BeeBoyy (19)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 mei 2009 12:51:55
Ik getuig; is geen Allah dan Allah en Mohammed is de dienaar en Boodschapper.
please forgive me...
|
 --zikkim.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 mei 2009 11:40:28
doe wat nuttigs, ga werken in de moskee ofzo, in plaats van rondhangen op chatnu
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 mei 2009 10:16:13
this is imitating man.. hahaha
Wie bepaalt er wanneer iets imitating is?
Een broek is mannelijk omdat WIJ dat vinden..
Vwolla - kennis en weetjes over de Islam..
Als WIJ zeggen dat het zo is.. dan IS het ZO!
In de Koran staat dat de vrouw haar vrouwelijke lijn moet verbergen.. wat ze ook aanhebben.. kblijf hun vrouwelijke lijn zien hoor..
|
Dawah (29)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 mei 2009 09:34:24
Vrede zij met u en moge Allah's Genade en Zegening met u zijn
Women wearing jeans
my qestion to you is on ladies waring jeans.
is it at all allowed.
i know that you may have answered this question but i'm not to clear on the point of jeans.
also please state the punishment for doing so.
this is very importatnt to me and i would appreciate an answer as soon as possible.
Praise be to Allaah.
Shaykh ‘Abd-Allaah ibn ‘Abd al-Rahmaan
al-Jibreen (may Allaah preserve him) was asked about the ruling on women wearing jeans. He
replied:
“As for women wearing pants or trousers, this is not permitted,
even if she is on her own or in front of other women or her husband, except if she is in a
closed room with her husband only. Apart from that, it is not permitted because it shows
the details of her body and makes her get used to these clothes. So she is not permitted
to wear these clothes at all.” (al-Nukhbah min al-Fataawaa
al-Nisaa’iyyah, p. 30).
Shaykh Muhammad ibn Saalih ibn ‘Uthaymeen was also
asked about the ruling on women wearing any kind of pants or trousers. He (may Allaah
preserve him) answered:
“I think that women should not wear trousers at all, even if there
is no one with her apart from her husband, because this is imitating men. The ones who
wear trousers are men, and the Prophet
(peace and blessings of Allaah be upon him) cursed
women who imitate men.”
Majmoo’ Fataawaa wa Rasaa’il al-Shaykh Muhammad ibn Saalih al-‘Uthaymeen, part 12, p. 287
|
Dawah (29)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 mei 2009 09:30:53
Vrede zij met u en moge Allah's Genade en Zegening met u zijn
De BBC is er achter gekomen dat Macdonalds zijn frieten laat voorbakken in fabrieken in de VS en daarna vriezen ze ze in en verspreiden ze het over alle filialen in de hele wereld.
Het SCHANDAAL is dat ze na de frieten te hebben versneden ze deze in een dun laagje op basis van varkensvet of koeienvet(gedood door elektrische shocks) onderdompelen.
Dit doen ze zodat de frieten krokant blijven na het gebakken te hebben.
Deze frieten worden in elke Mac Donalds gebruikt en vooral in islamitische landen en india. Macdonalds heeft ondertussen wel al zijn excuses aangeboden aan india én aan de vegetariërs maar nog niet aan de islamitische gemeenschap !!
Enkele Engelse broeders hebben dit onderzocht en hebben een site geopend namelijk : http://www.eat-halal.com
Zelfs Rusland heeft Macdonalds laten weten dat zij alle macdonalds restauranten in rusland laten sluiten wanneer Macdonalds hier niet mee ophoudt en in de plaats plantaardige olie gaat gebruiken!
Voor meer info en bronnen kan je terecht op de site van de BBC in het arabisch : http://news.bbc.co.uk/hi/arabic/news/ne ... 348383.stm
|
  ---Hlya (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:50:39
mooie teksten hier .
|
fAtimAaa.. (18)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:41:40
gedichtje
Als je voedsel in de koelkast hebt, kleren aan je lijf, een dak op je hoofd en een plaats om te slapen...dan ben je rijker dan 75% van deze wereld.
Als je geld op de bank hebt, in jouw portemonnee en kleingeld in en bakje ergens...dan ben je onder de 8% van 's werelds rijksten.
Als je 's morgens opstaat met meer gezondheid dan ziekte...ben je meer gezegend dan de miljoen die het deze week niet zal overleven.
Als je nooit het gevaar hebt ervaren van oorlog,de eenzaamheid van gevangen genomen zijn,de angst voor martelingen,de pijnscheuten van het hongerlijden dan loop je vooruit op de 500 miljoen in de wereld die dit wel meemaken.
