Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 december 2011 18:59:47
Barbie12 zei:nou sorry hoor ik ga aleen verloven maar ik mag gewoon lekker alles als ik in kort ding wil lopen vind me vriendje dat gewoon oke. hij is zelf een Nederlander en ik oost europaan
Ja barbies zijn inderdaad domme blondjes.
Je gaat alleen verloven ?
Je verloofd je als je gaat trouwen. Als je niet gaat trouwen is verloven compleet nutteloos.
Je vriendje een nederlander , like who cares
Niets ten nadele van mijn eigen afkomst maar nederlandse mannen vinden het helemaal niet erg als hun tussendoortje in korte kleding loopt. Het woord tussendoortje zegt het al. Waarom zou je een meid waar je toch geen serieuze intresse hebt om een serieuze toekomst mee op te bouwen willen bedekken. Je wilt dan juist showen, alleen serieuze dames wil je niet delen.
Zodra een nederlandse man een serieuze relatie heeft dan wilt die net als elk ander dat ze er niet bijloopt alsof ze solliciteert naar een functie in de roze buurt. [Gewijzigd op 28 december 2011 19:03:17]
|
 StopLich.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2011 17:35:43
^
|
 Barbie12 (16)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 december 2011 15:44:23
nou sorry hoor ik ga aleen verloven maar ik mag gewoon lekker alles als ik in kort ding wil lopen vind me vriendje dat gewoon oke. hij is zelf een Nederlander en ik oost europaan
|
Alkan (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 december 2011 11:03:53
koken, schoonmaken, bukken... wat nog meer?
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 december 2011 13:53:28
cussss.....canolan zei:allleeeeeeeees mag gwn lkkr los gaan strip voor je man probeer nieuwe dingen uit leef je uuiiiiiiiiiiiiiiiit
|
canolan (30)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 december 2011 08:41:44
allleeeeeeeees mag gwn lkkr los gaan strip voor je man probeer nieuwe dingen uit leef je uuiiiiiiiiiiiiiiiit [Gewijzigd op 18 december 2011 08:43:46]
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 december 2011 17:05:04
strak en een onhumane regime toepassen op je vrouw... slaan etc.
|
ozgur_01 (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 december 2011 15:17:27
ik heb een goede reden en dat is doggystyle wat een onzin in bed mag alles je rug niet toekeren waar slaat dat op wat denk je dat die mensen elke dag dezelfde standje doen LUCKLUCKY zei:Je mag alles met je man doen, sex is belangerijk in de Islam. Je moet je man tevreden stellen en je man jou ook.
Je mag je rug niet omkeren als je man sex wilt en jij niet, tenzij je een goeie reden hebt. Je man mag ook geen rug naar jou toekeren.
Zoals mijn voorganger zei, je mag niet mee doen aan ass-fuck.
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 december 2011 10:40:36
nee gewoon handrem naar beneden, en alle remmen los..... en gas geven maar.... MNC_ zei:moslima's hebben wat betreft relaties, seks en mannen strenge regels over hoe ze zich wel en niet mogen gedragen..
nou vraag ik me af als je getrouwd bent mag je dan echt alles met je man en jezelf ook laten zien naakt enz of moet er dan nog steeds enige bescheidenheid zijn?
|
  Sixo (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 03:23:26
alles ook veel
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 17:32:21
Alles als ze getrouwd is [Gewijzigd op 31 juli 2010 17:32:43]
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 juli 2010 16:00:55
Een ding is heel belangrijk binnen de Islam en dat is hygiene. Bondage en handboeien zijn dan volgens mij geen probleem. Dus niet van die zieke dingen als plas of poepsex.
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 21:32:45
^
Typisch....
Mag bondage eigenlijk, of handboeien? Rare vraag hoor, maar lijkt me niet dat er in de Koran staat dat dat niet mag?
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 13:44:44
Getemt worden   
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 12:27:26
Oepsie foutje [Gewijzigd op 30 juli 2010 12:41:46]
|
Byte (81)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:10:00
Kezbonita zei:Baris1976 zei:De vraag is simpel. De antwoord is nog simpeler. Voor de huwelijk mag ze niks. Zelfs geen handen vasthouden. Na de huwelijk mag heel veel maar niet alles. Gewoon menselijk blijven en niet overdrijven. 
