koekietj.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 26 april 2009 21:47:40
luister leg het nou eens goed uit want ik begrijp je niet goed .. dus omdat zij niet in god geloofd mag ze niet zeggen ik geloof niet in god , maar moet ze zeggen god bestaat niet ?
heb ik heb juist of?
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 april 2009 21:41:13
Maar het mag ook meer zeggen over mij..
Niet in God geloven is eigenlijk zeggen dat ie wel bestaat maar dat men er niet in gelooft.
Zo van.. God bestaat niet en ik ben er boos op!
|
  koekietj.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 26 april 2009 21:38:20
ze zegt toch niet dat god bestaat ..ze zegt alleen dat ze er niet in geloofd
ik geloof ook niet in paus de viezerik maar helaas bestaat hij wel, luister je kan beter iemand in zijn of haar waarde laten dan de woorden van die persoon verdraaien want dat zegt meer over jou als persoon dan over haar
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 april 2009 21:33:29
Als je zegt dat je niet in God gelooft.. zeg je wel dat hij bestaat hé.. Leer inderdaad lezen..
Zoals bvb.. Ik geloof niet in de paus.. bestaat de paus dan plots niet meer???
En ik verdaai liever woorden dan ze gewoonweg te wissen..
|
  koekietj.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 26 april 2009 18:18:23
Hey CG je moet nodig is aan je begrijpend lezen gaan werken .. ik vind het heel tof dat je soms / vaak wel interesante dingen te zeggen hebt , maar je verdraaid idd haar woorden
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 26 april 2009 18:14:38
CultureGlue zei:Dus je gelooft wel dat hij bestaat.. maar hij bestaat niet op een zodanige manier voor jou als op de manier hoe hij voor iemand anders bestaat..
Ik stel me jou voor als arrogante liefde.. Heel arrogant. Klopt??
nogmaals...verdaai mijn woorden niet. leer eerst lezen voor je zulke opmerkingen maakt.
ik heb ook weinig behoefte een discussie met jou aan te gaan, aangezien je toch niet wilt begrijpen wat ik typ. Zonde van mijn tijd
|
 Corleone.. (52)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 april 2009 17:44:12
Inderdaad heel dom
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 april 2009 18:34:17
Dus je gelooft wel dat hij bestaat.. maar hij bestaat niet op een zodanige manier voor jou als op de manier hoe hij voor iemand anders bestaat..
Ik stel me jou voor als arrogante liefde.. Heel arrogant. Klopt??
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 23 april 2009 09:26:16
CultureGlue zei:Je gelooft.. over God.. dat.. die God.. niet bestaat. Maar jij WEET dat ofzo?
Laat je niets aanpraten hoor.. en zeker niet een beeld over God dat liefdevoller zou kunnen zijn als het beeld dat je nu hebt.. tuurlijk joh
Ik zei, ik geloof niet in god....ik zei niet dat hij niet zou kunnen bestaan. Verdaai lekker je eigen woorden 
Het beeld in mijn hoofd is heel liefdevol, daar heb ik geen god voor nodig
|
 enjewait.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 april 2009 03:42:27
slaat nergens op.. waar0m moeten specifiek deze mensen nou dom zijn?
dan kunnen de m0slims, christenen, j0den etc. ook allemaal dom zijn ofniej soms?
je kan de mensen o0k in hun normen n waarden laten..
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 april 2009 23:11:58
Je gelooft.. over God.. dat.. die God.. niet bestaat. Maar jij WEET dat ofzo?
Laat je niets aanpraten hoor.. en zeker niet een beeld over God dat liefdevoller zou kunnen zijn als het beeld dat je nu hebt.. tuurlijk joh
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 21 april 2009 17:49:35
ik geloof niet in een god en laat me dat ook niet aanpraten
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 april 2009 17:45:56
Iedereen gelooft.. je wil echter die religies (en hun speechers) niet meer geloven als een liefdevolle weg..
|
Sith (30)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 april 2009 09:35:15
L0verStOned zei:de mensheid is dom.. niet een bepaald groep..
maar owee als je zegt dat de mensheid dom is.. Niemand zal dat geloven.. 
Mensen zijn als onderdeel van een collectief meestal niet zo slim inderdaad... een hoop geklets maar weinig progressie 
Als je er bewust voor hebt gekozen om niet te geloven, is dat misschien dommer, omdat je dan meer angst voor de dood hebt, maar of dat nu persé dommer is....
Ik denk dat als je maar gelooft omdat je dat van je ouders zo hebt meegekregen, zonder dat je zelf ooit de hand van god/allah (of iemand anders ) hebt 'gezien'... dat dat minstens zo naief is
|
RijstPre.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 februari 2009 04:24:22
Zolang we geen alwetend brein hebben, zullen we het moeten doen met de factoren in onze omgeving, om ons kennis te verschaffen.
Misschien zien we in dat iets dat slim lijkt, juist heel dom is, of vice versa. Misschien zullen we niet meer denken in die begrippen, omdat deze betekenisloos zijn geworden.
|
  L0verStO.. (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 februari 2009 21:45:33
de mensheid is dom.. niet een bepaald groep..
maar owee als je zegt dat de mensheid dom is.. Niemand zal dat geloven..
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2009 20:59:26
hahah yeah right
dawe wel
|
 n-a-22 (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2009 20:56:36
DaWE zei:Maakt me niet uit of mensen me dom of slim vinden.
En noemen jullie mij dom dan ben ik er nog trots op ook
liever een domme Atheïst dan een slimme gelovige die elkaar zitten af te slachten over gans de wereld.
Ik dacht dat jij trouwens moslim was geworden
|
  dedeyink.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2009 21:34:16
ja kdenk het wel
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 11 februari 2009 21:30:52
Je hebt logica en je hebt logica..
Je hebt de logica dat het logisch is dat mensen denken dat hun beredeneringen logisch zijn.. en het zal wel logisch zijn waarom ze dat denken.. maar daarom is dat nog niet logisch.
Een kind kan bvb honderd blauwe ballonnen zien.. het is dan ook logisch te denken dat dat kind bij de volgende ballon gaat denken dat het een blauwe is. Maar gaat/is het logisch gezien dan een 101ste blauwe ballon?
En je hebt de logica die gewoonweg wiskunde is..
|