-StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 juli 2009 10:51:43
OnderKoffer0 zei:WhatIsThis zei:jij kan het als sarcasma zien ja het gaat erom wat de mensen in je omgeving ervan vinden of zegge..
en wat jij doet boeit me totaal niet.. tis een discussie topic dus ik postte wat ff en dat is het..
jha  ze denkt dat iedereen geeft om wat ze denkt ofsow.. maar tis nog maar een kind  kan dat niet begrijpen.. loopt beetj mee met stoere woordjes van anderen  geprobeerd lief te zijn, mja ze is een bitch
ot: kzou niet weten 
whahahahahaha 
lol.
|
  OnderKof.. (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 juli 2009 10:45:46
er valt ook niet veel volwassen te zijn aan een meid als de lichaam beetj volgroeid is en gestopt is met giegelen.. is het al snel volwassen
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 19:24:35
didi zei:Wat een onzin catino. Volwassen zijn is geen meetbaar begrip, maar een subjectieve invulling. Bepaalde eigenschappen die meestal onder het begrip vallen worden eerder bij vrouwen herkend, maar dat betekent niet dat mannen het nooit bereiken of in mindere mate.
Beiden hebben over het algemeen op een bepaalde leeftijd volwassen gedrag, beiden op hun eigen manier. Je kan een vierkant niet met een rondje vergelijken.
ik heb ook niet gezegd dat de manne dat niet zullen bereiken of in maten.
maar uit dat onderzoek is dus gebleken dat het meisje dus rond de 14 jaar volwassener is dan de jongen.. ik heb het er niet van gemaakt ik hoor mijn hele leven lang dat het meisje eerder volwassen is
maar je kan wel een vierkant naar een rondje maken en een rondje naar een vierkant
|
  didi (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 18:47:20
Wat een onzin catino. Volwassen zijn is geen meetbaar begrip, maar een subjectieve invulling. Bepaalde eigenschappen die meestal onder het begrip vallen worden eerder bij vrouwen herkend, maar dat betekent niet dat mannen het nooit bereiken of in mindere mate.
Beiden hebben over het algemeen op een bepaalde leeftijd volwassen gedrag, beiden op hun eigen manier. Je kan een vierkant niet met een rondje vergelijken.
|
  OnderKof.. (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 16:44:51
WhatIsThis zei:jij kan het als sarcasma zien ja het gaat erom wat de mensen in je omgeving ervan vinden of zegge..
en wat jij doet boeit me totaal niet.. tis een discussie topic dus ik postte wat ff en dat is het..
jha ze denkt dat iedereen geeft om wat ze denkt ofsow.. maar tis nog maar een kind kan dat niet begrijpen.. loopt beetj mee met stoere woordjes van anderen geprobeerd lief te zijn, mja ze is een bitch 
ot: kzou niet weten
|
 MalcomX (40)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 13:09:38
pubers leven in een fanta sci-fi wereld
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 01:39:47
blijkbaar wel he.. misschien niet allemaal
|
 La_Wack (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 01:38:14
^
Hmm okey vrouwen zouden dus eerder volwassener zijn.
Maar zijn vrouwen daarom ook volwassener?
Dat is waar ik mijn post mee begon.
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 01:22:48
oke ik ga even googelen voor jou
gevonden stukje dan
Onderzoekers van de Universiteit Utrecht hebben geconcludeerd dat meisjes eerder een volwassen persoonlijkheid hebben dan jongens. Het was al bekend dat meisjes eerder in de groeispurt zitten en hersenontwikkeling hebben, maar nu liggen ze dus ook bij persoonlijkheidsontwikkeling voor op jongens.
Vijf jaar lang volgden de wetenschappers ruim 1300 tieners en hun persoonlijkheidsontwikkeling. Zij moesten jaarlijks een lijst invullen over eigenschappen zoals vriendelijkheid, zorgvuldigheid en emotionele stabiliteit. Meisjes hebben gemiddeld op hun zestiende al een volwassen persoonlijkheid. Jongens bereiken die pas op hun achttiende levensjaar.
Een persoonlijkheid is volgens een wetenschapper volwassen te noemen, als iemand een stabiel beeld heeft van zijn eigenschappen. ‘Als je iemand van twaalf jaar vraagt zijn eigenschappen te beschrijven, is dit beeld een jaar later meestal compleet anders. Meisjes hebben op hun zestiende al een tamelijk stabiel zelfbeeld’, aldus de wetenschapper.
Bron: http://www.jongin.borsele.nl/shownews.asp?xtitle=Meisjes+eerder+volwassen+dan+jongens&cat_id=-1&web_id=122&nws_id=1807 [Gewijzigd op 03 juli 2009 01:27:36]
|
 La_Wack (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 01:17:48
De bewijs last ligt niet bij mij,...
