Forum: Ibn Kathir

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Ibn Kathir
okocha (31)
Gebruiker
okochas avatar
Geplaatst op: 21 april 2009 22:51:03
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

BRITTEY zei:
De tafsier van Ismael Ibn Kathir is de meest bekende uitleg van de Koran.
Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen hem ook zien als een van de profeten. Wat vindt jij van deze uitspraak, zie jij hem ook als profeet? En wat vindt je van zijn uitleg van de Koran?

www.tafsir.com

Wie zijn deze mensen dan? Het kunnen zomaar moslims zijn als ze weten dat de profeet heeft gezegd dat hij de laatste profeet is, dat hij de laatste steentje is van een gebouw als het ware..

Er zijn gewoon veel te veel bewijzen over dat de profeet de laatste was, ik denk niet dat mensen snel deze fout zullen gaan maken.

Het zal wel kunnen dat anderen dit tot het geloof hebben laten indringen om het of ze in de war te brengen net zoals dat vaker ook gebeurt.

Hij is wel mischien een goede geleerde, maar zal deze uitspraak nooit goed keuren..

antisoci.. (25)
Gebruiker
antisociaals avatar
Geplaatst op: 12 april 2009 22:33:13

"33:40 Mohammed is niet de vader van één uwer mannen, maar de boodschapper van Allah en het zegel der profeten; Allah heeft kennis van alle dingen. "
BRITTEY (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 12 april 2009 00:03:04

De tafsier van Ismael Ibn Kathir is de meest bekende uitleg van de Koran.
Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen hem ook zien als een van de profeten. Wat vindt jij van deze uitspraak, zie jij hem ook als profeet? En wat vindt je van zijn uitleg van de Koran?

www.tafsir.com [Gewijzigd op 12 april 2009 00:03:25]
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op