Forum: Als jouw God dit niet kan?

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Als jouw God dit niet kan?
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 02 juli 2009 12:05:23
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Er zijn wel meerdere vragen waar men vaak op antwoord met een 'je kan niet alles weten'; 'hiernamaals beantwoord alles' etc..

De point is dat het gewoon belachelijk is dat jullie niet naar deze antwoorden zoeken... maar de vragen gewoon doodzwijgen. Motief? Angst voor de vragen waar men geen bevredigende antwoorden op krijgt.. terwijl die vragen eigenlijk poepsimpel zijn hé.

Mohammed kon met de hulp van de Abrahamistische God (Allah) geen weeshuis oprichten.. nope hij en al die anderen trouwden met kinderen.. Genoeg voorbeelden waarbij Mommed de uitzondering is op de Koran.. terwijjl in de Korna staat dat het een volledig boek is.. waarom dan de uitzonderingen van Mohammed. Daarom dat jullie (de meeste confused.gif) geen Koran gelovers zijn maar Mohammedanen..
-BEBEKK (21)
Gebruiker
-BEBEKKs avatar
Geplaatst op: 01 juli 2009 11:54:24

CultureGlue zei:
Jouw God kan Mohammed niet helpen bij het oprichten van een weeshuis..
Jouw God kan geen evolutie, het bestaan, en de schepping tegelijkertijd zijn..

En als dat je antwoorden zijn.. je antwoord op vragen die ik niet ééns stelde.

Met een 'er zal wel een reden voor zijn' hahaha.. er zal wel een REDEN VOOR ZIJN waarom jij antwoord met een 'er zal wel een reden voor zijn'

Omdat je het niet weet en omdat het u niet kan schelen dat je er niets van weet..

MENS AUB NIET IEDERE MOSLIM HEEFT DE KORAN VAN A TOT Z GELEZEN EN LEEFT HET NA , MOET HIJ NU ALLES WETEN ? LOGISCH TOG DAT ER DINGEN BESTAAN DIE ALLEEN GOD WEET EN DIE WE PAS IN DE HIERNAMAALS GAAN LEREN. HIJ HEEFT ZOVEEL VRAGEN BEANTWOORD EN JIJ LACHT HEM UIT OMDAT HIJ ALLEEN MAAR OP 1 VRAAG GEEN ANTW OP KON GEVEN GA GA SLAPE laughing.gif

Mohammed leefde zijn verzen niet na.. omdat hij er een persoonlijke logica op nahield.. nergens in de Koran staat dat er iemand een uitzondering mag zijn.. maar de Mohammedanen verlenen hem dat recht zekers?

NEE SOMS HEB JE GEEN ANDERE KEUZE ZOALS ; NEEM AAN JE BENT ERGENS TERECHT GEKOMEN HEBT NIKS TE ETEN OF TE DRINKEN JE HEBT ALLEEN KEUZE TUSSEN VARKENSVLEES ETEN OF DOOD GAAN. DAN GA JE DIE STOMME VARKENSVLEES NATUURLIJK WEL ETEN. EIGELIJK LEEF JE DE KORAN DAN NIET NA MAAR ZULKE DINGEN ZIJN WEL TOEGESTAAN. ZOALS ONZE PROFEET OOK MOEST LIEGEN TEGEN EEN GROEP MENSEN DIE ACHTER EEN KIND OFSO ZATEN TE LOPEN OM HEM TE DODEN EN VROEGEN AAN ONZE PROFEET NAAR WAAR HIJ HEEN GING EN HIJ LIET HEN DE VERKEERDE WEG ZIEN OM DAT KIND TE REDDEN. NOU ALS JE DAARMEE BEDOELD DAT ONZE PROFEET DE KOEAN NIET NALEEFDE DAN HEB JE GELIJK happy.gif

Met je url-antwoorden.. dat vind ik al zeker dooddoenertjes.. maar kdenk dat dat de bedoeling is.. Een dood-vervelen-strategie..

Voor mij ben je niet meer dan een snoepje met een slechte nasmaak.. moest 'jouw soort' het wat langer uithouden.. je zou met je paar berichtjes niet zoveel aandacht gekregen hebben.. maar tjah.. er blijft hier niet veel over van die overtuigden.. die even denken hier wat meer hun maagden te gaan verdienen.
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 01 juli 2009 08:28:14

aYtaC___ zei:
wat God kan zal je wel merken wanneer je brand

Die liefdevolle God (interpretatie van je) toch happy.gif
aYtaC___ (55)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juli 2009 00:49:48

wat God kan zal je wel merken wanneer je brand
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 23:29:19

Jouw God kan Mohammed niet helpen bij het oprichten van een weeshuis..
Jouw God kan geen evolutie, het bestaan, en de schepping tegelijkertijd zijn..

