Quality (9)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:51:18
Amaranthos zei:musahhar zei:Als je zoiets goedkeurd, dan spreek je toch de wetten van Allah tegen. Dus ik denk dat geen een moslim dit kan goed keuren. Maar dat iemand bid is toch wel goed he.
Niet alle moslims zijn van mening dat een hoofddoek verplicht is 
Dan moeten ze maar beter de kuran lezen.. Er bestaan verplichtingen en daar onder zit ook hoofddoek dragen.. maar ja ieder voor zich dat is wat anders ? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden etc. etc.
Ontopic: Ieder voor zich.. je kan niemand dwingen.. in deze tijd doet men alles dus trek maar daar lekker niks van aan doe wat jij goed vind..
Hoofddoek dragen is toch wel een verplichting.. [Gewijzigd op 17 januari 2009 16:53:45]
|
  Amaranth.. (43)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:50:53
musahhar zei:[quote=Amaranthoshahhahaa hou nou op met die grappen, spotten over je geloof is niet goed... Dacht al dat je niet zou kunnen vinden
|
 _KurdLiF.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:50:28
zijn er wel meisjes die hier bidden eigelijk?christen moslim of jood whatever ben wel benieuwd ...en jongens?
|
  OM-WILLE.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:50:27
Nineveh zei: als ze hostie krijgen of helemaal niet..
ff off-topic..
wat is dat
|
musahhar (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:49:55
Amaranthos zei:musahhar zei:Amaranthos zei:musahhar zei:Als je zoiets goedkeurd, dan spreek je toch de wetten van Allah tegen. Dus ik denk dat geen een moslim dit kan goed keuren. Maar dat iemand bid is toch wel goed he.
hahhahahah nee man effe serieus, zit jij nog steeds in die trip? Laat me eens een korantekst lezen die een hoofddoek verplicht stelt? 
hahhahaa hou nou op met die grappen, spotten over je geloof is niet goed...
|
  Amaranth.. (43)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:47:56
musahhar zei:Amaranthos zei:musahhar zei:Als je zoiets goedkeurd, dan spreek je toch de wetten van Allah tegen. Dus ik denk dat geen een moslim dit kan goed keuren. Maar dat iemand bid is toch wel goed he.
hahhahahah nee man effe serieus, zit jij nog steeds in die trip? Laat me eens een korantekst lezen die een hoofddoek verplicht stelt?
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:44:35
_KurdLiFe_ zei:zolang je een sterke imaan hebt en je innerlijk trouw is vind ik naar mijn mening dat je met of zonder hoofddoek kan in je dagelijkse leven...maar als je bid moet je zowieso hoofddoek om omdat je tegen over God staat als je bid en ook geen korte of strakke kleren dragen mag ook nie tijdens het bidden behalve je gezicht....
Ja, ben het met je eens.. Wij droegen ook altijd hoofddoekjes in de kerk.. Tegenwoordig doen ze het alleen op als ze hostie krijgen of helemaal niet..
|
musahhar (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:41:53
Amaranthos zei:musahhar zei:Als je zoiets goedkeurd, dan spreek je toch de wetten van Allah tegen. Dus ik denk dat geen een moslim dit kan goed keuren. Maar dat iemand bid is toch wel goed he.
hahhahahah nee man effe serieus, zit jij nog steeds in die trip?
|
 _KurdLiF.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:41:26
zolang je een sterke imaan hebt en je innerlijk trouw is vind ik naar mijn mening dat je met of zonder hoofddoek kan in je dagelijkse leven...maar als je bid moet je zowieso hoofddoek om omdat je tegen over God staat als je bid en ook geen korte of strakke kleren dragen mag ook nie tijdens het bidden behalve je gezicht....
|
  Amaranth.. (43)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:40:19
musahhar zei:Als je zoiets goedkeurd, dan spreek je toch de wetten van Allah tegen. Dus ik denk dat geen een moslim dit kan goed keuren. Maar dat iemand bid is toch wel goed he.
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:39:37
musahhar zei:Als je zoiets goedkeurd, dan spreek je toch de wetten van Allah tegen. Dus ik denk dat geen een moslim dit kan goed keuren. Maar dat iemand bid is toch wel goed he.
Ik snap niet welke wetten je bedoelt precies?
|
  OM-WILLE.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:39:08
Dus ...?
|
musahhar (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:37:53
Als je zoiets goedkeurd, dan spreek je toch de wetten van Allah tegen. Dus ik denk dat geen een moslim dit kan goed keuren. Maar dat iemand bid is toch wel goed he.
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:36:52
Zou er iets mis mee moeten zijn?
|
  Amaranth.. (43)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:35:47
Moet ze zelf weten
Lijkt me dat bidden belangrijker is dan een hoofddoek dragen.
|
 Yoosz (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:30:13
ze bid tog dus is all een begin
|
  OM-WILLE.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 januari 2009 16:28:54
Hoe werkt dat?
Stel je voor een meisje/vrouw doet het gebed met hoofddoek, en zodra het gebed afgelopen is.. Zet ze haar hoofddoek weer in de kast, tot het volgende gebed.
geef julllie mening..
|