Ramazan- (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 augustus 2010 11:56:21
individuele acties van ontspoorde individuen kan je geloof niet op aanspreken ,wat het bedrijf betreft van het desbetreffende individu in kwestie.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 augustus 2010 15:15:26
_____aYaZ___ zei:tike... krijg je betaald om anti propaganda te maken over de islam?? of is het gwn een fobie door iets wat je hebt meegemaakt met moslims ?
het lijkt wel alsof je nix anders in je leven doet dan je met de islam bezig te houden zo kom je hier bij mij over als ik je op chatnu volg , je kan soms gwn de maatschappij ingaan mensen leren kennen een praatje maken en genieten van het leven en zo wat meer van de wereld zien ipv de hele dag thuis op internet artikelen te zoeken over de islam om het op forums te gooien.
Een eerlijke vraag verdient een eerlijk antwoord. (voordat ik hier me laat verwijderen)
1. Ja, ik word betaald door Amerika. Laat ik hen maar de schuld geven. 
Nee, maar even serieus...ik zit hier al een paar jaar op deze site, ben met tussenpozen naar andere sites gegaan. Ja, het moet niet te saai gaan worden.
Als ik dan weer eens op CN kwam, had ik geen behoefte om onder mijn oude nick verder te gaan. Heb hier onder tig verschillende nicks altijd in het forum gezeten.
Heb het hier altijd naar mijn zin gehad. Tot de laatste keer.
Ben ook tegen beter weten in door gegaan op gevoelige onderwerpen( tenslotte worden ze hier ook behandelt bij het nieuws en in het forum)in de hoop dat er eens, één persoon ook maar iéts zou toegeven. Ga het niet allemaal weer herhalen over wat. Heeft geen zin.
Maar heb wel door dat zoiets nóóit zal gebeuren. Bij sommigen wordt kritiek niet eens aanvaardt.
Het punt is, dat als ik op een site zou zitten met alleen Chinezen, en ik zou continu de vreselijkste dingen van hen lezen, en het werd hier ook bij het nieuws vermeldt, ik net zo goed mijn gal zou gaan spugen.
Misschien moeten jullie dan maar de leiding dwingen geen negatief nieuws over de moslims te plaatsen. Ze zijn al zo ver gegaan dat jullie de Turkse taal
mogen gebruiken,(wat eerst verboden was) dus nog even doorzetten.
Maar er is een tijd van komen, en een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen. Voor mij althans. Soms moet je niet meer naar het oude terug gaan, waar je leuke herinneringen aan hebt gehad. Op een gegeven moment valt alles tegen, en dan ga je dat laten merken.
Dus ...saluut!
btw,Niet om mezelf te verdedigen, is niet nodig, maar dacht je dat ik al het negatieve nieuws over de moslims alleen van het internet had? Misschien dat jij nooit een krant leest, of het journaal en/of actualiteitprogramma`s op tv ziet, of docu, s op tv. Ik wil toch wel weten wat er zoal in de wereld afspeelt, hoor.
(dit even om een misverstandje uit de weg te ruimen )
|
 _____aYa.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 augustus 2010 11:25:26
tike... krijg je betaald om anti propaganda te maken over de islam?? of is het gwn een fobie door iets wat je hebt meegemaakt met moslims ?
het lijkt wel alsof je nix anders in je leven doet dan je met de islam bezig te houden zo kom je hier bij mij over als ik je op chatnu volg , je kan soms gwn de maatschappij ingaan mensen leren kennen een praatje maken en genieten van het leven en zo wat meer van de wereld zien ipv de hele dag thuis op internet artikelen te zoeken over de islam om het op forums te gooien.
|
 Roses (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 augustus 2010 22:41:17
TikeMyson zei:Oké, de media heeft erg veel invloed, maar mijn vraag is : Waarom altijd die negativiteit als het om de Islam/moslims gaat? Het is een religie, en dan zou er juist alleen maar positieve berichten van uit die hoek moeten komen toch?
Waarom hoor je bijvoorbeeld nóóit iets over de Hindoestanen? Om maar even een voorbeeldje te noemen. Hebben zij de media afgekocht of zo?
Waarom zit de media zo op de R.K kerk? Omdat er een reden voor is toch?
De media zuigt niet alles uit zijn duim. En zeker niet als er foto`s als bewijs geleverd kunnen worden, en tv programma`s van gemaakt zijn.
Hier in Nederland valt het nog mee, maar als je het nieuws uit de moslimlanden hoort, dan is het altijd doffe ellende. En dan ook nog eens met elkaar. Ja, sorry, maar voor mij heeft dat dan niets met religie te maken.
Dát is mijn punt.
