Resurrec.. (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 juli 2009 20:56:52
Brand_NeW zei:
-Zou de hel en de hemel alleen hier op de aarde te zien zijn?
-Zou de hel en de hemel alleen te zien zijn op de dag des oordeels?
-Of denk je dat je ze allebei zult meemaken? ..Dus hier en daar.?
Hier ben ik de hemel in de hel
Daar ben ik de hel in de hemel
|
 _Eylem (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 juli 2009 10:20:03
fAtimAaa_ zei:in de hel zullen de slechte mensen er zweet drinken en push en naakt zyn en lopen over een haar met daar onder het vuur .
Ben je er geweest ofzo?
|
  Studi0_9 (7)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 juli 2009 09:50:11
^ Zeg wallah
|
fAtimAaa.. (18)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 juli 2009 04:51:18
salam alikom
je zegt mischien dat het eeuwige bestaan teleurstellend is maar..
gods barmhartigheid bestaat uit 100 delen 1 deel daarvan zond hy naar de aarde en van dat ene deel zorgen zelfs de mieren voor hun kroost en dat het te eten krijgen en kunnen de mensen dieren elkaar lief hebben.
de andere 99 delen verpreid hy over zyn dienaren in het hiernaamaals.
de Hemel is heel Mooi en onze harten zullen er als vogels zyn zo vry en gelukig
we zulen er heel mooi zyn en de liefde is er veel sterker.
in de hel zullen de slechte mensen er zweet drinken en push en naakt zyn en lopen over een haar met daar onder het vuur .
|
geborenv.. (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 mei 2009 19:49:10
In dit heelal: Waarom? Vanwaar? We weten 't niet
gelijk het water stroomt of het nu wil of niet
en weer eruit, als wind over het woeste land,
geen weet precies waarheen, of hij nu wil of niet.
Wees vandaag gelukkig, want je weet niet wat er morgen op je wacht..
Neem een karaf wijn, ga zitten in het licht van de maan en drink, en zeg tegen jezelf dat die maan je morgen misschien tevergeefs zal zoeken.. .
want je zult nog lang onder de aarde liggen te slapen,
zonder vrienden, zonder vrouwen.
Ik vertrouwje een geheim toe: Verwelkte tulpen bloeien niet een tweede keer ...
Onze grote uitgestrekte wereld, een stofje in het heelal.
Alle kennis van de mens, woorden, de mensen, dieren en bloemen van de zeven continenten, schaduwen.
Het resultaat van ons eeuwige mediteren, niets.
|
musahhar (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 mei 2009 16:46:40
Studi0_9 zei:^ Is toch gevarieerder dan schaapachtig een boek volgen ?
Heb je het weleens oprecht geprobeerd om "schaapachtig een boek te volgen".
Misschien word je er wel gelukkiger van.
Wij hebben u de Koran niet geopenbaard opdat je ongelukkig zou worden. koran 20/2.
wel jammer dat je het schaapachtig vind.
[Gewijzigd op 18 mei 2009 16:47:27]
|
musahhar (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 mei 2009 16:37:36
CultureGlue zei:Doe wat je niet laten kunt Studio.. maar je moet wel zwijgen.
Als de Koran mag schijten op mensen die er niet in geloven.. mogen die mensen dan niet terug schijten?
Of gaan we er voor vechten?
Nou dat is wat de Koran doet. Mensen verdelen.. Uitersten creeeren.. de gemeenschappelijkheid wegcijferen..
Regeltjes opleggen om het verschil nog groter te maken..
Onderwerpen aan God.. of onderwerpen aan Mohammedisme.. Want eerlijk gezegd ik denk dat jullie het verschil bitterweinig maken..
Typisch het westerse wereld/een westerling. Eerst beledigen en onzin over de Islam praten en wanneer de Moslims boos zijn, krijgen ze (moslims) de schuld.
|
okocha (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 mei 2009 15:39:09
Studi0_9 zei:Ik geloof wel in God, maar ik kan niet volgens een boek leven. De kans dat de schrijvers van die boeken de boel flashten is groter dan dat God die 6.000.000.000 jaar niks van zich laat horen ineens met mensen gaat praten.
Wat je hier zegt is een groot bewijs dat je niks weet of begrijpt over gods zaken... want je weet wel dat god begint bij een pit, maar dat je de appel pas na zoveel jaren moet verwachten..
God begon met crieeren en er waren atomen stralen enz.. later planten, stenen, dieren enz.. hoe kunnen deze wezen boeken lezen... Je ziet god wijze taken doen en verwacht toch van hem dat het eerder dan de mens boeken zou moeten sturen... de eerste mens was profeet...meteen bij de eerste mens hadden we al een boek of tekst dan..
|
okocha (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 mei 2009 15:35:45
CultureGlue zei:Doe wat je niet laten kunt Studio.. maar je moet wel zwijgen.
