TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 15:57:47
Chaos zei:TikeMyson zei:Iemand die een discussie met mensen als jij, en zoals jij begint, daar ga ik niet eens mee in discussie. Sorry.
Overigens, leuk stukje dat je hebt geplaatst, nog een oorzaak waarom moslims in een kwaad daglicht worden gesteld en nooit iets positiefs over te vinden valt!
Nou, dan zal jíj toch zeker wel wat positieve reacties kunnen plaatsen, die jij uit andere bronnen haalt.
|
 Chaos (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 15:57:26
TikeMyson zei:Chaos zei:TikeMyson zei:Iemand die een discussie met mensen als jij, en zoals jij begint, daar ga ik niet eens mee in discussie. Sorry.
Don't care, het was niet mijn bedoeling om een discussie met jou aan te gaan, maar jou te overtuigen van mijn standpunten. Dat is me kennelijk gelukt want je loopt met je staart tussen je benen weg. Iemand die het écht niet met me eens was zou er flink op reageren en alles als een wilde bestrijden. Topic mag gesloten worden, de topicstarter heeft duidelijkheid op zijn vragen. Overigens, leuk stukje dat je hebt geplaatst, nog een oorzaak waarom moslims in een kwaad daglicht worden gesteld en nooit iets positiefs over te vinden valt!
Wát een godvruchtige reactie. Jij bent iig géén persoon om mensen voor de Islam te winnen. Ik houd het maar bij Okaht.
Jij stelt vragen, ik beantwoord ze, hoe ik het ook verwoord, je moet niet gaan lopen janken als je zinnen tegenkomt die jou niet aanstaan en gaan zeiken als een klein kind. Mensen winnen voor de Islam is niet nodig, we zijn al groot met een miljard volgelingen. Hou jij het maar bij Okaht, want mijn intelligentie gaat ver boven de jouwe heen. Wil je een godvruchtige reactie,hou je dan bij je eigen leest.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 15:53:33
Chaos zei:TikeMyson zei:Iemand die een discussie met mensen als jij, en zoals jij begint, daar ga ik niet eens mee in discussie. Sorry.
Don't care, het was niet mijn bedoeling om een discussie met jou aan te gaan, maar jou te overtuigen van mijn standpunten. Dat is me kennelijk gelukt want je loopt met je staart tussen je benen weg. Iemand die het écht niet met me eens was zou er flink op reageren en alles als een wilde bestrijden. Topic mag gesloten worden, de topicstarter heeft duidelijkheid op zijn vragen. Overigens, leuk stukje dat je hebt geplaatst, nog een oorzaak waarom moslims in een kwaad daglicht worden gesteld en nooit iets positiefs over te vinden valt!
Wát een godvruchtige reactie. Jij bent iig géén persoon om mensen voor de Islam te winnen. Ik houd het maar bij Okocha. [Gewijzigd op 20 januari 2010 15:54:38]
|
 Chaos (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 15:48:51
TikeMyson zei:Iemand die een discussie met mensen als jij, en zoals jij begint, daar ga ik niet eens mee in discussie. Sorry.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 15:42:59
Iemand die een discussie met mensen als jij, en zoals jij begint, daar ga ik niet eens mee in discussie. Sorry.
|
 Chaos (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 15:33:38
Dat heeft 4 oorzaken, de eerste is de media, die bericht alles zodanig dat alle Moslims in een negatief daglicht komen, het goede wordt niet bericht. De 2e oorzaak zijn jij en mensen zoals jij, ik neem aan (of dat geheel onterecht is mag je gerust bestrijden) dat 'jullie' enkel en alleen de reguliere media volgen. Namelijk kranten als het AD, NRC, Telegraaf etceter. Er zijn zat andere sites die weerspreken wat de huidige media ons meedeelt. De derde oorzaak is dat men al een beeld heeft, de aanslagen op de Twin Towers waren genoeg om van Moslims een zondebok te maken, nu zijn we allemaal ineens pedofielen, terroristen en varkens. De aanslagen hebben zo'n 2000/3000 slachtoffers gemaakt (R.I.P), de oorlogen in Irak, Afghanistan en Gaza hebben miljoenen slachtoffers gemaakt. Niet dat de ene dode de andere rechtvaardigt, maar logica is wat anders. De 4e oorzaak is dat Moslims geen gezamenlijke stem meer vormen. Er is geen enkele groepsopvorming om het tegendeel te bewijzen. En dat is nu wel gewoon nodig. Anderzijds hebben moslims zich wel bewezen toen Fitna uitkwam, er ontstonden geen rellen, geen demonstraties en iedereen hield zn mond dicht, ondanks dat Geert Wilders onjuiste informatie in zijn film had verwerkt (halve Koranverzen gebruiken en zo uit het context rukken.
|
 TikeMyso.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 15:06:49
Hoe komt het dat ik nóóit iets positiefs lees als het over moslims gaat, behalve één keer per jaar, als er vlees naar de voeselbank gaat?
Ik kom er eerlijk voor uit, dat ik de Islam met geweld, en angst voor een religie associeer. En wat dat betreft ben ik niet de enige. Zou dat soms ook niet de reden zijn dat Wilders zoveel aanhang heeft?
Ik begrijp inmiddels wel dat die criminele allochtonen, zal geen naam noemen, geen moslims zijn. Maar ik lees nooit en zie nooit de goede daden van mensen die deze religie beoefenen.
Kreeg dit bericht weer onder ogen vandaag. Gruwelijk. Ik ga maar elke dag tot God bidden dat we dit niet hier in Nederland krijgen:
Rel na verkrachting door shariapolitie BANDA ATJEH - De islamitische politie in de Indonesische provincie Atjeh moet worden ontmanteld omdat drie agenten zijn aangeklaagd voor groepsverkrachting van een opgepakte studente. Daartoe hebben mensenrechtenactivisten woensdag opgeroepen.
De 20-jarige studente zou eerder deze maand zijn verkracht in een politiecel nadat de politie haar samen met haar vriend had opgepakt wegens schending van de islamitische moraalwetten. Mensenrechtenactivisten wijzen erop dat de shariapolitie alleen waarschuwingen mag geven en geen arrestaties verrichten.
„Dit beschamende incident heeft de uitvoering van de shariawetgeving in Atjeh bezoedeld”, stelde mensenrechtenactivist Teuku Achmad Fuad. Volgens activisten doet de politiemacht niets anders dan vrouwen lastigvallen over hun kleding en jonge ongetrouwde stellen vernederen. „De shariapolitie maakt mensen alleen maar bang, vooral vrouwen zonder hoofddoekjes en met strakke kleding”, aldus vrouwenactiviste Evi Narti Zein.
De plaatsvervangend gouverneur van Atjeh, Mohammad Nazar, verdedigde de moraalpolitie en stelde dat het om een incident ging. Nazar liet weten dat de betrokken agenten zullen worden gestraft.
De provincie Atjeh geldt als erg streng in de geloofsleer in het overwegend gematigd islamitische Indonesië. Na een jarenlange gewapende strijd tussen de centrale overheid en rebellen kreeg de provincie in 2005 een grote mate van autonomie. De afgelopen jaren is langzaamaan de sharia, islamitische wetgeving, ingevoerd. Het parlement van Atjeh keurde in september officieel de invoering van de sharia goed. De gouverneur van de provincie moet de wet echter nog ondertekenen.
Strakke kleding is verboden, maar verkrachten niet?
|