Forum: Tough thoughts

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Tough thoughts
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 16 maart 2010 11:33:49
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Iedereen is toch al "anders" op zijn of haar eigen manier.
Huppelkutjes kijken anders tegen goths aan en andersom, zo zijn er tal van voorbeelden te noemen en daarom blijven we altijd in elkaars ogen excentriek.
Het meelachen met een grap die je niet begrijpt is ook een eigenschap van jezelf... waarom zou je dat willen veranderen?
Omdat je zonodig dan apart wil zijn?
Mokkel1 (26)
Gebruiker
Mokkel1s avatar
Geplaatst op: 25 februari 2010 18:09:39

"Normaal" is ook zo standaard. Anders zijn is juist wat ons interessant maakt.

GO FREAKS!!! king.gif
Green_ey.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:29:06

Haha ach ik heb dat ook wel hoor, dat ik gedrag vertoon waarbij ik van binnen denk "wtf ben je aan het doen retard". Hoort bij het leven. tongue.gif

Nou je houdt wel een gewoon een gesprek met mij, dus dat zegt toch ook wat. happy.gif

Bedank je zus maar voor mij dan. angel.gif
DeliSinY.. (55)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 19 februari 2010 21:05:01

Nee precies happy.gif Ik ben blij zoals ik Ben alleen vind ik mezelf soms wel een beetje te kinderachtig blush.gif .. maar ik ben het gewoon crying.gif Ik Ken er ook niks aan doen . .dan zeg ik .. ok ff inhouden niet ineens kindje zijn .. maar dan doe ik het toch weer surprised.gif ...

Nee je typt juisth eel moo ien je zegt de dingen ook op een mooie goede manier blush.gif alleen Het licht gewoon aan mij dat ik sommige woordjes niet begrijp tongue.gif Stupid me blush.gif...

Nee angry.gif Niet negeren . .dara is het te boeiend voor tongue.gif .. Ik vraag het gewoo nwel aan me zus als ze naats me zit angel.gif
Green_ey.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 19 februari 2010 20:36:08

Je hoeft toch ook helemaal niet te "verklaren" waarom je je op een bepaalde manier gedraagt! Doe gewoon wat je doet, zeg gewoon wat je zegt en leef zoals je wilt. Maakt niet uit hoe anderen het noemen of wat ze ervan vinden. happy.gif

Ik vind het pas echt onvolwassen als je je niet kan uiten zoals je dat zou willen en je laat leiden door wat een ander zegt of vindt. Dus je bent juist volwassen door te durven te leven! yes.gif

Haha oh oops, ja sorry ik heb de neiging om op een bepaalde manier te typen of te praten. blush.gif
Trek je er maar niets van aan hoor, je kan de helft van wat ik zeg gewoon negeren haha. angel.gif
DeliSinY.. (55)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 19 februari 2010 19:54:32

whaa .. IkWeet niet wrm ik zo ben ,.. maar ik ben echt net een klein Kindje ..
met alles blush.gif ... Maar Mensen verwachten van mij dat ik volwassen doe en denken dta iedereen zoals hun is .. Daat irriteer ik me dood aan blush.gif ..
Mjh Shcijt angel.gif .. Ik blijf altijd mezelf tongue.gif

Jah je bent wel erg realistisch en hebt MensenKennis .. of Hoe je het ook noemnt ...

Maar ik begrijp de helftn iet van wat je zegt eigelijk tongue.gif .. Je verteld het zo Mooi en mijn woordenschat is niet zo groot angel.gif tongue.gif
Green_ey.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 19 februari 2010 19:49:54

Dank je wel. blush.gif

Het is meer gewoon het uiten van mijn gedachten en gevoelens; ik heb er niet een bepaald soort doel mee in gedachten. Schrijven vind ik erg leuk, maar om er echt iets mee te gaan doen, zit er niet in denk ik. happy.gif

Je moet wel van erg goede huize komen wil je "groot" worden met schrijven. Mijn stukjes zijn misschien een beetje vermakelijk voor fora en dergelijke, maar meer zal het niet echt zijn. Ben daar wel gewoon realistisch in. tongue.gif

Haha ja dat stukje gaat in principe ook gewoon over mezelf. Ik doe lekker gek en kinderachtig als ik dat wil. Oftewel 99% van de tijd haha. tongue.gifblush.gif
DeliSinY.. (55)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 19 februari 2010 19:31:19

Wejow Echt Mooi Geschreven surprised.gif .. yes.gif Je bent echt Goed tongue.gif Je ken er zkr wat mee breieken blush.gif Ik wou dat ik dat ook KOn sad.gif

Ik herkende mezelf in dat stukje van Gek en raar en kinderachtig enzo tongue.gif sad.gif hihihi blush.gif
Eylem_ (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 12 februari 2010 12:44:50

Heel mooi geschreven.. en ik denk voor heel veel mensen herkenbaar..
Green_ey.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 februari 2010 16:45:49

Bedankt voor jullie reacties, ik waardeer dat enorm. happy.gif

Het is fijn om te lezen dat ik kennelijk toch iets aankaart, waar anderen zich ook in kunnen vinden.
-Capucci.. (12)
Moderator
-Capuccinos avatar
Geplaatst op: 11 februari 2010 16:18:17

