fAtimAaa.. (18)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 juli 2009 05:13:23
wat versta jij onder een haatzaaiende imamn?
|
 glibberi.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 14:54:02
Saha zei:Lulkoek. Als een imam zegt dat homo's varkens zijn, lult hij daar geen verhaal omheen. Daarom klinkt het fel en hard. Maar als Wilders zegt dat de grens voor moslims dicht moet, dat verzint hij daar een logisch-klinkend lulverhaal omheen, waardoor hij niet discriminerend lijkt. Alsof het een soort beschermingsmaatregel is. Bullshit natuurlijk. Zowel die imam als Wilders zijn extreem en discriminerend, maaaaaaaaaar Wilders heeft argumenten :/ Extreme nonsens!!! 
Die imam die heeft helemaal geen logische argumenten dat homos varkens zijn, want dat is pure middeleeuwse haat. [Gewijzigd op 25 januari 2009 14:54:56]
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 14:37:00
glibberige_draai zei:Opstand zei:Dat ik boos bent klopt, maar mn woede beheerst zeker niet mn argumenten. Want ik ben altijd in staat gebleven, en dat zal ik ook altijd zijn, om argumenten naar voren te brengen die er toe doen. Het valt bij jou heel erg op dat je mensen meer verwijten maakt dan dat je iets doet met argumenten. Ik denk dat jij een angsthaas bent, vooral voor het feit dat je weet dat wat je gelooft pure onzin is. Namelijk dat Moslims en de Islam helemaal niet zo erg is. ik zie nog steeds geen argumenten...
Dat waren mn argumenten voor het feit dat jij beweerde dat ik zonder argumenten reageerde
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 14:32:23
Opstand zei:Steeds wordt de Islam/Koran/Moslims afgeschildert als extreem.
--> Niet ALTIJD, maar vaak genoeg.. en niet ook steeds meer en meer.
Ik moet eerlijk zeggen dat er veel mensen zijn die nog extremer reageren op nieuws op Islam,
--> Ze zijn bang? Of ze denken het allemaal ééns te gaan oplossen.. Wat dan ook.. de éne komt wat rationeler over dan de andere. Argumenten kunnen ze wel degelijk hebben. En redenen voor hun gedrag zijn niet onmogelijk.. en alles op de media steken is ook niet het allesoplossende argument.
dat zie ik regelmatig terug op AD.nl en ook op ChatNu. Vrijheid van meningsuiting zal men weer roepen. Reacties als 'de Islam moet gestopt worden', 'stop islamisering' en dan heb ik het nog niet eens over de wil opleggen van 'Nederland' aan Moslims.
--> Er zijn nou éénmaal mensen, veel mensen die niet houden van die Islamisering.. alleen al omdat die Islam-groepen allemaal van zoveel afwijken en ze denken het allemaal 100% Heilig juist te hebben. Daar komt simpelweg troubles van!
Is Nederland gewoon bang? Zijn die mensen niet even extreem als die haatzaaiende Imams?
--> Als je bedoeld Nederland - bedoel je dan jezelf en je familie ook? Daar schuilt hem ook een deel van het probleem.. 'jullie' maken er steeds maar een gecamoufleerd wij-zij-verhaal van. In hoeveel topics staat hier niet het Westen is kut, soms al ééns in andere woorden.. Dat vinden 'jullie' allemaal maar normaal.. Het Westen kut te vinden, mss daarom dat 'jullie' het hier willen veranderen? En dat zint de mensen niet.. 'Jullie' zijn 'jullie' land uitgevlucht omdat het daar niet goed genoeg was, en hier beter.. en nu willen 'jullie' het maken zoals het land waar 'jullie' uitgevlucht zijn? Ik weet niet wat bij 'jullie' de gewoonte is.. maar bij 'ons' is dat niet het mooiste teken van respect.