Als je in de moskee kan bidden zonder angst en zonde lastig te worden gevallen, gearresteerd te worden, gemarteld of gedood te worden, dan ben je meer gezegend dan drie biljoen mensen in de wereld.
Als je ouders nog in leven zijn en nog samen getrouwd zijn...ben je heel zeldzaam. Als je hoofd omhoog houdt met een glimlach op je gezicht en je bent écht dankbaar...ben je gezegend omdat de meerderheid dat kan,maar het niet doet.
Als je deze boodschap kan lezen, heb je net een dubbele zegening gekregen; het feit dat iemand aan jou dacht en je bent nog meer gezegend dan meer dan twee biljoen mensen in de wereld die helemaal niet kunnen lezen.
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:41:13
CultureGlue zei:Er lopen meer van jouw 'soort' (de manier van hoe je reageert) dan mijn 'soort' (de manier hoe ik reageer)
Dus doe je nu alsof ik minder oefening heb gehad?
Ik zal er wel achter komen of je liegt of niet..
1. Kom je uit de bergen
2. Hoeveel % van je familie is een incest (neef en nicht) product?
3. Fier op die incest
4. Uithuwelijk komt vaak voor, dicht in de familie voor
5. Weet je te antwoorden of de Koran letterlijk of figuurlijk te nemen is.. Hoe weet je wanneer letterlijk en wanneer figuurlijk?
6. Hou oud is de aarde
7. Stammen we af van apen.. of stammen apen en mensen af van een gemeenschappelijk aapachtige voorouder.
Ik kan zo door gaan.. als je hier nog een tijdje blijft hangen kom ik erachter of je nooit boos word.
Zieltjes winnen, puntjes scoren voor de hemel met maagdjes.. zal ik je alleszins niet zomaar laten doen met wat verheerlijking van je eigen interpretatie.
wie ben jij ?
ga andere ondervragen man
|
fAtimAaa.. (18)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:39:45
ik ben boekjes over de Islaam aan het schrijven darom heb ik dit topic geopent. maar niemand doet met me mee? warom niet? & reageer niet op cultureGleu als hy geen aandacht krygt is die weg inshallah !
Jij kijkt naar mij
En je bent blij dat je mij niet bent
Jij voelt je 'vrij'
'T is echt jammer dat je de realiteit niet kent
Het enige wat jij doet is naar mij staren
Staren naar mijn bedekte haren
Jij denk dat ik een analfabeet ben
En dat ik de nederlandse taal niet ken
Jij denkt dat ik niks kan
En dat ik geen waarde heb in de ogen van de man
Jij bent zo blij dat je mij niet bent
Echt jammer dat je de realiteit niet kent
Ik zal je eens wat zeggen
En je de realiteit uitleggen
Het zit namelijk zo:
Misschien zie ik er niet uit als een mooie meid
Maar wat ik wel heb is innerlijke schoonheid
Jij vindt mijn Hijaab 'ouderwets' en 'uit de tijd'
Maar mijn Hijaab geeft mij vrijheid en heeft mij bevrijd
Ik heb de kracht om mijn Hijaab te zien als mijn religieuze plicht en RECHT
Ook al betekent dat een levenslang gevecht
Mijn Hijaab heeft namelijk een bijzonder effect
Mannen behandelen mij met respect
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:27:31
Er lopen meer van jouw 'soort' (de manier van hoe je reageert) dan mijn 'soort' (de manier hoe ik reageer)
Dus doe je nu alsof ik minder oefening heb gehad?
Ik zal er wel achter komen of je liegt of niet..
1. Kom je uit de bergen
2. Hoeveel % van je familie is een incest (neef en nicht) product?
3. Fier op die incest
4. Uithuwelijk komt vaak voor, dicht in de familie voor
5. Weet je te antwoorden of de Koran letterlijk of figuurlijk te nemen is.. Hoe weet je wanneer letterlijk en wanneer figuurlijk?
6. Hou oud is de aarde
7. Stammen we af van apen.. of stammen apen en mensen af van een gemeenschappelijk aapachtige voorouder.
Ik kan zo door gaan.. als je hier nog een tijdje blijft hangen kom ik erachter of je nooit boos word.
Zieltjes winnen, puntjes scoren voor de hemel met maagdjes.. zal ik je alleszins niet zomaar laten doen met wat verheerlijking van je eigen interpretatie.
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:20:26
CultureGlue zei:O je zal niet de eerste zijn..