En als dat je antwoorden zijn.. je antwoord op vragen die ik niet ééns stelde.

Met een 'er zal wel een reden voor zijn' hahaha.. er zal wel een REDEN VOOR ZIJN waarom jij antwoord met een 'er zal wel een reden voor zijn'

Omdat je het niet weet en omdat het u niet kan schelen dat je er niets van weet..

Mohammed leefde zijn verzen niet na.. omdat hij er een persoonlijke logica op nahield.. nergens in de Koran staat dat er iemand een uitzondering mag zijn.. maar de Mohammedanen verlenen hem dat recht zekers?

Met je url-antwoorden.. dat vind ik al zeker dooddoenertjes.. maar kdenk dat dat de bedoeling is.. Een dood-vervelen-strategie..

Voor mij ben je niet meer dan een snoepje met een slechte nasmaak.. moest 'jouw soort' het wat langer uithouden.. je zou met je paar berichtjes niet zoveel aandacht gekregen hebben.. maar tjah.. er blijft hier niet veel over van die overtuigden.. die even denken hier wat meer hun maagden te gaan verdienen.
shieea (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 23:28:31

CultureGlue zei:
shieea zei:
zelfs als jij doodgaat ga je volgens mij dood met het laatste woorden van. alss alls allss allss waarom waarom waarom haha.. Het lijkt mij een beter voor je om echt mond op mond met iemand te discusseren die er veel vanaf weet waardoor het misschien nuttig voor jouw kan zijn? heb je zoiets wel eens gedaan als ik vragen mag? Je zit gewoon fokking vast met dat soort onderwerpen.. Krijg je geen hoofdpijn?

Moest ik je vertellen waar ik me 'verder' mee bezig houd.. en ik zou je aandacht mogen eisen voor 1 uurtje.. dan pas zou je hoofdpijn krijgen..

Jij krijgt vast al hoofdpijn bij nog maar de gedachte, of bij dit.

De mensen waarmee ik discussieer zijn niet allemaal chatnu-cultuur als je daarmee begrijpt wat ik bedoel..

\

Nee want dan pas zou ik hoofdpijn krijgen als het zo zou zijn. Ik kan heus wel tegen een uurtje gepraat hoor, maak je geen zorgen. ik luister graag. of ik me er nu aan irriteer of niet. Je kijkt dingen op een hele andere manier aan dan wat ik doe en wat jij probeerd te doen is om gedachten van anderen te kunnen veranderen door een manier zoals deze topics te openen. Je kunt dan wel veel praten over de dingen die jij weet, maar jij moest eens weten dat er mensen zijn die dus ook meer dingen weten dan jij. ga daar maar eens tegen aan lullen. ik zou het wel interessant vinden om jouw in het echt eens gewoon te zien praten over dingen met iemand die de antwoorden op jouw vragen kan geven.
WhatIsTh.. (22)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 21:23:57

vrag 1 en 2 zijn beantwoord in de filmpjes en vooral de eerste fimpje., over d austrailer die moslim gekozen heeft en moslim werd..

vraag 3.. Mohammed (svs) werd pas op zen 40ste jaar profeet

vraag 4 is egt onnodig., is het zelfde als waarom staat bij de i een puntje en bij deze i niet.. hoe moet ik dat weten waarom in die volgorde... zal wel een reden voor zijn maar die weet ik niet., en er zijn vast wel menzen die het wel weten...

vraag 5 oudste koran stjah.. daar is zoveel jaren overheen., en tijdens dat Mohammed (svs) profeet was niemand wilde naar hem luisteren en niemand wilde in de koran geloven dus vernietigde ze dat en wilde ze Mohammed (svs) vermoorden., maar he tlukte ze steeds niet...

vraag 6 de koran is volmaakt.. HET boek., bekijk maar dat 2e filmpje van holy mysteries., dan zul je dat wel begrijpen denk ik, of zoek maar eens uit naar mysteries of the koran ofzo., alles wat nu gebeurd gaat gebeuren, zonverduistering., etc etc.. staan allemaal inde koran vermeld..

vraag 7 ja dat weet ik.. en dat allemaal heeft ook een reden.. jij weet zelf dat hij ize niet naaleefde dat is prima dat je zover bent gekomen.. waaorm ga je niet verder met uitzoeken en kijken waaorm hij dat niet deed..??

is het zelfde dat moslims mogen geen varkensvlees... maar had een keertje gehoord jare terug, dat als je helemaal niks te eten kunt vinden en bijna dood gaat dat je dan wel varkensvles op mag maar dan wel van een speciale plek van het varken... en dat is dan dus niet haram...

