Forum: Trouwen

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Trouwen
LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 17 maart 2010 15:51:51
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Bruiloft hmm,
let me think tongue.gif.

Boven aan een berg of aan een dal van een berg .. Luxe Restaurant boven, en beneden een grote ''teras''.
Tafels rond groot en wit, versierd met witte mooie tafelkleed, stoelen met een grote witte strik achterop.

Luxe etentje,
ongeveer 300 mensen. Alleen familie en goede kenissen! Geen buurvrouw en daar de schoonzoon en zijn familie ervan :/ Turken feest hoef ik niet.

Leuke band, rustieke muziek .. Zon gaat onder, wij geven elkaar het ja-woord. Zonnetje gaat onder tussen de bergen, overal is het groen, er wordt gegeten, 6 gangen diner ..

Daarna wordt er taart gegeten tongue.gif Vuurwerk afgestoken en laat de cadeautjes maar binnenstromen blush.gif en natuurlijk al het goud blush.gif.
-Wicked- (33)
Admin
-Wicked-s avatar
Geplaatst op: 17 maart 2010 15:28:41

ik ben blij daar niet over na te hoeven denken, want ik wil nooit trouwen en mijn vriend vind het gelukkig prima tongue.gif
Hope-Fai.. (84)
Gebruiker
Hope-Faiths avatar
Geplaatst op: 17 maart 2010 14:45:56

Addicted-to-bass zei:
wel iets unieks denk ik, met wat leuke verrassingen erin ofzo. verder heb ik mn bruiloft niet uitgestippeld, moet ik eerst iemand vinden die zo gek is om überhaubt met me te gaan trouwen tongue.gif

Ben je onze bruiloft nou al vergeten angry.gif
ot: Veel familie/vrienden/kenissen, maar niet de mensen die ik niet mag en t liefst geen kleine vervelende rotkinderen =/
Verder een supermooie jurk, mijn Antilliaanse en Turkse beste vriendinnen en zusje als bruidsmeisje blush.gif
-YouKnow.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 16 maart 2010 15:52:31

Gewoon een normale standaard Turkse bruiloft met heel veel familie en kennissentongue.gif.
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 16 maart 2010 15:05:31

wel iets unieks denk ik, met wat leuke verrassingen erin ofzo. verder heb ik mn bruiloft niet uitgestippeld, moet ik eerst iemand vinden die zo gek is om überhaubt met me te gaan trouwen tongue.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 16 maart 2010 14:26:03

Twijfel heel erg.
Wij willen met zijn tweetjes in het buitenland trouwen.
Mijn vader zegt dat we moeten doen wat ons gelukkig maakt en mijn moeder wil er perse bij zijn.
Als mijn moeder erbij wil zijn moet zijn familie mee en daarom ook weer mijn familie en dat wordt dus een dure grap.

Denk dat we het advies van mijn vader opvolgen en gewoon lekker met zijn tweetjes trouwen en daarna een feest geven voor familie en vrienden.
Bosniert.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 16 maart 2010 14:09:02

Wat voor bruiloft zou je later willen hebben?
een traditionele met heel veel familie en kennisen drbij, of iets unieks, zoals een bruiloft aan zee met z''n tweetjes...
of totaal iets anders. [Gewijzigd op 16 maart 2010 14:09:22]
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op