Wonderen van de Islam
Wetenschap in de Islam
Darwin als aap
etc
Om dan, uiteindelijk door je ouders de site als 'verboden' te moeten bestempelen.. Na verloop van tijd stel je teveel vragen.. en je ouders en je imam weten het zelf niet.
Je zal mss boos worden.. tjah.. men pakt je maagden af hé!! En dan ga je mss wel uit de bocht gaan zoals MyLife. Of gewoon zwijgen.. en toch nog lezen hoe men mij over en over aanvalt.. Newsflash.. ik ben hier al een tijdje.
Dus ga je moeten zoeken naar de Islam.. en dan ga je zien dat er verschillende interpretaties zijn.. En dan ga je een beetje loskomen van hoe jou je het altijd is ingeprent.
En dan kan je nog bozer worden.. of rust vinden in de Islam.. Wat voor mij niet verboden hoeft te zijn.. maar als ik niet akkoord ben met jullie interpretatie.. moet men niet doen alsof ik de Islam aanval terwijl ik slecht interpretaties aanval. Die verre van perfect zijn..
Zover mijn interpretatie
ik ben nooit boos man altijd blij 
maare 1 ding is duidelijk je typt/praat net als geertje man top werk
heb je er lang over moeten doen of ?
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:09:32
O je zal niet de eerste zijn..
Wonderen van de Islam
Wetenschap in de Islam
Darwin als aap
etc
Om dan, uiteindelijk door je ouders de site als 'verboden' te moeten bestempelen.. Na verloop van tijd stel je teveel vragen.. en je ouders en je imam weten het zelf niet.
Je zal mss boos worden.. tjah.. men pakt je maagden af hé!! En dan ga je mss wel uit de bocht gaan zoals MyLife. Of gewoon zwijgen.. en toch nog lezen hoe men mij over en over aanvalt.. Newsflash.. ik ben hier al een tijdje.
Dus ga je moeten zoeken naar de Islam.. en dan ga je zien dat er verschillende interpretaties zijn.. En dan ga je een beetje loskomen van hoe jou je het altijd is ingeprent.
En dan kan je nog bozer worden.. of rust vinden in de Islam.. Wat voor mij niet verboden hoeft te zijn.. maar als ik niet akkoord ben met jullie interpretatie.. moet men niet doen alsof ik de Islam aanval terwijl ik slecht interpretaties aanval. Die verre van perfect zijn..
Zover mijn interpretatie
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 19:01:11
CultureGlue zei:Waarom denk je? Heb je dan geen perfecte interpreteerbare vooroordelen van hoe een niet-Moslim is?
Sommige onder 'jullie' zijn gewoon garage-Mohammedanen.. die er op uit zijn hun wrok, bitterheid, somberheid te camoufleren met een religie.
Hier wat proberen punten te scoren voor een hemel door jullie interpretaties als even Volmaakt te zien zoals jullie de Koran zien.
Om 'jullie' stelletje nitwits aan te tonen dat je een discussie voert met argumenten en onderbouwing. Kalm en to the point.
TO THE POINT.. Waarom zou ik 'jullie' niet mogen 'lastig' vallen? In 'wat' lastig vallen??
Moeten 'we' nu buigen ofzo? Kont in de lucht ofzo? (is een weetje over de Islam)
nah ja ga dan maar door lekker boeiend pik
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 18:58:53
Waarom denk je? Heb je dan geen perfecte interpreteerbare vooroordelen van hoe een niet-Moslim is?
Sommige onder 'jullie' zijn gewoon garage-Mohammedanen.. die er op uit zijn hun wrok, bitterheid, somberheid te camoufleren met een religie.
Hier wat proberen punten te scoren voor een hemel door jullie interpretaties als even Volmaakt te zien zoals jullie de Koran zien.
Om 'jullie' stelletje nitwits aan te tonen dat je een discussie voert met argumenten en onderbouwing. Kalm en to the point.
TO THE POINT.. Waarom zou ik 'jullie' niet mogen 'lastig' vallen? In 'wat' lastig vallen??
Moeten 'we' nu buigen ofzo? Kont in de lucht ofzo? (is een weetje over de Islam)
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 18:49:19
CultureGlue zei:Het is niet aan jou om te zeggen wie gelovigen zijn en wie niet.. Dat is nog maar 1.
2 dit is hier een openbaar forum..
En 3 wat ga je er aan doen? Mij buiten sluiten..
Dus cut the crap.. En doe het met de reacties die je in je topic krijgt.
Het is onderbouwd.. en het is nu niet dat het niet met kennis en weetjes van de Islam te maken heeft.
Het komt jou alleen niet zo goed uit.. om zielen te winnen voor jouw manier van interpreteren.. en zo je geloof te sterken dat je een hemel verdiend.