vraag 8 plaats van weeshuizen op te richten..?? hij is een profeet geen architect of makelaardij?? zijn werk was de koran en het geloof moslim te verspreiden en mensen overtuigen van dat alalh de ware god is dat hij jullie geschapen heeft en verder en verder.....
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 20:47:19

WhatIsThis zei:
dat slaat verdomme nergens op wat je nu zegt...

het gaa tniet om het aantal berichtjes wat ik in totaal heb gepost..

het gaat om de wetenheid over dit onderwerp en ik voel me daarin wel thuis. en daaormheb ik juist die video;s gepost...

je moet wat minder praten., en toch di evide';s gaan bekijken.. anders kan je JAAAAAAAAREN DEZELFDE topic blijven openen en naar antwoorden zoeken terwijl die antwoorden je allang zijn gegevenlaughing.gif

---> Mensen die hier nieuw zijn zouden beter eerst eens wat meer meningen lezen vooralleer ze denken dat er op hun meningen nog niet gereageert is. Maar alsnog nog een keertje dezelfde antwoorden..

een makkelijk vraag.. hoe ben jij geschapen..??

dor je ma en pa.. hoe zijn hun geschapen door hun moeders en avders.. uiteindelijk komt de stam uit bij adam en evalaughing.gif

en de vrouw is geschapen uit de "vleugel" van de man dat daar net onje je oksel ofzo... weet niet hoe het heett...

en wie heeft dat gedaan kan niet zomaa rgebruenD:

daar is onze god voor laughing.gif god van iedereen.. allah

hij heefet de moslims en de christenen geschapen en in groepen verdeeld..

ik kan zo wel uuren door blijven praten maar jij neemt niks serieus aan.. je wilt het niet begrijpen dat is jou fout end aarom blijf je maar door met onzin praten., enons beschuldigen en beledigen van moslim punks dit dat..

als je eenman was., zouje die video's bekijken en alles vanaf het begin gaan uitzoeken wat is wat nu egienlijk.. wat zegt d ebijbel en/of de koran..

ga uitzoeken mijn vriend plaats van je antwoord hier op een site als chatnu te vindenlaughing.gif

Stel dat ik allemaal akkoord met je ga..

Antwoord jij dan maar ééns op de volgende vragen..

Wie zegt er dat je de Koran letterlijk moet nemen?
Hoe weet je wanneer je de Koran letterlijk neemt en wanneer niet?
Waarom heeft men de Koran niet samengesteld tijdens Mohammeds leven.. Niet belangrijk genoeg ofzo?
Waarom staan de verzen in de Koran in een andere volgorde dan van hoe de verzen er gekomen zijn?
Waar is de oudste Koran ter wereld? Wist je dat ze de oudste Koran ter wereld zijn kwijtgeraakt? Niet belangrijk genoeg?
Wist je dat je de Koran altijd interpreteert en dat interpretatie niet Volmaakt is?
Wist je dat Mohammed sommige verzen niet naleefde?
Wist je dat Mohammed trouwde met kinderen in plaats van weeshuizen op te richten?

Moet ik zo doorgaan? Dus beetje dimmen aub
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 20:41:22

shieea zei:
zelfs als jij doodgaat ga je volgens mij dood met het laatste woorden van. alss alls allss allss waarom waarom waarom haha.. Het lijkt mij een beter voor je om echt mond op mond met iemand te discusseren die er veel vanaf weet waardoor het misschien nuttig voor jouw kan zijn? heb je zoiets wel eens gedaan als ik vragen mag? Je zit gewoon fokking vast met dat soort onderwerpen.. Krijg je geen hoofdpijn?

Moest ik je vertellen waar ik me 'verder' mee bezig houd.. en ik zou je aandacht mogen eisen voor 1 uurtje.. dan pas zou je hoofdpijn krijgen..

Jij krijgt vast al hoofdpijn bij nog maar de gedachte, of bij dit.

De mensen waarmee ik discussieer zijn niet allemaal chatnu-cultuur als je daarmee begrijpt wat ik bedoel..
WhatIsTh.. (22)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 19:57:56

dat slaat verdomme nergens op wat je nu zegt...

het gaa tniet om het aantal berichtjes wat ik in totaal heb gepost..

het gaat om de wetenheid over dit onderwerp en ik voel me daarin wel thuis. en daaormheb ik juist die video;s gepost...

je moet wat minder praten., en toch di evide';s gaan bekijken.. anders kan je JAAAAAAAAREN DEZELFDE topic blijven openen en naar antwoorden zoeken terwijl die antwoorden je allang zijn gegevenlaughing.gif

een makkelijk vraag.. hoe ben jij geschapen..??