Tja.. Je zegt het zelf al.. “Hebben zij de media afgekocht ofzo?”. Zoek maar eens even uit in wiens handen de media is.. En geloof me, je zult er achterkomen.
En dan heb je het over foto’s als bewijs. Bedoel je voorbeelden zoals op deze video?
http://www.youtube.com/watch?v=X9NCkBLUFp0
(Raad ik je wel aan om even 10 minuten de tijd te nemen en de video te bekijken zodat je weet wat ik bedoel..)
Als je echt een antwoord wil hebben op je vraag, kan je het zo opzoeken. Google is al voldoende.. [Gewijzigd op 04 augustus 2010 22:43:10]
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 augustus 2010 15:59:59
Alsof de duivel er mee speelt, maar nu net weer een berichtje in de media.
Haatprediker wil islamschool heropenen
In Duitsland is ophef ontstaan, omdat een haatprediker zijn moslimschool vlakbij Mönchengladbach wil heropenen. Vanuit de school verspreidt Mohammed Ciftci zijn radicale uitleg van de Islam.
Zo pleit Ciftci ervoor om ongelovige moslims te onthoofden en vrouwen die hun geloof zijn afgevallen op te sluiten. Eerder had de man een school in Braunschweig, maar daar is hij niet meer welkom. Gisteren maakte hij in Nedersaksen zijn plannen bekend voor de verplaatsing van zijn school en zijn vereniging 'Uitnodiging naar het Paradijs'.
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen is niet gerust op de komst van Ciftci. Zijn islamschool geldt als de belangrijkste educatievestiging voor salafisme in Duitsland. Het salafisme wordt als een fundamentalische stroming binnen de Islam beschouwd.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 augustus 2010 15:51:43
Roses zei:Ben het met Chaos eens. Media is een van de grootste oorzaken.
We geloven alles wat uit zo'n kasje komt. In plaats uren achter de tv te zitten moet men wat meer gaan lezen, en zelf logisch nadenken.
Ach men heeft niet eens zin meer om de krant te lezen, laat staan een boek te openen.. Zonde
Oké, de media heeft erg veel invloed, maar mijn vraag is : Waarom altijd die negativiteit als het om de Islam/moslims gaat? Het is een religie, en dan zou er juist alleen maar positieve berichten van uit die hoek moeten komen toch?
Waarom hoor je bijvoorbeeld nóóit iets over de Hindoestanen? Om maar even een voorbeeldje te noemen. Hebben zij de media afgekocht of zo?
Waarom zit de media zo op de R.K kerk? Omdat er een reden voor is toch?
De media zuigt niet alles uit zijn duim. En zeker niet als er foto`s als bewijs geleverd kunnen worden, en tv programma`s van gemaakt zijn.
Hier in Nederland valt het nog mee, maar als je het nieuws uit de moslimlanden hoort, dan is het altijd doffe ellende. En dan ook nog eens met elkaar. Ja, sorry, maar voor mij heeft dat dan niets met religie te maken.
Dát is mijn punt.
|
 Roses (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 augustus 2010 12:00:17
Ben het met Chaos eens. Media is een van de grootste oorzaken.
We geloven alles wat uit zo'n kasje komt. In plaats uren achter de tv te zitten moet men wat meer gaan lezen, en zelf logisch nadenken.
Ach men heeft niet eens zin meer om de krant te lezen, laat staan een boek te openen.. Zonde
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 04 augustus 2010 01:58:47
Baris1976 zei:aramanli. Zo vrij is Turkije niet hoor. En dat is maar goed ook. En niet iedereen is zomaar welkom. Dat is ook maar goed ook. Over de macht van Amerika ben ik wel met je eens. Maar macht is ook niet Eeuwig. Azie begint ook te veel macht te krijgen. We krijgen allemaal nieuwe problemen.
wat ik zeg klopt zo vrij is turkije zoek maar alles wat ik typ op in google 
is de meest vrije moslim land denk ik want je mag bijna net zo veel als nederland en in nederland mag je veel zelvs drugsdealen n dan hopen dat de gene die jou pakte zijn licentie was afgelopen [Gewijzigd op 04 augustus 2010 02:06:06]
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 augustus 2010 20:52:48
aramanli. Zo vrij is Turkije niet hoor. En dat is maar goed ook. En niet iedereen is zomaar welkom. Dat is ook maar goed ook. Over de macht van Amerika ben ik wel met je eens. Maar macht is ook niet Eeuwig. Azie begint ook te veel macht te krijgen. We krijgen allemaal nieuwe problemen.
