aYtaC___ (55)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 juli 2009 00:45:13
er word een beeld gegeven alsof het geen vrije keuze is zelf zie ik wel dat moslim vrouwen meer vrijheid genieten of ze nou in burqa of hoofddoek lopen dan de westerse(ongelovige vrouw) die niet eens tijd voor haar huis of kinderen heeeft omdat ze in europa zo per sé moeten werken omdat het zogenaamd modern is de vrouwen die ze westers noemen zijn nix meer dan slavinnen de moslim vrouwen die zo bekritiseerd worden leven zowieso veel beter dan de westerse.. ik zou meer inzet willen zien voor westerse vrouwen die hebben geen vrijheid en geen tijd om normaal te leven..
en met vrijheid bedoel ik niet neuken of geneukt worden met of door jan en alleman ik merk dat in europa geneukt worden vrijheid word genoemd [Gewijzigd op 01 juli 2009 00:48:10]
|
 La_Wack (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 23:52:08
Er zijn vast wel vrouwen die zichzelf onder druk voelen gezet,..
Maar de meeste moslims met hoofddoekjes hebben de mond groot genoeg, dus onder druk hoofddoekjes dragen geloof ik niet zo hard in.
|
  Avsuma (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 23:40:26
---Hlya zei:Avsuma zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 
Waar slaat dit nou weer op hulya? Dat er een paar voorbeelden zijn in jouw omgeving wil niet zeggen dat eenieder zo is. Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk aub.
zeg ik hun zijn allemaal zo?-_-' er worden tog motieven gevraagd dit is er dus 1 van 
Een of meer wat maakt het uit,, je beoordeeld ze toch.
Maar goed.. laat maar.
|
 shieea (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 23:22:26
---Hlya zei:shieea zei:---Hlya zei:dedeyinki_ zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 

is ook een reden er zijn zoveel meisjes die met hoofddoek lopen en doen ofdat ze heilig zijn terwel ze gwn sex hebben en inn korte rokjes lopen etc. etc..
Jah.... wat wil je ermee zeggen dan? Dat jij nu geenhoofddoek draagt en veel beter bent? Overal heb je rotte appels. Ik snap niet wat jij hiermee duidelijk probeert te maken?? wat heeft het te maken met het feit dat ze hoofddoeken dragen? om te doen alsof ze scheinheilig zijn ofwat?
topic gaat er tog over dat je redenen moet geven wrm sommige mensen hoofdoeken dragen-_-'en k geef er 1 
la ma zitte. ik moest er niet op in gaan. zegt al genoeg hoe je er tegenaan kijkt
|
  ---Hlya (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 23:08:49
Avsuma zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 
Waar slaat dit nou weer op hulya? Dat er een paar voorbeelden zijn in jouw omgeving wil niet zeggen dat eenieder zo is. Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk aub.
zeg ik hun zijn allemaal zo?-_-' er worden tog motieven gevraagd dit is er dus 1 van
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 22:33:02
Omdat het moet van thuis, familie, vrienden, school (groepsdruk)
Omdat ze zich willen voorstellen als een goede gelovige
Omdat ze het gewoon zijn..
Omdat ze bang zijn dat mannen hen durven lastig vallen (Koran-vers)
ik denk dat deze 4 dingen er dergelijk er wat mee te maken heeft..
maar wat je de laatste tijd ziet lijkt het net een modeshow hier op straat.
het is leuk dat je iets leuks aan wilt trekken maar het gaat er toch om je shoonheid te verbergen..
ik denk dat vele meiden het voor hun ouders te doen omdat ze hun niet willen teleurstellen en een goede dochter wilt zijn voor hun.
hoofddoekje of geen hoofdoekje ze doen gewoon aan seks ( sommige zijn genoeg die echt intensief bezig zijn met hun geloof)
|
  Avsuma (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 22:24:23
---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 
|
  Avsuma (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 22:23:16
CultureGlue zei:Avsuma zei:Hoezo waarom?
Genoeg vrouwen die zeggen: ik ben een moslima, of je het leuk vindt of niet, en mijn hoofddoek is mijn identiteit, ik voel me zo beter, en jij blijft af van mijn identiteit.
Dus dan toch zo van..
Omdat ze zich willen voorstellen als een goede gelovige
Omdat ze het gewoon zijn..
Omdat het voor hen een soort van protest is..
Omdat het voor hen een soort van haloo we (moslimas) zijn hier
Mjah..
Je weet het eigenlijk wel.. maar toch heb je op een of andere manier sterk de neiging de feiten eruit te halen die jouw vooropgezette mening bevestigen terwijl je elk informatie die jouw visie kan aantasten, negeert. Je bent eenzijdig, geborneerd en beperkt.
Om vooroordelen te vermijden zou je door de ogen van verschillende mensen met verschillende interesses of waarden moeten kijken.
|
  ---Hlya (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 22:04:30
CultureGlue zei:shieea zei:---Hlya zei:dedeyinki_ zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 

is ook een reden er zijn zoveel meisjes die met hoofddoek lopen en doen ofdat ze heilig zijn terwel ze gwn sex hebben en inn korte rokjes lopen etc. etc..
Jah.... wat wil je ermee zeggen dan? Dat jij nu geenhoofddoek draagt en veel beter bent? Overal heb je rotte appels. Ik snap niet wat jij hiermee duidelijk probeert te maken?? wat heeft het te maken met het feit dat ze hoofddoeken dragen? om te doen alsof ze scheinheilig zijn ofwat?
Je eerste vraag is irrelevant.. En op de laatste vragen van je is er reeds geantwoord..
|
  ---Hlya (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 22:03:39
shieea zei:---Hlya zei:dedeyinki_ zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 