Nou beste oordeler.. Het is niet aan jou om te oordelen wie gelooft of niet.
Je scoort slechte punten!!
je zegtdie laaste zin zo mooi
"het is niet aan jou om te oordelen wie gelooft of niet"
waarom kom je ons dan lastigvallen sukkeltje
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 18:47:18
Het is niet aan jou om te zeggen wie gelovigen zijn en wie niet.. Dat is nog maar 1.
2 dit is hier een openbaar forum..
En 3 wat ga je er aan doen? Mij buiten sluiten..
Dus cut the crap.. En doe het met de reacties die je in je topic krijgt.
Het is onderbouwd.. en het is nu niet dat het niet met kennis en weetjes van de Islam te maken heeft.
Het komt jou alleen niet zo goed uit.. om zielen te winnen voor jouw manier van interpreteren.. en zo je geloof te sterken dat je een hemel verdiend.
Nou beste oordeler.. Het is niet aan jou om te oordelen wie gelooft of niet.
Je scoort slechte punten!!
|
fAtimAaa.. (18)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 15:14:42
SORRY VOOR MYN GEDULD MAAR DIT IS VOOR DE GELOVIGEN !!!!!!!!! 100E X NIET VOOR DE ONGELOVIGEN
p.s mensen heb medelijden met het lot van anderen.
culturegleu god heeft het geloof gegeven wie hy wou jou hart zit op slot het is werkelijk van steen
dus wat doe jy hier nog? hier heb jy niks aan
|
 Juist (5)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 15:10:08
^Wordt jij niet moe van je zelf?
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 14:22:05
Alles is 1.. Er is alleen maar het alles.. iets opnoemen wat niet bij het alles behoord is onmogelijk.. omdat het anders niet meer alles zou zijn.
De Koran, Mohammed, jouw mening behoort allemaal tot het 1ne alles
All is One
One God
Mohammed is een uit de hand gelopen intepretatie.. Een man die droomde van een Verenigd Arabie en die het tijdens zijn leven niet belangrijk genoeg vond om de Koran samen te stellen..
Nope integendeel!
Er moesten al dertig jaar na Mohammeds dood komen vooralleer men met een 'raad' de Koran ging gaan samenstellen!!! Lekker belangrijk genoeg vonden ze het hé..
En die eerste Koran's zijn ze dan nog kwijtgeraakt ook!! Alweer lekker belangrijk genoeg hé het Woord van God..
En dan nadien moesten ze de Koran nog ééns verpeteren (interpunctie)
En de Koran zonder puntjes zijn zo goed als verdwenen.. Lekker belangrijk dat Woord van God hé.
Islam word gebruikt om zich een ego aan te meten.. een ego van beter weten en de rest dom te vinden.. een beetje uit een minderwaardigheidscomplex.. Dat had Mohammed mss ook wel na het zovele malen uitgelachen geweest te zijn. De man had mss wel enige wraakgevoelens.. vandaar zovele malen het woord ZWAARD meer in de Koran dan alle andere profeten te samen?? Of wou God ons nu vertellen.. Ach als laatste.. neem het zwaard maar.
Terwijl Jezus zichzelf nog opofferde.. doet Mohammed enkele generaties later al iets totaals anders?
Kennis en weetjes over de Islam..
Zeg duizend maal iets wat je niet verstaat.. en je wil het nog meer geloven!!!
|
 Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2009 14:13:47
CultureGlue zei:Allemaal dankzij de God van de indianen.. Fatima.
Pfff.. God bestaat dus het is onze God.. want wij geloven en de rest geloven ons niet;. dus die geloven niet.. en wie niet gelooft gelooft het niet, dus weet het niet. En het is waar want het staat in de Koran en de Koran is waar want het is Gods Woord.. en het is Gods Woord want het staat in de Koran.. en de Koran is waar want het is Gods Woord dus het is waar want ik geloof het.. en ik geloof het want het is Gods Woord en het is Gods Woord want het staat in de Koran.. en de Koran is waar want het is Gods Woord dat staat zo in de Koran..
Iedere dag x maal herhalen.. en na zoveel jaar is de kans heel klein dat je het foutje niet meer.. en als je het begint te zien..
Dan is er nog altijd de onderbewust opgebouwde angst door het allemaal te betwijfelen..
En al dit alles.. Moet wel een testende God zijn die blijkbaar de afloop niet weet.. maar ons toch test! Verveling? Kan je God verrassen?
er is 1 god klopt 
als je hier niet mee eens bent geloof je maar in een varken
|