Kirameki (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 12:19:12
Met een chi-tang zit je altijd goed.
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 09:59:24
er is speiale schuimgel die niet plakt en speciaal voor krullen is.
andere soorten schuimgel plakken aan je apparaat en dat is zonde!
zal wel de volgende keer proberen om alles uit je haar te wassen, maar opzich had je wel gewoon een krul erin moeten krijgen, alleen blijft dat door alle opgedroogde producten niet gelijk mooi zitten.
het kan zijn dat je band haar hebt (is altijd heel erg steil, dik haar) en dan wordt het wel wat lastiger om een krul erin te krijgen 
maargoed, ervan uitgaande dat je dat niet hebt zal ik de volgende keer gewoon douchen, je haar goed droog fohnen en kleine stukjes haar pakken iedere keer en dan zo je hele haar af gaan.
daarna wat haarlak erover spuiten en dan moet het eigenlijk wel goed zijn.
|
 Spearmin.. (66)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 oktober 2009 16:29:03
Het kan ook aan je haar liggen. Probeer het is met een andere krultang bijv: van je vriendin ofz. Als het dan wel lukt, kan je je krultang weer terugbrengen. Of probeer maar met je eigen krultang bij iemand anders krullen te zetten. Dan weet je het waarschijnlijk ook wel. Veel succes!
|
zoutenpe.. (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 oktober 2009 15:02:06
hoi cile,
Ik had ook ooit een krulset gehaald van philips, maar die werken voor geen meter! je kan er niks mee. En als je je haar wilt krullen moet het inderdaad gwn gewassen zijn en niet zoveel spul erin doen, gwn een beetje schuim kan wel en daarna wat spray.. Maar een aanrader is Remington krultang, ik heb van mijn zelf heel stijl haar dus kreeg bijna nooit krullen, maar dankzij deze krultang heb ik perfecte krullen die tot 2 dagen heel goed blijven
|
Cile (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 oktober 2009 14:48:01
Hallo,
gisteren heb ik een krulset van philips gekocht, dus toen ik thuiskwam rende ik gelijk naar boven om hem uit te proberen, vol hoop en blijdschap zette ik het apparaat aan, wachtte tot het heet was, en zette toen de tang in mijn haar en al dat blije en hoopvolle veranderde snel in woede en teleurstelling toen ik er niet eens een slagje in kon krijgen.
Vandaag heb ik youtube afgespeurd en heel veel filmpjes bekeken over how to use die krultang, en ja, ik heb uiteindelijk een mooi slagje in kunnen krijgen die er na 5 minuten weer uit was.
Ik snap er heeeeeeelemaal niks van, die mensen op youtube krijgen prachtige krullen ennnn ik krijg er alleen een zielig-5-minuten-slagje in..
Ligt het aan mijn haar? Mijn haar zat al vol met producten toen ik de krultang ging gebruiken, moet je haar voor gebruik gewassen zijn?
Of is de krultang gewoon crappy en moet ik die weer terugbrengen?
Ik hoop dat jullie, of tenminste één van jullie, mij kan helpen.. 
Alvast bedankt.. [Gewijzigd op 16 oktober 2009 14:49:20]
|