CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:11:29
Nineveh zei:CultureGlue zei:Nineveh zei:B´cause you should not question God
Is het de bedoeling te geloven wat je niet begrijpt?
Hoe kun je God nu beter leren begrijpen (in mijn ogen het leven/bestaan) als je geen vraagtekens mag zetten bij bepaalde onderwerpen..
Missen we dan het vertrouwen dat het wel ok blijft?
Het was niet een antwoord op je gehele topicvraag..
CultureGlue zei:Ze geloven dit zo stellig.. maar waten ze eigenlijk ook waarom? Goe bezig!
B´cause you should not question God
Misschien zijn die vragen juist wat God zo mysterieus maakt voor hen.. something very Godlike
Mysterie, nieuwsgierigheid, kennis, macht.. sounds Abrahamistical god-like
|
 Genc_Fen.. (27)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 13:37:28
_Sunshine_ zei:Genc_Fenerli zei:God maakt alleen contact met de mensen die er open voor staan. Het is en blijft een gevoel.
Oh dus geen enkel vrouw was er open voor?
Wat moest de vrouw dan doen om te laten zien dat ze open staat voor goddelijke acties?
Door de benen van elkaar te scheiden? Of?
genc fener ik neem aan dat je een turk ben dus ook elhmdrlh musluman bent
zou zeggen ga in plaats van elke weekend naar de disco elke vrijdag naar de moskee misschien leer je dan nog wat over je eigen geloof..
Ik zou zeggen...
Ga in plaats van achterlijke conclusies te nemen eerst maar eens een inhoudelijke reactie neerzetten voordat je zo'n domme uitspraak gaat doen die niet meer is dan een persoonlijke reactie.
Niemand zou mij hierzo geloven als ik zeg dat ik nooit in mijn leven ben uitgegaan!
Dus nogmaals, als je wat zinnigs te melden hebt dan zie ik het graag terug maar dergelijke achterlijke persoonlijke reacties zijn niet meer dan jezelf belachelijk maken door (domste) getrokken conclusies..
|
 Genc_Fen.. (27)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 13:32:09
_Sunshine_ zei:Genc_Fenerli zei:_Sunshine_ zei:God maakt alleen contact met de mensen die er open voor staan. Het is en blijft een gevoel.
Oh dus geen enkel vrouw was er open voor?
Wat moest de vrouw dan doen om te laten zien dat ze open staat voor goddelijke acties?
Door de benen van elkaar te scheiden? Of?
Nee, ik bedoelde daarmee dat ik het dus niet met de tekst eens ben en dat ik het onzin vind.

Loud & clear
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 15:54:31
CultureGlue zei:Jij houd er gewoon van om een "reden" te hebben om jouw kant te laten tonen..
Een vrouw toont een blote hals.. ze word verkracht.. dan ben jij dat soort type dat zegt dat ze het zelf uitgelokt heeft (want tjah - Mohammed verbiede het 'bloot' niet voor niets)
En als je uit je tent gelokt word om als incest product uitt de bergen bezien te worden.. Noem je me dan een leugenaar? Of is het omdat DEZE waarheid als FEIT (niet louter als mening) gewoon je pijntjes doet?
Doet het pijn om een incest-product te zijn? Waarom wil jezelf dan perse uitgehuwelijkt worden met je nicht?
Mag je vrouw even oud zijn als Aisha?
Ja ik mag een vrouw even oud als aisha..ik mag alles wat mijn hartje mij begeert. Ik ben een INCEST product net zoals iedereen ..Zit in je genen Loser.
De DNA test doet wonderen aap..Hoe komt het dat als ze je DNA testen ..dat je verdomme in Kazachistan een familielid(Bloed) hebt..of in ergens in afrika? JIj bent en blijft een loser..kom mij niet uitleggen met wie ik wel en niet mag trouwen. Ik trouw als het (moet) zelfs met mijn nicht. Ik ga echt geen ezel ballen punk als ik op een onbewoond eiland zit!!! dat jij noou graag balt met een cocosnoot betekent niet dat iedereen aftrekt!!!
|
 KaRa38 (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 12:32:33
ik zie dat de discussie begint te veranderen van onderwerp...
|
 Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 12:10:17
CultureGlue zei:Nineveh zei:B´cause you should not question God
Hoe kun je God nu beter leren begrijpen (in mijn ogen het leven/bestaan) als je geen vraagtekens mag zetten bij bepaalde onderwerpen..