Mij is verteld dat oraal bevredigen ook niet mag volgens de Islam, tenminste dat zij mijn nicht. Dus alleen met handen?
mag wel anaal wordt afgeraden (vanwege hygiene en omdat het gevaarlijk kan zijn), maar het is niet verboden. [Gewijzigd op 30 juli 2010 01:10:22]
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:05:50
Baris1976 zei:De vraag is simpel. De antwoord is nog simpeler. Voor de huwelijk mag ze niks. Zelfs geen handen vasthouden. Na de huwelijk mag heel veel maar niet alles. Gewoon menselijk blijven en niet overdrijven. 
Mij is verteld dat oraal bevredigen ook niet mag volgens de Islam, tenminste dat zij mijn nicht. Dus alleen met handen?
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:04:24
TikeMyson zei:LUCKLUCKY zei:foei-jong-haai zei:LUCKLUCKY zei:Je mag alles met je man doen, sex is belangerijk in de Islam. Je moet je man tevreden stellen en je man jou ook.
Je mag je rug niet omkeren als je man sex wilt en jij niet, tenzij je een goeie reden hebt. Je man mag ook geen rug naar jou toekeren.
Zoals mijn voorganger zei, je mag niet mee doen aan ass-fuck.
dus eigelijk MOET ze het dan wel doen met hem ?
of ze wilt of niet.
Nee, ik heb er speciaal bij gezet, als ze een goeie smoes heeft niet .. Bijv ernstige hoofdpijn, griep, of verkouden. Of ze kan niet lekker in haar vel zitten.
Ik hoor zo vaak vrouwen praten over hun mannetjes dat ze boos op hun zijn omdat zij geen sex wouden hebben vorig nacht .. En als je dan vraagt waarom wou je dan niet, dan hebben ze een smoes van, had geen zin om kleren uit te trekken, had geen zin om achteraf te gaan douchen. Dit zijn gewoon slappe smoesjes, onzin verhaaltjes  .
Natuurlijk ben je niet verplicht om elke dag sex te hebben, maar de ene heeft meer behoeftes als de ander. Je hebt vrouwen die elke dag sex willen. Als je mannetje dan geen sex wilt, en zij vind sex belangerijk, dan vind ik het ''normaal'' dat ze vreemd gaat  . OF HIJ natuurlijk.
Ik hoor vrouwen vaak zeggen, aaa ik heb hoofdpijn, blee ik heb dit pijn, moooo ik heb zus pijn. En als dit te vaak gebeurd, gaat een man natuurlijk vreemd. Waarom niet? Zou ik ook doen als ik man was.
Dus een man hoeft zich niet te leren beheersen? Dat maak ik er tenminste uit op. Alleen met goede reden ben je niet verplicht seks te hebben. Je zal maar eens een paar dagen kapot moe zijn. En waarom niet douchen vóór de seks? Wel zo prettig ipv ná de seks. Dan kan je altijd na de seks nog even snel je intieme deel wassen. De meeste mannen krijgen slaap na een orgasme, en als je dan moet douchen, ben je klaar wakker. Plus dat ik het hygiënischer vind om vóór de seks te douchen. Maar dat terzijde...
Ik vind dat een man zich ook moet leren beheersen, want wat als je vrouw voor een maand of zo, in het ziekenhuis komt te liggen? Dan kan de man zich wél beheersen omdat dat een goede reden is?
De ene mens heeft meer behoefte aan seks dan de ander. Een tussenweg vinden lijkt mij dan wel het gezondst. Je hebt toch ook nog een hand?!
De man moet voor de sex wel de vrouw in de stemming brengen door lief te zijn strelen enz en de man móét de vrouw ook bevredigen naar ik weet.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 00:55:34
Byte zei:Ik, als echte man, vind dat vrouwen na het trouwen niet eens meer naar buiten mogen, behalve voor boodschappen en kinderen van school ophalen.
Kijk dat is nou een duidelijke mening. Ik ben er niet mee eens maar wel kort maar krachtig.
|
Byte (81)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 00:37:38
Ik, als echte man, vind dat vrouwen na het trouwen niet eens meer naar buiten mogen, behalve voor boodschappen en kinderen van school ophalen.
|