|
 aramanli (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 augustus 2010 03:44:31
dat je niets goeds hoort over moslims hier is omdat je alleen koppen leest nieuws over allochtonen vooral goed nieuws over allochtonen kom je niet in landelijke kranten tegen maar meer in de regionale bodes en dan is het meer van dit dit is gedaan maar staat ook geen geloof bij maar als ze iets slechts doen is dat nationaal nieuws want mensen willen horen wat ze willen en de media geeft ze dat heb veel documentaires gekeken over world trade center Afghanistan Irak maar in geen van allen is er een goed argument te achterhalen waarom er iets is gebeurd bijv Osama Bin laden is geen moslim maar is moslim groeps leider geworden door cia
i irak zouden massa vernietigings wapens zijn maar nooit gebruikt tijdens de oorlog en nooit terug gevonden en de meeste slechte dingen hebben te maken met america waarom eigenlijk want die mensen willen dat hoen want als de volk hoort die groep heeft dat gedaan dan mag de regering daar alles doen
en bijvoorbeeld cnn fox enz zelfs de helft van de zenders die je hier hebt zijn niet van Nederlanders haha
en wat te zeggen van de banken waarom is er hier een crises gebeurd als het slecht gaat in Amerika jaaa de banken zijn ook van hun echt dat 1 land zoveel kracht heeft is niet goed
bijv ze hebben het over Turkse mensen in Turkije mag iedereen komen je hebt kerken moskeeën synagogen alles maar daar hoor je niks van en wij zijn een van de weinige moslim landen waar iedereen mag doen wat hij wilt we hebben zelfs sinds dit jaar een nudisten hotel
|
 YNS (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 augustus 2010 00:28:10
new world order, illuminati, antichrist, media, macht, indoctrinatie, mind control...
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 juli 2010 04:54:09
Tykemy hupspup.
Praat maar eerst over pedofiele priesters voordat je over een paar verkrachtende agenten praat. En dat shuift in de schoenen van de islamieten.
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 april 2010 15:08:18
Black_Venom zei:^Als (Jezus) Hz. Isa helemaal niet bijzonder voor jou is zou ik dieper in de islam gaan.
Het is ook erg logisch voor iemand die geen moslim is niet gelooft wat er in onze boeken staan beschreven. Ik accepteer hem wel als een profeet hoor. Alleen ik vind Mohammed(vzmh) veel byzonder dan Jezus(vzmh). [Gewijzigd op 27 april 2010 15:10:29]
|
 Siddet26 (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 april 2010 13:38:26
TikeMyson zei:Mike5044 zei:TikeMyson zei:Iemand die een discussie met mensen als jij, en zoals jij begint, daar ga ik niet eens mee in discussie. Sorry.
Wat ben jij toch een slappe lul zeg, komt er iemand met feiten , dan wil je niet in discussie.
Dat heb ik al eerder gelezen hier. Lafaard
Rot op, domme eikel. Heb ik jou iets gevraagd?
Ik vind jóuw reacties totaal geen toegevoegde waarde hebben. Ga jíj bepalen hoe en wanneer ik moet reageren? Simpele lul.
Maar is toch Tike - zodra je geen uitweg meer hebt, zeg je
"ik wil bronnen zien"
-"hier ga ik niet meer op in "
- Bla bla bla
Wat wil je in godsnaam? vind je dat de moslims de armen niet helpen?
wat doe jij ervoor????? begin eerst zelf iets voor de maatschappij te doen
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 april 2010 13:20:54
^Als (Jezus) Hz. Isa helemaal niet bijzonder voor jou is zou ik dieper in de islam gaan.
Het is ook erg logisch voor iemand die geen moslim is niet gelooft wat er in onze boeken staan beschreven.
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 april 2010 02:32:29
Jezus is in mijn ogen niet byzonder en al helemaal niet op een hoger niveau zit dan Mohammed(vzmh).
De profeet die is overleden aan de Kruis is Jezus niet. En dat staat nog eens in de koran die jullie niet eens de moeite nemen om te lezen vanwege zijn bevellen om te vermoorden. Welke Christen word niet blij als ze horen dat Jezus niet aan de kruis is gestorven maar god hem tot hem heeft genomen en iemand anders in zijn plaats liet lijden? Hebben jullie dan helemaal geen respect voor dat vers dat duidelijk in de koran staat? Waarom zou profeet mohammed dat uberhaupt in de koran zetten als hij geen respect zou tonen aan Jezus? Nee mohammed trouwt met minderjarigen ..nee hij bevelt om te vermoorden ..etc etc..
De koran is neergedaald vanwege de slordigheid van de Bijbel. Wat natuurlijk totaal niet meer de waarheid vat omdat het door iedereen is geknoeid voor vaderland! Geef de pen aan een jood en die schrijft de Bijbel op zijn manier.