Prachtige tekst. happy.gif
Ik zie het maar al te vaak om me heen gebeuren, ik ben er zelf ook 1 van. Vaak, vanuit normsbesef, durf ik bepaalde dingen niet te zeggen, omdat ik bang ben voor de reacties. Of dat ik raar overkom. Je wilt op de een of andere manier altijd tippen aan het beeld van de ander, of voldoen aan die standaardnorm.
Met de jaren heb ik geleerd dat uiteindelijk iedereen voor zichzelf leeft, en niet voor de mensen om hem/haar heen.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, want vindt nou eens het 'lef' om 'anders' te zijn. Veel mensen durven zichzelf te zijn, en anderen willen er niet 'uitspringen', omdat ze bang zijn voor de reacties. [Gewijzigd op 11 februari 2010 16:19:53]
-YouKnow.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 februari 2010 15:46:04

En verder ben ik het helemaal met je eens.. Maarja goed, als jij je niet kleedt zoals mensen word je meteen buitengesloten, heb je geen smaak, ben je 'anders'.. Als je je kinderachtig gedraagt ben je een kleuter, word je vies aangekeken, uitgelachen etc.. Dus als je je niet aanpast, word je waarschijnlijk een buitenbeetjetongue.gif Vandaar dat heel veel mensen niet 'anders' durven te zijn denk ik..
-YouKnow.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 februari 2010 15:42:59

ROCK_N_COKE zei:
Als zo'n chatnu huppelkut die bij iedereen slijmt deze column had geschreven droop het kwijl nu naar beneden als een scrollbalk.

De tekst is geschreven in correct Nederlands. Ik vind 'm niet langdradig Eerder een beetje netjes in de negatieve zin. Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Hahahaha, so true. Een onbekend iemand maakt een fatsoenlijk topic aan, mensen zien een lang stukje tekst die ze amper lezen en ze reageren alweer meteen onnozel.

Zet maar eens slotjes op de debiele topics die helemaal nergens over gaan i.p.v hier te zeiken dat dit niet goed is blablabla.
strawber.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 februari 2010 14:55:52

Mooiyes.gif
Zo denk ik er dus ook over maar goed laughing.gif wie ga jj het allemaal wijs make laughing.gif
ROCK_N_C.. (104)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 februari 2010 14:18:02

Als zo'n chatnu huppelkut die bij iedereen slijmt deze column had geschreven droop het kwijl nu naar beneden als een scrollbalk.

De tekst is geschreven in correct Nederlands. Ik vind 'm niet langdradig Eerder een beetje netjes in de negatieve zin. Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Green_ey.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 09 februari 2010 23:58:39

Ah ik had niet in de gaten dat er ook een subforum "Column" bestond.

Het past inderdaad stukken beter hier. Bedankt voor het verplaatsen. happy.gif
Beheerde.. (100)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 09 februari 2010 23:55:59

Er wordt inderdaad geen echte vraag gesteld...
Er wordt geen stelling gegeven om over te discussieren...

Bij deze dus dit "topic" verzet naar subforum: Column
Zo kunnen mensen er alsnog op reageren als ze willen, hoeft geen slot op.
Green_ey.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 09 februari 2010 23:06:28

"Klets, discussiëer, stort hier je hart uit over alles wat je bezig houdt"

Dit staat er in de omschrijving bij Lounge Room. Ik denk dat mijn post in de derde categorie valt. Oftewel is er geen enkel reden om het op slot te gooien, zolang het ook aan de overige regels voldoet. wink.gif

Misschien is "..geen bepaalde stelling.." verkeerd uitgedrukt, ik doelde meer op "geen specifieke stelling". Je kan namelijk bij hetgeen wat ik zei, moeilijk het laten neerkomen op één specifieke stelling. Het zijn namelijk mijn gedachten over meerdere dingen, die echter wel met elkaar samenhangen.

Als je het echt hebt gelezen, zoals je dat beweert, neem ik aan dat je dan op zn minst kan zeggen of je er mee eens bent of niet. Of je hetgeen wat ik schrijf, herkent in jouw omgeving. Of je het überhaupt relevant vindt. Ga zo maar door. Kortom; als je iets leest, heb je daar automatisch een bepaald beeld of mening over. Als je het interessant genoeg vindt, kan je dat delen. Zo niet, it's all good. Maar als je toch niet inhoudelijk gaat reageren, kan je wellicht beter niet reageren? wink.gif

En nee, ik vind het niet langdradig. Anders had ik het niet geschreven. Maar het is volkomen oké als jij dat wel vindt. Oh and btw, dat is een voorbeeld van een mening dat je dus automatisch vormt als je het stukje leest. Echter is het niet inhoudelijk. tongue.gif [Gewijzigd op 09 februari 2010 23:07:55]
Hosselco.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:57:20

geen stelling, geen discussie.. : ' )

dit lijkt meer op een column..
leuk om te lezen, beetje langdraadig, vind je niet? [Gewijzigd op 09 februari 2010 22:58:37]
Green_ey.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:53:44

Hosselcopter zei:
dude.. je boodschap is dat we ons zelf moeten zijn o-kay...
maar ik zie niks om te discusseren?

dus ketting slot op lock.gif

Ik vind dat je er te zwart/wit naar kijkt.

Ik stel niet zozeer een specifieke vraag en ik kom niet met een bepaalde stelling, dat klopt. Echter kaart ik wel iets aan waar gewoon over gepraat kan worden.

Ik vind het een beetje overbodig om op het eind te zeggen: "Kunnen jullie je hier in vinden? En zo niet, waarom?". Want daar komt het zo'n beetje op neer.

Het kan zo zijn dat je het niet boeiend vindt, je mening erover niet wilt delen of het gewoon niet wilt lezen. Dat is dan ook prima. Echter lijkt het me wel aannemelijk dat als je iets leest, dat je daar automatisch wel een bepaald gedachte bij hebt. Het ligt verder aan jou of je dat zou willen delen of niet.

Dus het kan inderdaad zo zijn dat jij niets ziet om over te discussiëren, echter betekent dat niet dat het er niet is.
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op