Forum: à la heartbreaker..

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: à la heartbreaker..
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:50:05
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

HAHAHAHA crying.gif

nee, bij m'n bontkraag zeg je dan sad.gif zie sinds kort in dat hij best groot is tongue.gif
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:45:07

hij staat ook zo mooi bij je haar blush.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:37:22

hahahahahahahaha crying.gif

weet ik blush.gif [Gewijzigd op 21 maart 2010 22:37:37]
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:35:03

hij staat je beeldig inlove.gif tongue.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:33:23

m'n moodie is leuk he sad.gif ahaha vind em echt cute crying.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 20:01:41

ik herinner me ze niet zo goed.. dus 5 kilo vind ik wel meevallen sad.gif al is het voor een konijntongue.gif m'n laatste kat woog 12/13 kilo.. maar ze was een en al spier tongue.gif
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:49:21

klopt ja tongue.gif

heb zelf ook van die grote gehad , niet zo heel groot .. maar ze waren wel 5 kilo surprised.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:24:19

foei-jong-haai zei:
konijnen zijn cool inlove.gif

heb er zelf 23 gehad tongue.gif

en heb er nu nog 6 laughing.gif

heb al konijnen vanaf dat ik 10 was tongue.gif
oja, zat nog die x bij jou topic he, over die reuzenkonijnentongue.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:23:58

Addicted-to-bass zei:
-HeartBreaker zei:
jezus haha, ja je moet het ervoor over hebben he tongue.gif nou ik zit nog op de havo, en ik heb in m'n vakkenpakket al die beta vakken.. dus ook biologie. ik wil later biotechnologie studeren, echt, biologie is het enige vak dat ik écht leuk vind tongue.gif maar je hebt gelijk, niet veel mensen houden ervan..

hahahahaha, je weet toch wel wat een blackberry is surprised.gif?

Biotechnologie, dat hoor ik helemaal niet vaak dat iemand dat wil doen tongue.gif, en wat houd dat dan in, mensen, dieren, planten bestuderen in een laboratorium ofzo ? ( zo zie ik het dan even voor me althans tongue.gif )

hehe, ja hoor ik wet wat een blackberry is tongue.gif maar heb zelf weinig met telefoons, ik vergeet die van mij zelfs vaak mee te nemen of te gebruiken, dus dat zegt al genoeg laughing.gif
haha nee, je hoort meestal ook niet dat mensen kiezen voor natuurkunde en scheikunde wanneer ze hun eigen vakkenpakket mogen kiezen tongue.gif en ik heb die 2 vakken ook blush.gif
een voorbeeld, met biotechnologie zoek je uit hoe je bijvoorbeeld gewassen sneller kan laten groeien, zonder het te beschadigen.. dat soort dingen.

hahahaha, me huis uit zonder telefoon.. omg crying.gif tongue.gif
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:15:14

konijnen zijn cool inlove.gif

heb er zelf 23 gehad tongue.gif

en heb er nu nog 6 laughing.gif

heb al konijnen vanaf dat ik 10 was tongue.gif
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:12:59

-HeartBreaker zei:
jezus haha, ja je moet het ervoor over hebben he tongue.gif nou ik zit nog op de havo, en ik heb in m'n vakkenpakket al die beta vakken.. dus ook biologie. ik wil later biotechnologie studeren, echt, biologie is het enige vak dat ik écht leuk vind tongue.gif maar je hebt gelijk, niet veel mensen houden ervan..

Biotechnologie, dat hoor ik helemaal niet vaak dat iemand dat wil doen tongue.gif, en wat houd dat dan in, mensen, dieren, planten bestuderen in een laboratorium ofzo ? ( zo zie ik het dan even voor me althans tongue.gif )

hehe, ja hoor ik wet wat een blackberry is tongue.gif maar heb zelf weinig met telefoons, ik vergeet die van mij zelfs vaak mee te nemen of te gebruiken, dus dat zegt al genoeg laughing.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:07:21

foei-jong-haai zei:
heb je eigelijk ook nog huisdieren ofzo ?tongue.gif
ja vroeger had k echt een dierentuin.. 1 konijn, 3 katten gehad, 2 hamsters, 1 cavia, en een heleboel vissen crying.gif maar die waren van me ma.. nu heb ik er geen 1, me moeder is allergisch geworden.. sad.gif maar ik ga misschien binnenkort wel weer een lief cavia'tje halen inlove.gif

en als ik alleen woon, wil ik een husky laughing.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:05:36

foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:04:39

heb je eigelijk ook nog huisdieren ofzo ?tongue.gif
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:53:35

