Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:44:53
Er is geen "vraag", dat lijkt me ook niet zozeer nodig.
Zoals in het stukje zelf staat, vraag ik me gewoon af wat anderen vinden over hetgeen wat ik zei.
Kunnen anderen zich er in vinden? Hebben jullie er een andere mening over? Kan nog vele andere vragen bedenken, maar dat lijkt een beetje overbodig. Als iemand erop zou willen reageren, zou dat automatisch wel gebeuren. En zo niet, dan is dat ook gewoon oké.
|
 Hosselco.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:42:45
dude.. je boodschap is dat we ons zelf moeten zijn o-kay...
maar ik zie niks om te discusseren?
dus ketting slot op
|
  Blauw (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:41:40
Addicted-to-bass zei:en de vraag is ... ?
dat bedoel ik dus
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:41:06
Waarom een slotje?
Heb liever dat het verplaatst wordt, als dat nodig wordt geacht.
Ik zie echter totaal niet in, waarom het op slot gegooid moet worden.
|
  Blauw (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:40:51
gelezen maar wat is je doel hiermee je vraagt niet echt iets ofzo zodat iemand kan antwoorden
en ja beter in de serieus talking
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:39:47
en de vraag is ... ?
|
 Hosselco.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:35:17
okay thanks voor de boodschap..
iemand slotje?
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 22:32:06
Haha, wellicht niet mijn slimste idee om zo'n tekst in de Lounge Room te plaatsen. 
Ik denk dat (bijna) niemand dit leest, laat staan erop wilt reageren. Wellicht had ik het beter in Serious Talk moeten plaatsen.
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2010 20:45:10
Ik weet niet of ik er nou om moet lachen of om moet huilen, of ik het nou serieus moet nemen of mijn schouders ervoor moet ophalen, of ik er nou iets over moet zeggen of het voor me moet houden, of het de moeite waard is om mijn tijd erin te steken of het gewoon een verspilling is van alles wat ik erin steek. Maar ach; ik ben er al aan begonnen, so why stop now right?
Waar heb ik het nou in hemelsnaam over? Nou; over jou. Over mij. Over haar, over hem. Over ons en over hen. Over iedereen, maar toch ook weer niet iedereen. Laat ik het maar houden op het merendeel van "de mens".
We leven inmiddels in een society waarbij zoveel dingen gewoon zijn geworden, terwijl het eigenlijk te belachelijk is voor woorden. Leugens, oneerlijkheid, hypocrisie, haat, jaloezie, woede, egoïsme, en ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan.
Ik weet het, ik snap het, I get it; we zijn allemaal mens en geen mens is perfect. Dat klopt helemaal en ik beweer dus echt niet dat ik dat wel ben. Trust me; dat ben ik verre van. Maar ik ben er ook helemaal niet op uit om met een vinger te wijzen en andere mensen neer te halen en mezelf te prijzen. Eerlijk gezegd heb ik helemaal niet een bepaald doel voor ogen met dit stukje. Het komt er gewoon op neer dat ik denk en voel en dat wil noteren. Echter ben ik wel nieuwsgierig naar wat anderen er eventueel over te zeggen hebben en wat hun kijk hierop is, so feel free to leave something.
Als je na een tijdje veel dingen hebt meegemaakt en steeds maar weer dezelfde dingen ziet terugkomen in je omgeving, dan ga je er even bij stilstaan en ga je erover speculeren.... Oké, misschien niet iedereen, maar ik dus wel. Ik vind het gewoon zo erg zonde dat zoveel mensen het nodig vinden om niet hun eigen leven te leiden, maar alles doen en zeggen waarvan zij denken dat dat inmiddels de norm is en waarvan zij denken dat als ze niet aan enkele criteria voldoen, zij er niet bij horen.
Ik heb het niet over een puber die begint te roken, omdat hij of zij dat stoer vindt. Of een persoon die op kantoor mee lacht met iedereen, terwijl hij niet eens snapt waar de grap over gaat of het gewoonweg super droog vindt. Nee ik heb het over mensen die niet meer durven zichzelf te zijn. Niet meer durven zich te kleden naar hun eigen smaak, maar alles na doen wat ze op tv, op het internet en van mensen om hun heen zien. Niet meer durven voor hun eigen mening uit te komen, omdat ze bang zijn dat de ander het er niet mee eens zal zijn. Niet durven te genieten van lekker kinderachtige dingen, omdat ze dan denken dat ze niet "volwassen" zijn. Niet durven zichzelf te laten gaan, omdat ze niet te excentriek genoemd willen worden.
Kijk eens een keer om je heen. Nee gewoon even goed om je heen kijken. Verspreid over meerdere dagen. Kijk naar je vrienden en vriendinnen, je familieleden, je buren, mensen die je niet kent op straat.. kijk ook eens in de spiegel of sta stil bij elke stap die je zet en elk woord dat je mond verlaat. Heb jij ook niet in de gaten dat er nauwelijks meer sprake is van individualisme?
Wij nemen er allemaal stiekem aan deel, one way or the other. Ik vind het maar zonde. Ik vind iedereen hartstikke interessant, hartstikke leuk en hartstikke mooi (ik doel op een ander vorm van mooi vinden dan het aantrekkelijk vinden van een persoon), zolang diegene gewoon lekker zichzelf is. De mens is echt een prachtig organisme. Hoe je het ook al wendt of keert, iedereen heeft uiteindelijk wel een eigenschap wat diegene interessant maakt. Wat ons nou zo mooi maakt, is dat iedereen uiteindelijk toch anders is. Dit zorgt ervoor dat hoe "gek en raar" je ook al bent volgens een bepaald persoon, er zoveel andere mensen rondlopen die jouw "gek en raar"-zijn super leuk zouden vinden.
Don't be afraid to be, just be. [Gewijzigd op 09 februari 2010 22:45:39]
|