|
 glibberi.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 10:25:05
Opstand zei:Dat ik boos bent klopt, maar mn woede beheerst zeker niet mn argumenten. Want ik ben altijd in staat gebleven, en dat zal ik ook altijd zijn, om argumenten naar voren te brengen die er toe doen. Het valt bij jou heel erg op dat je mensen meer verwijten maakt dan dat je iets doet met argumenten. Ik denk dat jij een angsthaas bent, vooral voor het feit dat je weet dat wat je gelooft pure onzin is. Namelijk dat Moslims en de Islam helemaal niet zo erg is. ik zie nog steeds geen argumenten...
|
 glibberi.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 10:24:17
Saha zei:Christenen en joden worden in een adem genoemd in een vers in de Koran. En ik moet geloven dat het niet bij beide om geloof draait, want bij de christenen is dat wel zo, maar bij de joden niet? Logica. Lees het verhaal over Mozes eens. God spreekt over de joden in termen van hun geloof, niet in termen van hun cultuur of etniciteit. Zelfs als dat zo is (het wordt nergens duidelijk aangegeven in de koran), dan is de koran op zn minst net zo als geert wilders
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 03:52:18
glibberige_draai zei:CultureGlue zei:Daar heb je gelijk in.. maar daarom zijn niet alle Moslims zo.. héllooo Begin je weer te generaliseren.
Moet jij zonodig zeggen
|
  Opstand (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 januari 2009 03:51:07
glibberige_draai zei:Opstand zei:Jij ziet alleen wat je wilt zien, jij hoort alleen wat je wilt horen, en je gelooft alleen wat je wilt geloven. Ik heb genoeg bewijzen dat de Islam de vrouwen betere rechten geeft dan het westen ooit heeft gedaan. Maar daar sta jij niet voor open, want je hebt je beeld en mening al gevormd. En jij bent gewoon een boze moslim. Je komt niet met argumenten, alleen met woede.
Dat ik boos bent klopt, maar mn woede beheerst zeker niet mn argumenten. Want ik ben altijd in staat gebleven, en dat zal ik ook altijd zijn, om argumenten naar voren te brengen die er toe doen. Het valt bij jou heel erg op dat je mensen meer verwijten maakt dan dat je iets doet met argumenten. Ik denk dat jij een angsthaas bent, vooral voor het feit dat je weet dat wat je gelooft pure onzin is. Namelijk dat Moslims en de Islam helemaal niet zo erg is.
|
lil_blon.. (20)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 22:32:51
ik vind veel mensen zich ook aan stellen bij nieuws berichten.
staat er bijv een priester verd8 van verkrachting.
gelijk allemaal mensen op chatnu die zichzelf zogenaamd moslim noemen; ja en als wij waren zeker nog ergere straf en dit en dat
overal echt FOCKING OVERAL willen ze aandacht.
het lijkt net alsof ze gediscrimineerd worden leuk vinden en als ze x niet worden gediscrimineerd word er gezeikt omdat ze t raar vinden.
dat snap ik dus niet
dat is gwn raar
(met dit stukje heb k over chatnu vooral eventjes en NIET alle moslims [ even voor het geval weer bedreigingen komen die nogal vaak komen via chatnu!] )
die nieuws berichtjes van stop de islam heb k btw nog niet gezien ? maarja zal vast wel zo zijn er zitten altijd paar idioten bij die mensen hun vrijheid op recht van eigen geloof willen ontnemen..
maarja moslims en koraan is niet extreem
zitten alleen paar tering lijers tussen die t verkloten voor de rest met hun achterlijke gedrag.
en tja discriminatie zul je altijd houden
denk dat veel mensen ook bang zijn omdat er toch best wel veel geweld is geweest door mensen die zich moslim noemen.. al denk k zelf dat zulke mensen zich geen goede moslim mogen noemen want goede moslims mogen niet aan geweld etc doen. en zullen dat ook niet zomaar doen.
maarja rusie wat van 2 kanten komt is moeilijk te stoppen.,
de ene partij zegt de ander deed het en de andere partij even eens.
en daarnaast
doe niet alsof alleen moslims gediscrimineerd worden.
zie hier op chatnu ook veel mensen die zich moslim noemen maar volgens mij echte klootzakke zijn en zelf ook aan discriminatie en andere slechte praktijken doen.
