Forum: Bijna dood ervaringen

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Bijna dood ervaringen
JeWeetZe.. (3)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juni 2009 17:01:16
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Geloof jij dat mensen dit kunnen krijgen als ze aan de rand van de dood staan? dus dat de ziel het lichaam uittreed, terwijl het lichaam zelf fysiek dood is. [Gewijzigd op 01 juni 2009 17:01:41]
didi (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juni 2009 22:27:33

Ze hebben ooit als proef bovenop machines die in de operatiekamer stonden allerlei teksten geschreven. Als mensen na de operatie beweerden een uit hun lichaam ervaring te hebben gehad, werd er gevraagd wat zij hebben gezien. Ze beschreven dat ze zichzelf en de operatie zagen, maar geeneen wist de teksten bovenop de machines te noemen.
not-inte.. (20)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juni 2009 22:49:13

didi zei:
Ze hebben ooit als proef bovenop machines die in de operatiekamer stonden allerlei teksten geschreven. Als mensen na de operatie beweerden een uit hun lichaam ervaring te hebben gehad, werd er gevraagd wat zij hebben gezien. Ze beschreven dat ze zichzelf en de operatie zagen, maar geeneen wist de teksten bovenop de machines te noemen.

dat is omdat je dingen niet in detail kunt zien tijdens zo'n uittreding.. je ziet het net zoals je dromen ziet.. alleen maak je t egt mee en ben je bewust wat er gebeurt.
ScarsNst.. (104)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juni 2009 22:55:07

Ik geloof dat je zelfs uit je ziel kan treden zonder dat je dood bent, maar daar moet je ook wel heel veel fanta voor drinken...tongue.gif
not-inte.. (20)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juni 2009 23:15:15

ScarsNstripes zei:
Ik geloof dat je zelfs uit je ziel kan treden zonder dat je dood bent, maar daar moet je ook wel heel veel fanta voor drinken...tongue.gif

why fanta
didi (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juni 2009 23:34:23

Het waren geen kleine lettertjes oid, maar grote tekens. Niet iets wat ze zomaar over het hoofd zouden kunnen zien.
FaNaTiQq (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 juni 2009 22:04:10

1 keer viel ik van de fiets en maakte ik een rake klap..

toen heb ik ongeveer 2 uur lang zwart gezien.. ik was wel aan het huilen en roepen "ben ik dood?, ja ik ben dood he".. bij het ziekenhuis aangekomen deed ik mijn ogen open, toen werd er gevraagd welke dag het was, en ik wist het niet:/..
na een tijdje wist ik wat er gebeurt was, maar daarna, hoe en wat weet ik niet meer..

vrienden vertelde mij wat er gebeurt was na die rake klap en wat ik allemaal deed en zei buiten bewust zijn..
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op