ook zegt over de islam ik ben er trots op dat ik moslim ben ik bid elke dag en lees elke dag de koran zij die de islam bekritiseren beledigen en niet kunnen uitstaan zullen als het Uur aanbreekt gestraft worden door God en branden in het eeuwige vuur. verder stoor ik me niet aan die afvalligen dat tuig heb je al sinds de tijden van de profeten is nix nieuws .. [Gewijzigd op 07 januari 2009 20:00:28]
|
Solcuyum.. (10)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 20:27:40
^ niemand zegt ook dat je er niet trots op moet zijn
dit topic gaat om alle religien dit is een topic waar de islam niet word zwartgemaakt dus jij hoeft je niet te verdedigen
|
  Studi0_9 (7)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 20:29:54
Dat ongelovigen of andersgelovenden zullen branden is geen feit. Het staat alleen maar in een boek. Het is dat jij dat wilt geloven omdat je anders voor Jan Lul al die regeltjes hebt gevolgd.
|
 _KurdLiF.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 20:32:48
SolcuyumGardas zei:^ niemand zegt ook dat je er niet trots op moet zijn
dit topic gaat om alle religien dit is een topic waar de islam niet word zwartgemaakt dus jij hoeft je niet te verdedigen
ik verdedig me niet poeppie...ik geef alleen een reactie op de topic :-) weenie of je kan lezen goed maarja
|
  DaWE (49)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 22:42:32
TurKoMaYmUn zei:wat iedereen ook zegt over de islam ik ben er trots op dat ik moslim ben ik bid elke dag en lees elke dag de koran zij die de islam bekritiseren beledigen en niet kunnen uitstaan zullen als het Uur aanbreekt gestraft worden door God en branden in het eeuwige vuur. verder stoor ik me niet aan die afvalligen dat tuig heb je al sinds de tijden van de profeten is nix nieuws ..
Niet gelovigen zijn dus tuig voor jou.
Welk geloof had je ook weer?
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 23:13:32
^waar geloof jij in?
|
  DaWE (49)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 23:17:16
AK28 zei:^waar geloof jij in?
Ik geloof in eerste plaats in mezelf.
Atheïsme en Boeddhisme spreken me wel aan.
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 januari 2009 23:59:21
DaWE zei:AK28 zei:^waar geloof jij in?
Ik vind Islam wel bij jou passen
|
  DaWE (49)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 januari 2009 00:13:00
MyLife zei:DaWE zei:AK28 zei:^waar geloof jij in?
Ik vind Islam wel bij jou passen 
Ja ik weet dat ik veel eigenschappen van de profeet heb 
thanks voor het complimentje
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 januari 2009 00:18:08
Inchallah zal je in zijn voetstappen lopen in de toekomst..
|
  Celebrit.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 januari 2009 00:23:52
Ja, ben een keer naar de kerk geweest..maar dat was voor een bruiloft 
I love you Arzu
|
Kamelya (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 januari 2009 01:12:02
SolcuyumGardas zei:
[b]Heb jij als moslim weleens de moeite genomen om (vrijwillig) de kerk binnen te stappen ? Waarom?
Heb jij als christen weleens de moeite genomen om (vrijwillig) de moskee binnen te stappen? Waarom?
Voor de joden hetzelfde vraag, al heb ik hier nog geen jood gezien.
Jep ik heb meerdere kerks bezocht en gebeden op mijn manier. Waarom niet dat is ook een gebedsruimte. En ik ken ook Christenen die moskeen hebben bezocht.
Wat ik ook heel graag wil is dat moslims ooit ook in Mescidi aksa in Jeruzalem kunnen bidden samen met de Joden. het zijn voor beiden heilige plekken. Als iedereen het op zijn manier blijft doen waarom niet.
Ik denk dat er meerdere dialogen tussen religies onderling moeten worden gehouden zodat we niet bang voor het onbekende hoeven te zijn.
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 14:46:00
In Jeruzalem staat er geloof ik een kerk waar denk ik 5 religies samen zitten..
Om de zoveel tijd staan die mannen daar gewon elkaar af te timmeren..
Dat mensen dan zoiets hebben van.. KIJK de mannen die beweren het enigste goede voorbeeld te hebben..
''Ze hebben ons toch wat wijsgemaakt'' -> hoor ik vaak vallen..
|
 dominow2.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 januari 2009 14:59:44
Geplaatst op: 29 januari 2009 14:58:36
--------------------------------------------------------------------------------
echt grappig hier op die forums....
buiten heb je straat revolutionairs..
je hebt koffieshop revolutionairs..
tegenwoordig ook chatnu revolutionairs ..
mensen zitten achter de pc (vorm van kapitalizm) met hun spijkerbroek en een cola bijdehand revolutie uit te hangen.....blazen allemaal johhhh......mensen willen intellectueel doen door de linkse zogenaamd de (elite of de tegenovergestelde gerilla) houding te hebben..
Mensen willen interessant praten op chatnu en slim overkomen..geloof me nou maar achter het pc nadenken is makkelijker dan een normaal gesprek kunnen voeren voor het publiek.
Mensen maken islam zwart omdat het niet democratisch is.....mensen vergeten dat de democratie vanuit de islam is gekomen na europa....dat de islam de eerste was die gelijkheid stelde voor elk mens....in de middeleeuwen hier in nl werden vrouwen als dieren behandeld...maar de islam was al voor die tijd dat een vrouw gelijke rechten heeft met een man.......DE ZOGENAAMDE MODERNE DEMOCRATIE IS AFKOMSTIG VAN DE BARMHARTIGE ALLAH....
En natuurlijk heb je de turkse nationalisten....wilders...grijze wolf.......zeuren ze over dit dat ...laat zien dat je een echte nationalist bent door terug te gaan na je eigen land aub,,...
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 februari 2009 18:05:43
Godsdienstvrijheid is er gekomen door mensen die geen godsdienst geloofden..
|
fAtimAaa.. (18)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 juli 2009 05:02:14
het is niet goed om met Joden of christenen om te gaan
Moslims moeten zich daar van af schermen en vooral niet hun na doen want dat is echt haram. byv. hun kleding style enz..
het hoort niet by ons Moslims behalve als ze afwijken naar de weg van de Islaam.
|