(jammer genoeg voor de echte moslims want hun hele religie word erdoor verneukt)
discriminatie gebeurd niet alleen door nederlanders.
niet alleen door turken
niet alleen door surinamers
niet door alelen christene of alleen moslims.
maar door iedereen en naar iedereen.
alle kanten motten mee werken tegen discriminatie je kan niet alles over 1 lat schuiven.
vind btw dat ook goed nieuws is geweest laatst
dat de moslims wat deden tegen zown gast die ging spreken over dat je vrouwen mogt mishandelen
en dat ze bij oud en nieuw rotzooi gingen opruimen voor de samenleving enz
maar daar kijkt niemand naar dan ineens dat word vergeten.
waarom?
er worden ook wel goeie dingen gezegt hoor!.
[Gewijzigd op 24 januari 2009 22:35:27]
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:14:48
glibberige_draai zei:CultureGlue zei:We moesten ons allen tegen de Islam keren.. maar niet alle Moslims zijn zo..
Jah.. sterk! niet alle rokers krijgen kanker, dus er is geen causaal verband tussen roken en kanke
jah.. sterk

Ik heb dat causaal verband nooit ontkend..
Terwijl roken sowieso slecht is..
Is religie dat niet
Dus nogmaals de vergelijking tussen roken en religie gaat niet op..
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:13:43
Had mozes niet alle ongelovige, ouders en kinderen toen afgemaakt?
|
 Saha (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:09:54
Christenen en joden worden in een adem genoemd in een vers in de Koran. En ik moet geloven dat het niet bij beide om geloof draait, want bij de christenen is dat wel zo, maar bij de joden niet? Logica. Lees het verhaal over Mozes eens. God spreekt over de joden in termen van hun geloof, niet in termen van hun cultuur of etniciteit.
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:07:56
glibberige_draai zei:CultureGlue zei:Jouw wijsheid = je niet serieus nemen..
Jouw wijsheid = je eigen (te) serieus nemen..
Jouw wijsheid = je motivatie verbergen
Jouw wijsheid = verklappen dat je niet hoog oploopt met mensen
O je zet aan het denken hoor.. dat kan een steen bij mij ook.. dus zo'n grote pluim verdien je nou ook weer niet.. ad hominem 
Dr word niets anders gedaan dan op de man spelen.. Continue t zelfde verhaaltje hier
En nee ik kyk niet naar TV.. En ben tegen Christen Unie en soortgelijke partijen
|
 glibberi.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:07:38
CultureGlue zei:We moesten ons allen tegen de Islam keren.. maar niet alle Moslims zijn zo..
Jah.. sterk! niet alle rokers krijgen kanker, dus er is geen causaal verband tussen roken en kanke
jah.. sterk
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:07:14
Niet irrelevant
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:06:33
Ja en?
|
 glibberi.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:05:54
CultureGlue zei:Jouw wijsheid = je niet serieus nemen..
O je zet aan het denken hoor.. dat kan een steen bij mij ook.. dus zo'n grote pluim verdien je nou ook weer niet.. ad hominem
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:02:46
We moesten ons allen tegen de Islam keren.. maar niet alle Moslims zijn zo..
Jah.. sterk!
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:01:52
Jouw wijsheid = je niet serieus nemen..
O je zet aan het denken hoor.. dat kan een steen bij mij ook.. dus zo'n grote pluim verdien je nou ook weer niet..
|
  DaWE (49)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2009 21:00:51
zeg CultureGlue kun jij wel lezen.
Er is al honderden keren gezegd dat alle moslims zo niet zijn.
En telkens als je ergens vast komt te zitten begin je dit zinnetje af te rammen.
|