Het was niet een antwoord op je gehele topicvraag..
CultureGlue zei:Ze geloven dit zo stellig.. maar waten ze eigenlijk ook waarom? Goe bezig!
B´cause you should not question God
Misschien zijn die vragen juist wat God zo mysterieus maakt voor hen.. something very Godlike
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:26:48
Jij houd er gewoon van om een "reden" te hebben om jouw kant te laten tonen..
Een vrouw toont een blote hals.. ze word verkracht.. dan ben jij dat soort type dat zegt dat ze het zelf uitgelokt heeft (want tjah - Mohammed verbiede het 'bloot' niet voor niets)
En als je uit je tent gelokt word om als incest product uitt de bergen bezien te worden.. Noem je me dan een leugenaar? Of is het omdat DEZE waarheid als FEIT (niet louter als mening) gewoon je pijntjes doet?
Doet het pijn om een incest-product te zijn? Waarom wil jezelf dan perse uitgehuwelijkt worden met je nicht?
Mag je vrouw even oud zijn als Aisha?
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:19:28
Dit bedoel ik nou
Jij bent bezig om mensen uit te lokken knul..
Dat is jou ware kant die je telkens laat zien...Tuurlijk kom ik uit mijn nest..Ik ben geen Snotneus die stil blijft zitten..en als je me uitlokt...zal je dus Telkens dit verwachten van mij.
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:15:59
ttt - jullie hebben teveel tijd.. Wat hebben jullie nu eigenlijk geleerd?
God maakt alleen contact met wijze mensen zoals MyLife..
En weet je waarom een gast zoals MyLife zo gemakkelijk uit zijn tent te lokken is? Omdat hij voorspelbaar is, en totaal niet ondoorgrondelijk
Voor mij is hij een mooi voorbeeld van hoe stom en achterlijk de Islam kan geinterpreteerd worden..
Hij zal vast wel een goed hart hebben.. maar hij doet dom als ik hem vraag om dom te doen (zoals ik hem uit zijn tent lokte) waarschijnlijk dom voor een deel door zijn leeftijd.. Koppigheidsdomheid. kHoop hem nog te laten inzien dat deze woorden voor hem niet voor niets zijn..
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk?
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:09:53
CultureGlue zei:MyLife zei:CultureGlue zei:In de godsdienst is er geen dwang (behalve MyLife, en de hel)
en die behoren niet tot de godsdienst
Jou bloed behoort niet tot deze wereld Kuller. Ik dwing niemand hierzo tot de Islam. Als ik dat wou zou jij de eerste zijn die zou bekeren Tot ISlam.
HEL IS ER >>EN JIJ GAAT ALS EERST ERIN!!!
En Jou God is niets anders dan een zielige wanhopige BEELD..!!
Een incest product uit de bergen zal het me weten te vertellen.. Wens jij de hel maar voor mij.. 
Ik wens jou niet alleen HEL poort nummer 1...
Maar ik wens jou Alle 7 poorten van DE HEL!!!
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:09:46
Tuurlijk weet jij genoeg, jij bent MyLife, je hebt altijd gelijk. Zonder je mening en feiten te onderbouwen, en zonder goede argumentatie te komen.. Tuurlijk jongen, tuurlijk. Droom jij maar lekker verder..
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:08:32
_Sunshine_ zei:MyLife zei:Ik vraag me echt af of je ook zo reageer tegenover CulturGlue..denk het echt niet meisje..bang dat hijje van grond tot grond boort..!!
En wéér bewijs je jezelf. Ik moet echt om je lachen.
Ik ken CG ook via de privé post.. En ook daar heb ik serieuze gesprekjes met hem gehad, en ook ik heb fel gereageerd op zijn reacties in andere topics... Kijk maar bij andere topics hier bij geloof& religie.
Ik snap niet dat ik nog steeds op je reacties inga, maar ik doe het toch even. Omdat ik toch wil benadrukken dat niet alles is zoals jij het ziet. Ik durf de confrontatie best aan te gaan, met iedereen. Want ik ben van mening dat je van een gesprek en discussie hoort te leren, en niet alleen gelijk moet krijgen...
Ik denk dat JIJ daar nog heel veel van kunt leren, JONGETJE
ik hoef niet te zien of je met hem prive bent
Ik weet al genoeg. meisje..!
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:06:09
KaRa38 zei:MyLife zei:Ik vraag me echt af of je ook zo reageer tegenover CulturGlue..denk het echt niet meisje..bang dat hijje van grond tot grond boort..!!
