MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:46:40
_Sunshine_ zei:MyLife zei:Man het denkwijze dat wij mensen vanuit de apenbeschaving tot stand komen zijn ..is zo goor en walgelijk idee...dat als iemand zo denkt ..dat die persoon niets anders dan zelf walgelijk moet zijn.
Even een serieuze vraag, heb jij ooit artikelen of onderzoeken gelezen die beweren dat dit zo is?
In Darwinstheorie..en doe niet alsof je niet gelooft in Darwinstheorie..
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:44:58
haha...waar heb jij je verdiept dan?/
shiitt ..je praat alleen over dat je dit heb gedaan en dat heb gedaan noem dan een voorbeeld ????
Probeer dan? Zoek dan op ??
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:44:58
^dat is een beetje op een rare plek gekomen
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:44:25
_Sunshine_ zei:AK28 zei:_Sunshine_ zei:MyLife zei:Man het denkwijze dat wij mensen vanuit de apenbeschaving tot stand komen zijn ..is zo goor en walgelijk idee...dat als iemand zo denkt ..dat die persoon niets anders dan zelf walgelijk moet zijn.
Even een serieuze vraag, heb jij ooit artikelen of onderzoeken gelezen die beweren dat dit zo is?
vraag VOOR JOU
heb jij ooit ZLEF iets onderzocht of ZELF een mening tot stand laten komen?
blijkbaar niet.. dat was ook niet mijn stelling, k vroeg of je wel eens zlef wat had onderzocht en niet alles uit boeken internet of tv heb. Beetje filosoferen kan geen kwaad. dat is het probleem van deze hele maatschappij! iedereen wordt dommer en dommer. op school mis je ook 45% aangezien je maar 55% hoef te weten
Ik heb tot nu toe niks over de mensheid vroeger onderzocht, beetje ver gezochte vraag vind je ook niet? Maar ik heb me wel erg verdiept op dit gebied, vandaar deze mening. Als je mijn andere reacties had gelezen had je geweten dat ik niet zomaar klakkeloos dingen overneem, maar me er eerst in verdiep.. 
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:41:36
AK28 zei:_Sunshine_ zei:MyLife zei:Man het denkwijze dat wij mensen vanuit de apenbeschaving tot stand komen zijn ..is zo goor en walgelijk idee...dat als iemand zo denkt ..dat die persoon niets anders dan zelf walgelijk moet zijn.
vraag VOOR JOU
Ik heb tot nu toe niks over de mensheid vroeger onderzocht, beetje ver gezochte vraag vind je ook niet? Maar ik heb me wel erg verdiept op dit gebied, vandaar deze mening. Als je mijn andere reacties had gelezen had je geweten dat ik niet zomaar klakkeloos dingen overneem, maar me er eerst in verdiep..
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:40:52
_Sunshine_ zei:Wetenschap en religie gaat niet samen NEE.
En dat was mijn punt 
omdat?
en noem eens een fout uit dat boek?
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:40:28
_Sunshine_ zei:MyLife zei:Man het denkwijze dat wij mensen vanuit de apenbeschaving tot stand komen zijn ..is zo goor en walgelijk idee...dat als iemand zo denkt ..dat die persoon niets anders dan zelf walgelijk moet zijn.
vraag VOOR JOU
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:40:20
Wetenschap en religie gaat niet samen NEE.
En dat was mijn punt [Gewijzigd op 05 mei 2009 18:40:40]
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:39:39
_Sunshine_ zei:AK28 zei:nou eerlijk gezegd begrijp ik nix van wat je zegt...
wat je zegt heeft totaal geen relevantie tot mijn stelling
Ik snap niet wat er zo moeilijk te begrijpen is.... Ik reageerde op mijn voorganger toen je me voor het eerst ging quoten... En naar mijn mening heb ik daar geen moeilijke taal neergezet. Het is allemaal goed te volgen. Dat je het niet wilt snappen is een andere zaak.
De mensheid hoort zich niet vast te klampen aan een boek van zoveel jaar geleden, maar een mens hoort stappen vooruit te zetten. En ik denk dat de wetenschap ons daar heel erg mee kan helpen. Vandaar dat ik zei dat atheisten niet dom zijn, want zij richten zich vaker op het wetenschappelijke gedeelte dan de gelovigen onder ons..
Oke, laten we de geschiedenis boeken ook maar verbranden?
Kom jij eerst maar met een fout uit dat boek, DAN PAS als jij kan aantonen dat er iets niet klopt aan dat boek, DAN kunnen we het vergeten en verder gaan met de wetenschap.
Wetenschap en religie gaat neit samen?
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:38:47
MyLife zei:Man het denkwijze dat wij mensen vanuit de apenbeschaving tot stand komen zijn ..is zo goor en walgelijk idee...dat als iemand zo denkt ..dat die persoon niets anders dan zelf walgelijk moet zijn.
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:38:14
Man het denkwijze dat wij mensen vanuit de apenbeschaving tot stand komen zijn ..is zo goor en walgelijk idee...dat als iemand zo denkt ..dat die persoon niets anders dan zelf walgelijk moet zijn.
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:36:31
AK28 zei:nou eerlijk gezegd begrijp ik nix van wat je zegt...
Ik snap niet wat er zo moeilijk te begrijpen is.... Ik reageerde op mijn voorganger toen je me voor het eerst ging quoten... En naar mijn mening heb ik daar geen moeilijke taal neergezet. Het is allemaal goed te volgen. Dat je het niet wilt snappen is een andere zaak.
De mensheid hoort zich niet vast te klampen aan een boek van zoveel jaar geleden, maar een mens hoort stappen vooruit te zetten. En ik denk dat de wetenschap ons daar heel erg mee kan helpen. Vandaar dat ik zei dat atheisten niet dom zijn, want zij richten zich vaker op het wetenschappelijke gedeelte dan de gelovigen onder ons..
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:36:01
wat zegt James kalat dan ..dat het veel verder gaat dan Adam en eva?? hoe ver gaat hij dan? verder dan darwin of what??
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:34:13
darwin zei ook dat zijn theorie niet klopt omdat er zoveel is wat het onderuit haalt, MAAR het hielp HEM wel
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:33:25
nou eerlijk gezegd begrijp ik nix van wat je zegt...
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:31:59
Who the fuck is James kalat man..
DarwinsTheorie word wetenschappijk niet ondersteund . Darwin was zelf niet eens zeker van zijn zaak. ..waar haal jij nu james kalat vandaan man..
Het woord zegt het al..Theorie..dus geen feit.
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:30:48
Dan lijkt het me geen punt om mij te begrijpen. We spreken elkaars taal
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:29:54
_Sunshine_ zei:AK28 zei:Omdat? wat bedoel je
vind je het wetenschappelijker dat alles door kans is ontstaan?
Weet je niet wat het woord wetenschappelijk inhoudt?
Dan sluit ik me inderdaad aan bij mijn voorganger 
k studeer aan de academie...
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:29:21
AK28 zei:Omdat? wat bedoel je
vind je het wetenschappelijker dat alles door kans is ontstaan?
Weet je niet wat het woord wetenschappelijk inhoudt?
Dan sluit ik me inderdaad aan bij mijn voorganger
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 18:29:01
wat een inbreng. ga lekker naar spitsnieuws.nl
|