CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 april 2009 18:00:49
God bestaat.. dus het is de Mohammedaanse versie..
Dat kenne we man..
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 april 2009 17:19:25
CultureGlue zei:Wie kan het wat schelen welke religie je 'bijzonder maakt'?
Ik ben dit, ik ben dat, ik doe zo, dat mag niet, dat moet, dat is zo, dat is dan.. enz..
Dus voor al die spammers (die waarschijnlijk betere punten WILLEN denken/geloven te halen bij één of ander wannahavedream-proces)
Wie kan het wat schelen welke religie je 'bijzonder maakt'? Who cares?
Allah heeft niemand gedwongen om een religie aan te nemen, het is een keuze die men maakt en Allah de Alwetende heeft vele tekenen laten zien voor degenen die nadenken en de waarheid zoeken
En dit is wat iedereen moet doen en denken
|
 Juist (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 april 2009 01:01:13
Wanneer je het doet,doe je het voor God,en niet voor iemand anders.
|
 Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 april 2009 23:09:58
CultureGlue zei:Ik vraag me gewoon af.. waarom iemand wil laten merken dat hij of zij dit of dat gelooft?
Waarom wil iemand Allah Allah schreeuwen.. moet iedereen dat dan weten? Waarom moeten ze zo geschoren zijn of zo gekleed.. andere religies.. of waarom op straat lopen en zichzelf geselen.. of waarom samenkomen en buigen.. heeft er iemand anders dan zaken mee? Zo ja welke?
Ja, ik snap wat je bedoelt.. Vroeger mocht ik nooit aan anderen laten weten dat ik vastte.. Mijn moeder zij dat is iets tussen jou en jouw God.. Of je nou vast of niet, dat hoeven anderen niet te weten.
Eigenlijk had ze daar wel een punt.
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 april 2009 17:59:57
Jah hij loopt tenminste ..in amerika loopt ie niet meer...
En Europa leeft toch echt wel volgens de wetten van AMERIKA..alleen doodstraf na!!..En dat betekent alsnog niet dat europa opeens een plek is om veilig te leven..
|
  YanarA (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 april 2009 03:08:32
Maar kom niet met het denkwijze van dat Religie verboden moet worden...en dat je het raar vind dat in arabische landen hun handen worden verminkt..of gehakt ..of de doodstraf krijgen..want overal vind je de doodstraf .
religie moet niet verboden worden idd
maar extremisme wel
handen afhakken en doodstraf kennen we hier gelukkig niet nee zo barbaars zijn we niet hier in europa
je zou per ongeluk een onschuldige veroordelen want dna onderzoek kennen ze ook vast niet daar
loopt er een onschuldige rond zonder handen
yuppie fijn dat extremisme zeg
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 april 2009 00:01:25
iedereen kan schreeuwen wat ie wil....Vroeger mochten de joden niet eens op straat lopen..Iedereen droeg een hakenkruis...Elke jood werd opgepakt en kreeg een teken zodat ze wisten welke mensen joden waren.
Als jij een baard als bedreiging ziet..ben je erg triest in mijn ogen..
De islam zelf zegt niet ik ben de ware geloof ..Islam betekent alleen maar overgave
Moslim betekent (gehoorzaam aan god) iemand die zich overgeeft aan Allah.
Waarom zou zo een persoon niet zichzelf zien als een Moslim? Waarom zou hij islam niet openlijk laten zien?
Oke leuk als je zegt ..ik geloof in vrede en doe mijn ding gewoon ..fine..!
Maar kom niet met het denkwijze van dat Religie verboden moet worden...en dat je het raar vind dat in arabische landen hun handen worden verminkt..of gehakt ..of de doodstraf krijgen..want overal vind je de doodstraf ..en in europa is het helemaal zielig. Die man die zijn dochter 24 jaar lang verkracht , mishandelt en kinderen meemaakt krijgt gewoon levenslang..en hij mag kranten lezen ..boeken lezen ...twee uurtjes frisse lucht ophalen..en zijn dochter 24 jaar lang geen zonlicht heeft gezien..mag hij dat juist wel
Kom op vriend ..kom niet met argumenten dat nergens op slaat ...jullie weten veel beter dan dat!!
|
 ThisWorL.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 april 2009 22:24:02
JE MAG van mij geloven wat je wilt ik gelooof in Allah en nietskan t veranderen ...... ik ben er blij mee dat iik een God heb die mij de kleinste reden geeft om vergeven te worden ondanks dat ik zoveel fout doe daarom kies ik voor de islammet mn volstebewustzijn... geen enkele vergelijking is er met mijn God hij is niet geschapen en hij is de eeuwige ... ER is geen God dan Allah.
|
  Stargaze.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 april 2009 22:03:07
i don't care
got my own rulezzzz
en daarmee basta
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 april 2009 21:21:22
Als je zegt dat je een in een religie gelooft.. mag je zottere dingen zeggen dan iemand die psychisch ziek is en in een instelling moet binnen zitten..
|
  Cattitud.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 april 2009 21:07:04
Mij kon het normaal niet schelen maar als ik bepaalde uitspraken van bepaalde religieuze mensen hoor...dan tegenwoordig wel...ik hou bepaalde figuren met rare gedachtes graag uit mijn buurt.
Mijn levensvisie is er een van vrede en niet die van homo's van het dak gooien, vrouwen stenigen, kleine jongetjes seksueel misbruiken, etc etc.
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 april 2009 21:02:42
Ik vraag me gewoon af.. waarom iemand wil laten merken dat hij of zij dit of dat gelooft?
Waarom wil iemand Allah Allah schreeuwen.. moet iedereen dat dan weten? Waarom moeten ze zo geschoren zijn of zo gekleed.. andere religies.. of waarom op straat lopen en zichzelf geselen.. of waarom samenkomen en buigen.. heeft er iemand anders dan zaken mee? Zo ja welke?
|
  MCattitu.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 april 2009 20:47:11
Ik ben wie ik wil zijn en de rest zoekt het maar lekker uit voor zichzelf!
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 18 april 2009 20:41:29
het gaat erom welk gevoel ze er zelf bij hebben, alleen zou het eens fijn zijn als iedereen elkaar accepteerde, ongeacht welk geloof iemand heeft.
Mij kan het allemaal niks schelen en ik geloof fijn nergens in
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 april 2009 20:27:19
Weten wie je bent omdat je hond je herkent.....
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 april 2009 16:38:14
I don't
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 april 2009 16:30:10
Wie kan het wat schelen welke religie je 'bijzonder maakt'?
Ik ben dit, ik ben dat, ik doe zo, dat mag niet, dat moet, dat is zo, dat is dan.. enz..
Dus voor al die spammers (die waarschijnlijk betere punten WILLEN denken/geloven te halen bij één of ander wannahavedream-proces)
Wie kan het wat schelen welke religie je 'bijzonder maakt'? Who cares?
[Gewijzigd op 17 april 2009 16:36:04]
|