Jezus genas mensen en veranderde water in wijn ..zo what..Zo opende Mozes de zee in tweeen! Maar door op een kruis gehangen te worden door een jood ..is het wereldwijd heel snel populair geworden. Als Jezus niet aan kruis werd gekruisigd zou iets als Christendom misschien niet eens bestaan.
In plaats van dat Christenen haat hebben tegenover de Moslims ..moeten ze eerst kijken naar.. welke Jood de bevel gaf om Jezus te kruisigen.
Mohammed(vzmh) was een groot man ..Hij kwam met 1 wonder..en dat was de Koran. En dat was ook genoeg voor de arabieren. Er was 1 plek voor hem dat veroverd moest worden en dat was de Kabba. Want daar liepen pas dingen uit de hand.
Wat ik wil zeggen is Verschillen bestaan niet tussen Profeten. [Gewijzigd op 27 april 2010 15:09:41]
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 april 2010 20:45:40
TikeMyson zei:
Zo, zo...je bent wel een verandering ondergaan, moet ik zeggen. In je voordeel dan. Ik herinner me nog andere reacties van jou uit het verleden.  mijn complimenten.
Maar goed, daar ging het niet om. Ja, ik weet zelf ook niet precies wat ik met de Islam heb. Probeer daar zelf ook achter te komen. Ik weet wel dat familie van één van mijn ouders van afkomst moslim is, en familie van de andere ouder van christelijke afkomst. Maar het christelijk geloof overheerste bij ons in de familie. Waarschijnlijk ben ik steeds aan het vergelijken. En tot nu toe
komt bij mij het christelijke geloof , alhoewel ik van religie zelf niets meer wil weten, er toch beter af. Plus dat er wat persoonlijke zaken mee te maken hebben, waar ik hier niet over wil uitweiden.
Misschien wil ik wel weten wat de afkomst van de ene familie inhoudt, want daar mocht van de christelijke ouder beslist niet over gesproken worden.
Dat deugde niet. Maar elk mens zoekt naar zijn afkomst. En ik ben nog steeds aan het vergelijken. Maar Jezus spreekt mij nog steeds meer aan dan Mohammed. Sorry.
Ik kan nog steeds agressief overkomen als men probeert belachelijk te maken 
Maar goed je verhaal is duidelijk, en dat Jezus je meer aanspreekt dan Mohammed is je eigen keus, daar ben je vrij in zoals het ook in ons boek word aangegeven
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 april 2010 18:19:34
^Hmm oke, ik begrijp 't ja
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 april 2010 18:15:22
-YouKnowMe zei:TikeMyson zei:Zo, zo...je bent wel een verandering ondergaan, moet ik zeggen. In je voordeel dan. Ik herinner me nog andere reacties van jou uit het verleden.  mijn complimenten.
Maar goed, daar ging het niet om. Ja, ik weet zelf ook niet precies wat ik met de Islam heb. Probeer daar zelf ook achter te komen. Ik weet wel dat familie van één van mijn ouders van afkomst moslim is, en familie van de andere ouder van christelijke afkomst. Maar het christelijk geloof overheerste bij ons in de familie. Waarschijnlijk ben ik steeds aan het vergelijken. En tot nu toe
komt bij mij het christelijke geloof , alhoewel ik van religie zelf niets meer wil weten, er toch beter af. Plus dat er wat persoonlijke zaken mee te maken hebben, waar ik hier niet over wil uitweiden.
Misschien wil ik wel weten wat de afkomst van de ene familie inhoudt, want daar mocht van de christelijke ouder beslist niet over gesproken worden.
Dat deugde niet. Maar elk mens zoekt naar zijn afkomst. En ik ben nog steeds aan het vergelijken. Maar Jezus spreekt mij nog steeds meer aan dan Mohammed. Sorry.
Jezus komt ook voor in de Koran, alleen dan andere naam + hij wordt niet gezien als de zoon van God, maar als profeet?
Ja, ik weet dat Jezus ook in de Koran voorkomt. Maar ik geloof niet meer in Jezus als zoon van God. Ben er nog niet uit of je hem als een profeet moet zien. Hij werd 33 jaar oud, en er is alleen maar iets van hem bekend van zijn laatste drie jaar. Geloof meer van het verhaal van Jezus bij de Essenen.
Maar de verhalen die over hem geschreven worden in de Bijbel, spreken mij erg aan. Hoewel ik niet weet of die wonderen die hij verricht heeft wel kloppen.
Ach, ik geloof nog meer erg weinig
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 april 2010 17:46:19
TikeMyson zei:Zo, zo...je bent wel een verandering ondergaan, moet ik zeggen. In je voordeel dan. Ik herinner me nog andere reacties van jou uit het verleden.  mijn complimenten.
Jezus komt ook voor in de Koran, alleen dan andere naam + hij wordt niet gezien als de zoon van God, maar als profeet?
|