MyLife snap je het niet mensen vinden het leuk om je boos te maken 
Ik weet niet of je het uberhaupt over mij hebt, maar ik probeer niemand boos te maken. Ik probeer hier duidelijk te maken dat hij ook af en toe een andere "bril" op kan zetten en niet altijd zo opgefokt hoeft te reageren.
|
 KaRa38 (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:05:07
MyLife zei:Ik vraag me echt af of je ook zo reageer tegenover CulturGlue..denk het echt niet meisje..bang dat hijje van grond tot grond boort..!!
MyLife snap je het niet mensen vinden het leuk om je boos te maken
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:04:03
MyLife zei:CultureGlue zei:In de godsdienst is er geen dwang (behalve MyLife, en de hel)
en die behoren niet tot de godsdienst
Jou bloed behoort niet tot deze wereld Kuller. Ik dwing niemand hierzo tot de Islam. Als ik dat wou zou jij de eerste zijn die zou bekeren Tot ISlam.
HEL IS ER >>EN JIJ GAAT ALS EERST ERIN!!!
En Jou God is niets anders dan een zielige wanhopige BEELD..!!
Een incest product uit de bergen zal het me weten te vertellen.. Wens jij de hel maar voor mij..
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:03:05
MyLife zei:Ik vraag me echt af of je ook zo reageer tegenover CulturGlue..denk het echt niet meisje..bang dat hijje van grond tot grond boort..!!
En wéér bewijs je jezelf. Ik moet echt om je lachen.
Ik ken CG ook via de privé post.. En ook daar heb ik serieuze gesprekjes met hem gehad, en ook ik heb fel gereageerd op zijn reacties in andere topics... Kijk maar bij andere topics hier bij geloof& religie.
Ik snap niet dat ik nog steeds op je reacties inga, maar ik doe het toch even. Omdat ik toch wil benadrukken dat niet alles is zoals jij het ziet. Ik durf de confrontatie best aan te gaan, met iedereen. Want ik ben van mening dat je van een gesprek en discussie hoort te leren, en niet alleen gelijk moet krijgen...
Ik denk dat JIJ daar nog heel veel van kunt leren, JONGETJE
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:02:29
[quote=Nineveh]B´cause you should not question God[/quote
|
 KaRa38 (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:01:20
_Sunshine_ zei:KaRa38 zei:_Sunshine_ zei:@Kara
Ik weet niet hoe je erbij komt om dat allemaal neer te zetten, maar ik zal met smart afwachten tot jullie een keer met INHOUD reageren op mijn reacties.
Danku 
je laatse tekst heb ik gelezen en waardeer je ook  vind dat je gelijk heb als je een discusie aan ga moet je nooit boos worden.. die probleem heb ik ook met me moeder
en over cg gesproken ik heb gezien dat hij veel negatieve dinge over islam verteld waarbij hij andere geloven die exact of bijna de zelfde dingen doen niet erbij haalt.. ben zelf eigenlijk zo een beetje hier om met cg te babbelen.. 
CG is een persoon die bekend is op het forum. Ik denk dat iedereen met hersenen zelf kan bedenken wanneer diegene wel of niet op CG gaat reageren. Soms probeert hij mensen echt uit de tent te lokken, en ik vind dat je daar niet als een klein kind elke keer met een vingertje naartoe moet wijzen... We zijn toch geen kinderen meer?
Het is toch belangrijk dat we als normale, volwassen mensen met elkaar een gesprek of discussie kunnen voeren? En dát is nou mijn punt. Want overal waar men een andere reactie dan MyLife heeft, zie je hem helemaal trippen. Nergens voor nodig.....
dat is dan de persoonlijkheid van mylife kunnen we niet veranderen..
maar ik zal zeggen wat je over cg zij net kan je ook proberen op mylife of hangt het per persoon anders.
|
 MyLife (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 mei 2009 00:00:45
Ik vraag me echt af of je ook zo reageer tegenover CulturGlue..denk het echt niet meisje..bang dat hijje van grond tot grond boort..!!
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 mei 2009 23:58:38
MyLife zei:wat jij hier zegt heeft niks te maken over de onderwerp ..je doet wel heel je best om je zelf te verdedigen tegenover mij..
Ben ik dan zo belangrijk? MYLIFEE,,,de naam inspireert je gwn kan niet anders.
Goedzo. Je hebt jezelf weer bewezen jongeman
|