Jij doet een stellingsname dus jij mag aankomen met bronnen ´Google maar´ is geen manier van discussie voeren.
Ik heb gewoon met rationele argumenatie aangetoond dat zoiets waarschijnlijk niet wetenschappelijk aan te tonen is.
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 01:14:57
tuurlijk wel alles kan wetenschappelijk gemeten worden..
Ik zeg tegen jou kijk op google..
waarom maak je een hele discussie over als je gewoon op i-net gaat kijken
dat het in jou ogen niet kan ( want het is echt zo dat het meisje volwassener is) dan zie je wel de dingen die jij beantwoord wilt hebben..
je hoeft niet een discussie aan omdat je het antwoord zo kan opzoeken..
het is niet een strijd tussen dingen dat miss bestaat en miss niet..
en btw het ging over pubers nu zijn we half offtopic
|
 La_Wack (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 01:06:43
^
Om iets te wetenschappelijk te kunnen testen heb je vaststaande definities nodig.
Ik wacht nog steeds op de definitie van ''mentaal volwassen zijn''
Daarnaast heb jij het over ''stofjes.'' Deze stofjes zijn bij vrouwen oestrogeen, bij mannen zijn deze stofjes testosteron. Hoe wil je in een wetenschappelijke test 2 totaal verschillende stoffen vergelijken?
Wetenschap=gelijkwaardige uitgangspunten
In dit geval heb je dat dus niet, dus is het geen wetenschap.
Conclusie: Volwassenheid is niet wetenschappelijk vast te stellen dan wel te vergelijken.
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 00:51:27
doordat te testen..
tegenwoordig testen ze alles dus ook hoe de hersenen van de vrouw of man werkt..
fysiek is het helemaal anders maar het ging meer om de mentale..
als je googelt zie je vele verschillen van de vrouw en de man als je in een dollhof loopt zijn de man en een vrouw een goed team doordat de man en de vrouw verschillende stofjes heeft in de hersenen..
waardoor mensen ook kunnen zien wie er volwassener is. en het gaat niet om later als ze ouder zijn misschien is het dan anders maar bij pubers is het zo dat het meisje volwassener is van geest dan de jongen
|
 La_Wack (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 00:38:45
catino zei:^^en in welk zin bedoel je dat ze zichzelf wel dergelijk redden? je kunt er alle kanten mee op..
de vrouw en de man zijn allebei anders volwassene maar wetenschaplijk bewezen is dat de vrouw volwassener na denkt en handelt. 
Hoe kan je wetenschappelijk vaststellen dat een man of vrouw volwassener is? ''Volwassen'' is nog altijd subjectief. Tenzij je hebt het ook fysiek volwassen zijn.
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 00:30:21
^^en in welk zin bedoel je dat ze zichzelf wel dergelijk redden? je kunt er alle kanten mee op..
de vrouw en de man zijn allebei anders volwassene maar wetenschaplijk bewezen is dat de vrouw volwassener na denkt en handelt.
|
 La_Wack (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 juli 2009 00:05:41
catino zei:La_Wack zei:Catino als een vrouw ''volwassener'' is.
Wat is dan volwassen?
iemand die zonder hulp iets kan..
als iemand niet zelfstandig is hij nog niet volwassen
en de meeste mannen kunnen dingen niet dus hebben ze er hulp bij nodig onvolwassen gedrag
Maar mannen redden zichzelf wel degelijk.
Ik denk dat mannen en vrouwen ''anders'' volwassen zijn.
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 juli 2009 16:27:03
CultureGlue zei:Dat noem ik geen mannen meer.. maar metrosexuelen..
echte mannen zeuren ook.
leef er mee anders zeur je nu ook hehehe
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 juli 2009 16:26:38
La_Wack zei:Catino als een vrouw ''volwassener'' is.
Wat is dan volwassen?
iemand die zonder hulp iets kan..
als iemand niet zelfstandig is hij nog niet volwassen
en de meeste mannen kunnen dingen niet dus hebben ze er hulp bij nodig onvolwassen gedrag
|
CultureG.. (33)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 02 juli 2009 16:25:27
Dat noem ik geen mannen meer.. maar metrosexuelen..
|
 catino (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 juli 2009 16:23:45
CultureGlue zei:nix proberen te missen van zooi en reteloos
solden als feestdagen beschouwen
roddelboekjes als liturgie verheffen
het haar als heilig beschouwen
maandstonden als eeuwig excuus gebruiken
neuten, zeuren, klagen en zagen als hobby zien..
maar ze zijn volwassener!!!
waar heb jij last van??
mannen roddelen ook
Mannen zeuren klagen ook maar zij klagen over hun pijntjes en ditjes en datjes.
je kunt niet zeggen dat die dingen alleen bij de vrouw hoort mannen doen het ook. op hun manier ..
|