16-34-48.. (28)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 juli 2009 00:56:28
hoe kan ik hier toch een antwoord op geven...
kan beter even dit uitleggen.. en misschien begrijpen jullie dan wel wat het voor mij betekent..
de een draagt een hoofddoek en doet van alles en nog wat met jongens wat niet toegestaan is voor het huwelijk (lichamelijke contact met het andere geslacht).
de ander draagt geen hoofddoek en houdt zich wel aan al het andere zoals het vasten, ramadan, bidden, koran lezen, mensen / armen helpen etc etc.
dus.. jah.. wat voor een betekenis heeft hoofddoek dan voor me ?
en weer een ander heeft zo iets van.. het moet van me geloof dus laat ik het maar doen (hoofddoek dragen) " WEET NIET WAAROM IK HET DOE MAAR JA HET MOET DUS DAN MAAR DOEN.. HOPPA HOOFDDOEK IN MODEL BRENGEN ALLERLEI KLEUREN VAN DE REGENBOOG ER IN GEBRUIKEN FF MAKE UP OP DOEN.. EN VOILA.. IK BEN EEN GOEDE MOSLIM WANT IK DRAAG HOOFDDOEK (en kleed me ondertussen zo strak dat jongens er op kunnen geilen en gebruik ik zo veel mogelijke kleuren combinaties om heerlijk op te vallen)
en nogmaals... tjah WAT IS NOU DE BETEKENIS VAN HOOFDDOEK voor mij..
|
Dawah (29)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 juli 2009 00:49:00
Het is niet aan mij om daar over te oordelen
ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen ding
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 juli 2009 00:00:55
Dawah zei:Maar als er in het geloof bepaalde dingen zijn voor geschreven om je aan te houden?
wat vind je daar dan van ?
Idd, als je gelooft moet je je ook aan de dingen houden die Allah van je verlangt..
(Ik draag geen hoofddoek, ik weet het, ik ben niet dom, doei)
|
Dawah (29)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 juli 2009 23:43:11
Maar als er in het geloof bepaalde dingen zijn voor geschreven om je aan te houden?
wat vind je daar dan van ?
|
  ---Hlya (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 juli 2009 16:27:37
^^^
|
 CK_TR (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 juli 2009 15:29:45
aah lief kind hahahaha maar sunshine heeft gelijk ieder zijn ding....
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 14 juli 2009 15:12:44
_Sunshine_ zei:Voor mij betekent het niks. Ik vind sowieso alleswat bij geloof hoort, iets persoonlijks. En ik vind het niet nodig dat een derde ziet/doorheeft/weet hoe ik over mijn geloof denk door uiterlijke kenmerken. Geloof hoort bij mij, alleen bij mij.
Dat betekent niet dat ik geen respect heb voor mensen die er wel voor kiezen..
|
 _Sunshin.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 juli 2009 14:26:44
Voor mij betekent het niks. Ik vind sowieso alleswat bij geloof hoort, iets persoonlijks. En ik vind het niet nodig dat een derde ziet/doorheeft/weet hoe ik over mijn geloof denk door uiterlijke kenmerken. Geloof hoort bij mij, alleen bij mij.
Dat betekent niet dat ik geen respect heb voor mensen die er wel voor kiezen..
|
Dawah (29)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 14 juli 2009 11:20:44
wat is volgens jullie de betekenis van een hijab/sluier/hoofddoek of hoe jullie het ook willen noemen ?
Ben benieuwd naar jullie serieuse reactie's
|