topic gaat er tog over dat je redenen moet geven wrm sommige mensen hoofdoeken dragen-_-'en k geef er 1
|
100proce.. (105)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 21:52:34
Om hun een schoonheid te verbergen.
Het is een feit als een meisje over straat loopt met los haar make up strak broek of rok dan zullen er mensen gaan staren of fluiten of aanspreken.
Neem iemand met een hoofddoek zonder make up en strakke broek dus zeg maar puur natuur die zullen ze niet eerder fluiten of staren of aanspreken.
|
 snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 21:42:33
-YouKnowMe zei:
je moet alles wat je aantrekkelijkt maakt verbergen.. Je haren vallen daar ook onder, dus je moet het verbergen.
waarom dan een hoofddoek... en geen handschoenen tegen blote handen of op straat een zonnebril omdat de ogen bloot zijn? ALLES kan aantrekkelijk zijn :x
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 20:35:51
shieea zei:---Hlya zei:dedeyinki_ zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 

Je eerste vraag is irrelevant.. En op de laatste vragen van je is er reeds geantwoord..
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 20:33:29
-YouKnowMe zei:CultureGlue zei:
En stellen ze dan Allah tevreden? Hoe weten ze dat? Er staat in de Koran vrouwelijke lijn verbergen.. met een hoofd gedeeltelijk te verbergen verberg je toch niet de vrouwelijke lijn  En Allah is daarmee tevreden omdat men zich daarmee goed in het vel voelt? Als men dan zoiets wil.. waarom zou dat dan niet mogen steekhouden
En kan je begrijpen dat ik het 'ergens' totaal geen steek zie houden..??
je moet alles wat je aantrekkelijkt maakt verbergen.. Je haren vallen daar ook onder, dus je moet het verbergen. Ik wil zelf ook 'n hoofddoek dragen, maar ik wil eerst leren bidden etc. en dan wil ik hoofddoek enzo.
Ik wil het niet omdat ik wil showen dat ik een moslim ben. Ik weet dat het zo hoort. Je kan nu wel uren lopen zeiken dat het niet letterlijk in de koran staat blablbalablbala
maar kom op, stel je niet aan joh. Beetje je hersenen gebruiken mag wel hoor
Je moet alles verbergen wat je aantrekkelijk maakt? Burqa doet die job het best?
|
 shieea (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 19:26:30
---Hlya zei:dedeyinki_ zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 

|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 18:23:15
CultureGlue zei:
En stellen ze dan Allah tevreden? Hoe weten ze dat? Er staat in de Koran vrouwelijke lijn verbergen.. met een hoofd gedeeltelijk te verbergen verberg je toch niet de vrouwelijke lijn  En Allah is daarmee tevreden omdat men zich daarmee goed in het vel voelt? Als men dan zoiets wil.. waarom zou dat dan niet mogen steekhouden
je moet alles wat je aantrekkelijkt maakt verbergen.. Je haren vallen daar ook onder, dus je moet het verbergen. Ik wil zelf ook 'n hoofddoek dragen, maar ik wil eerst leren bidden etc. en dan wil ik hoofddoek enzo.
Ik wil het niet omdat ik wil showen dat ik een moslim ben. Ik weet dat het zo hoort. Je kan nu wel uren lopen zeiken dat het niet letterlijk in de koran staat blablbalablbala
maar kom op, stel je niet aan joh. Beetje je hersenen gebruiken mag wel hoor
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 18:18:20
-YouKnowMe zei:CultureGlue zei:-YouKnowMe zei:omdat ze zich er goed in voelen
Ok.. maar waarom? mhu
Ze voelen zich er gewoon goed in? Vertrouwd? Weten dat ze Allah tevreden stellen? Dat geeft de mensen een goed gevoel..
En stellen ze dan Allah tevreden? Hoe weten ze dat? Er staat in de Koran vrouwelijke lijn verbergen.. met een hoofd gedeeltelijk te verbergen verberg je toch niet de vrouwelijke lijn En Allah is daarmee tevreden omdat men zich daarmee goed in het vel voelt? Als men dan zoiets wil.. waarom zou dat dan niet mogen steekhouden 
|
 _DerdoMi.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 18:08:38
met of zonder hoofddoek:/
tegewoordig zie je geen verschil meer...
beide, vol met make-up,strakke kleding,hoge hakken , etc enigste verschil is t doekj op de hoofd
*( er zijn uitzonderingen)
|
  ---Hlya (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 15:31:31
dedeyinki_ zei:---Hlya zei:omdat ze soortvan willen zeggen wij zijn heilig terwel ze gwn chil sex hebben 

|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juni 2009 14:10:00
CultureGlue zei:-YouKnowMe zei:omdat ze zich er goed in voelen
Ok.. maar waarom? mhu
Ze voelen zich er gewoon goed in? Vertrouwd? Weten dat ze Allah tevreden stellen? Dat geeft de mensen een goed gevoel.. [Gewijzigd op 30 juni 2009 14:10:14]
|