-HeartBreaker zei:
aah, een halfbloed dus? hahaha ja zie je, maar het is ook best eng hoor, als je weet wat die inentingen inhouden blush.gif oke ik stop al wel weer, misschien is het je opgevallen dat ik erg geïnteresseerd ben in biologie tongue.gif

nou, m'n vrienden zeggen ook altijd dat die oude telefoons het beste zijn.. ben ik mee eens ! je laat ze 50 x vallen en hij doet het nog tongue.gif

ben een kwartbloed, maar kan ook prima door voor een half volgens sommige mensen happy.gif. Ja ik weet het heel goed wat die inentingen inhouden, en dan nog die malariapillen erbij, ochja moet wat overhebben he voor zo'n reis tongue.gif. Hoor je trouwens niet vaak dat mensen zo geintresseerd zijn in biologie, grappig zeg tongue.gif.

als het aan mij had gelegen liep ik nu nog rond met zo'n koelkast, maar helaas was de batterij iets te ver heen bij die ouwe. Maar je hebt wel gelijk, heb hem weet niet hoe vaak laten lazeren, maar zijn niet kapot te krijgen shocked.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:45:14

foei-jong-haai zei:
-HeartBreaker zei:
foei-jong-haai zei:
wat voor muziek luister jij eigelijk ?? tongue.gif
nou dat ligt eraan.. nu alleen rap, alleen maar tongue.gif 2pac dmx enzo blush.gif ja ik weet 't heel weinig meisjes luisteren ernaar.. maar de tekst die hij rapt is wel echt gewoon dodelijk.

en in de zomer veel reggeaton en r&b.. loop altijd met me oordopjes van me ipod in me oren, maar dan ook echt altijd tongue.gif

en naar wat luister jij?

niet mijn soort muziek blush.giftongue.gif

ik luister zelf van alles tongue.gif

zoals ac/dc en rob zombie en japanse muziek en nog veel meer angel.gif
haha thuis heb ik meestal rap op.. komt ervan als je beter met jongens kan opschieten dan met je eigen geslacht tongue.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:44:20

Addicted-to-bass zei:
daar word ik voor platgespoten, voor al die ziektes, zijn stuk of 3 a 4 inentingen, dus " valt mee " tongue.gif. En wil toch eens kijken waar mn roots vandaan komen ( heb zelf ook indisch bloed ).

Om eerlijk te zijn heb ik bar weinig verstand van telefoons ( zijn er zoveel shocked.gif ), ik begon met een pocketline swing ( koelkast geval, kan je iemand zn hersens mee inslaan ), daarna een nokia 3210 ( die bijna uitmekaar is gespat in mn hand ), en nu heb ik een simpele samsung van 4 jaar oud tongue.gif
aah, een halfbloed dus? hahaha ja zie je, maar het is ook best eng hoor, als je weet wat die inentingen inhouden blush.gif oke ik stop al wel weer, misschien is het je opgevallen dat ik erg geïnteresseerd ben in biologie tongue.gif

nou, m'n vrienden zeggen ook altijd dat die oude telefoons het beste zijn.. ben ik mee eens ! je laat ze 50 x vallen en hij doet het nog tongue.gif
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:42:11

-HeartBreaker zei:
foei-jong-haai zei:
nou dat ligt eraan.. nu alleen rap, alleen maar tongue.gif 2pac dmx enzo blush.gif ja ik weet 't heel weinig meisjes luisteren ernaar.. maar de tekst die hij rapt is wel echt gewoon dodelijk.

en in de zomer veel reggeaton en r&b.. loop altijd met me oordopjes van me ipod in me oren, maar dan ook echt altijd tongue.gif

en naar wat luister jij?

niet mijn soort muziek blush.giftongue.gif

ik luister zelf van alles tongue.gif

zoals ac/dc en rob zombie en japanse muziek en nog veel meer angel.gif
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:40:30

daar word ik voor platgespoten, voor al die ziektes, zijn stuk of 3 a 4 inentingen, dus " valt mee " tongue.gif. En wil toch eens kijken waar mn roots vandaan komen ( heb zelf ook indisch bloed ).

Om eerlijk te zijn heb ik bar weinig verstand van telefoons ( zijn er zoveel shocked.gif ), ik begon met een pocketline swing ( koelkast geval, kan je iemand zn hersens mee inslaan ), daarna een nokia 3210 ( die bijna uitmekaar is gespat in mn hand ), en nu heb ik een simpele samsung van 4 jaar oud tongue.gif [Gewijzigd op 21 maart 2010 18:41:01]
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:39:10

foei-jong-haai zei:

en naar wat luister jij?
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op