Als de Koran mag schijten op mensen die er niet in geloven.. mogen die mensen dan niet terug schijten?
Nou dat is wat de Koran doet. Mensen verdelen.. Uitersten creeeren.. de gemeenschappelijkheid wegcijferen..
Onderwerpen aan God.. of onderwerpen aan Mohammedisme.. Want eerlijk gezegd ik denk dat jullie het verschil bitterweinig maken..
Jij verdraait alles, je doet zelf wel schelden als ze je op je punten raken..(hebben we gezien in het verleden) maar nu zeg je dat hun dit en dat... typisch jij.. je probeert dan zo en dan weer zo iemand om te praten, maar zie je dat het niet lukt ga je weer zulke opmerkingen maken en vergeet dat jij de koploper/hoofd bent van zulke gedrag..
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 mei 2009 11:05:57
^
dat zeg jij pik
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 mei 2009 10:35:16
Doe wat je niet laten kunt Studio.. maar je moet wel zwijgen.
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 april 2009 23:15:05
Studi0_9 zei:Ik geloof wel in God, maar ik kan niet volgens een boek leven. De kans dat de schrijvers van die boeken de boel flashten is groter dan dat God die 6.000.000.000 jaar niks van zich laat horen ineens met mensen gaat praten.
Als jij niet volgens een boek wilt leven laat een ander dan met rust.
Wat hebben wij jou aangedaan dat jij ons zo wilt irriteren ?
Wij hebben gewoon zo zacht uitgedrukt "schijt" aan wat jij denkt.
Doe wat je niet laten kunt en blijf wel ontopic pik.
OT: Hemel en hel is er maar als je er zo graag achter wilt komen is lezen een optie lezen maakt je wijzer maar maak je niet gek 
[Gewijzigd op 30 april 2009 23:15:19]
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 april 2009 22:21:36
AK28 zei:Studi0_9 zei:Ik geloof wel in God, maar ik kan niet volgens een boek leven. De kans dat de schrijvers van die boeken de boel flashten is groter dan dat God die 6.000.000.000 jaar niks van zich laat horen ineens met mensen gaat praten.
Voor de duidelijkheid, God heeft tussen de 1.5-2.50000 profeten gestuurd. Dus ook VOOR het jodendom, islam ED.
Jij kan niet volgens een boek leven ---> dus het is niet zo
JE gelooft wel wat in de krant staat?
Nogmaals.. zijn de volgende woorden niet te lezen ofzo? Hoe heeft men die geteld?
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 april 2009 19:37:52
Als je wiskunde als voorbeeld wilt nemen ..Dan neem ook meteen de Geschiedenis erbij..Geschiedenis zal dus nooit naar waarheid geschreven zijn togh?
|
  Hulyaaaa.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 april 2009 18:25:50
Hier en daar..
|
AK28 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 april 2009 17:28:39
Voor de duidelijkheid, God heeft tussen de 1.5-2.50000 profeten gestuurd. Dus ook VOOR het jodendom, islam ED.
Jij kan niet volgens een boek leven ---> dus het is niet zo
JE gelooft wel wat in de krant staat?
|
  Studi0_9 (7)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 april 2009 15:34:43
Totaal irrelevenat. Je moet het onderscheid kunnen maken tussen fictie en non fictie. Wiskunde kun je net als alle andere wetenschap toetsen. Dat iemand met God kan communiceren is fantasie. Je gelooft er alleen maar in omdat je dat zo graag wilt.
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 april 2009 15:23:28
Ja als je het zo gaat bekijken ..kan je net zo goed geen 1 boek geloven
kan je net zo goed niet naar school gaan ..want die boeken zullen blijkbaar ook vol met leugens zijn.!!
|
  Studi0_9 (7)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 april 2009 15:13:49
Ik geloof wel in God, maar ik kan niet volgens een boek leven. De kans dat de schrijvers van die boeken de boel flashten is groter dan dat God die 6.000.000.000 jaar niks van zich laat horen ineens met mensen gaat praten.
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 april 2009 15:11:17
Een schaap volgt zijn herder kocum..
Mensen volgen boeken....Lees in de naam van God een keer ..Leesss olm Leess..!! Je zegt wel dat je een God hebt e dat je daarin gelooft..
Hoe heb jij dan in GOdsnaam zijn boeken gelezen en erin geloofd?
Of is God in je dromen tevoorschijn gekomen?? Bullshittttsin Olm...
|