dor je ma en pa.. hoe zijn hun geschapen door hun moeders en avders.. uiteindelijk komt de stam uit bij adam en evalaughing.gif

en de vrouw is geschapen uit de "vleugel" van de man dat daar net onje je oksel ofzo... weet niet hoe het heett...

en wie heeft dat gedaan kan niet zomaa rgebruenD:

daar is onze god voor laughing.gif god van iedereen.. allah

hij heefet de moslims en de christenen geschapen en in groepen verdeeld..

ik kan zo wel uuren door blijven praten maar jij neemt niks serieus aan.. je wilt het niet begrijpen dat is jou fout end aarom blijf je maar door met onzin praten., enons beschuldigen en beledigen van moslim punks dit dat..

als je eenman was., zouje die video's bekijken en alles vanaf het begin gaan uitzoeken wat is wat nu egienlijk.. wat zegt d ebijbel en/of de koran..

ga uitzoeken mijn vriend plaats van je antwoord hier op een site als chatnu te vindenlaughing.gif
shieea (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 19:37:14

CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 18:09:55

Als ik mijn tijd moet steken in gebruikers die amper een paar berichten hebben.. dan benk morgen nog bezig met mensen die deze discussies doorgaans niet serieus nemen.

Hoe meer berichten iemand heeft hoe groter de kans dat ik er wat tijd in wil steken in hun.. 'url-antwoorden'
WhatIsTh.. (22)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 11:34:18

volgens mij heb jij die video's die ik eerder had gepost niet bekeken...

anders zou je wel commentaar opleveren..

mischien heb je het aleen geopend van ja wat is dit en na een paar seconden kijken weer hebt afgesloten
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 11:06:34

aYtaC___ zei:
sommigen onwetenden gaan pas weten dat er een Almachtige is wanneer de poorten van de hel voor ze opengaanhappy.gif

jarenlang dezelfde topics om wellus en nietus van dezelfde personen ,,l,,

Sommige personen denken de hel beter te kennen dan andere?

Sommige mensen denken het recht te hebben andere onwetenden te kunnen noemen.. Maken zij dit oordeel?

Still here.. En strx komt er waarschijnlijk weer zo'n meute Moslim-wereld-verbeterende-punks.. en als ze zien dat hun 'plan' niet werkt (het zuiveren van hun eigen geweten door anderen de les (hun les) te spellen) dan gaan ze zwerven....

Komen er enkelen terug en hebben gekozen voor toch ietsje meer te beseffen dat hun pubertijd invloed heeft op de manier hoe ze ALLES interpreteren.. zelfs religie..
aYtaC___ (55)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 02:52:47

sommigen onwetenden gaan pas weten dat er een Almachtige is wanneer de poorten van de hel voor ze opengaanhappy.gif

jarenlang dezelfde topics om wellus en nietus van dezelfde personen ,,l,,
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 29 juni 2009 09:03:12

Tuurlijk.. Oosterse filosofieen lezen maakt dit '...' wakker.. En je zou het gevoel krijgen dat het leeft.. maar het heeft gewoon altijd al geleeft.

Waarom?
YeehOoee (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 28 juni 2009 10:20:06

Heb je deze vragen ook aan jezelf gestelt? [Gewijzigd op 28 juni 2009 10:20:26]
CultureG.. (33)
Gebruiker
CultureGlues avatar
Geplaatst op: 25 juni 2009 09:27:54

God kan alles.. behale (Volgens jullie) aan mijn logica voldoen..

Kben niet de eerste die tot deze bevindingen is gekomen.. en ik zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn..

De waarheid laat zich niet echter stemmen.. al gaan jullie nog zo hard met jullie voeten stappen.. JULLIE dominatie-dansjes betekenen WAT?

God kan volgens jullie niet het bestaan, evolutie, schepping tegelijkertijd zijn..

Tuurlijk kan hij dat..

De vraag is eerder meer op zijn plaats waarom jullie willen dat hij dat niet kan..

Komen jullie natuurlijk met de wil van God af.. die jullie natuurlijk beter weten en kennen.. omdat jullie vinden dat dat zo is..

Wat god wil is een andere topic.. Open die gerust!
WhatIsTh.. (22)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 22 juni 2009 09:46:26

hier nog een filmpje voor de mensen onder ons die het nog niet wilen accepteren...

EN GAAN NAAR DIT FILM !!!!

Holy Mysteries 2009 September.. ENGLISH

het is engels besproken.. en zonder ondertiteling..

maar zo laag van niveau zijn jullie toch nietlaughing.gif

en dit is het turks besproken versie....

Holy Mysteries 2009 September .. TURKISH
yaralica.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 19 juni 2009 10:34:48

-BEBEKK zei:

Abow super video laughing.gif verklaart alles volgens mij
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op