-HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:50:05
HAHAHAHA 
nee, bij m'n bontkraag zeg je dan zie sinds kort in dat hij best groot is
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:45:07
hij staat ook zo mooi bij je haar
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:37:22
hahahahahahahaha 
weet ik [Gewijzigd op 21 maart 2010 22:37:37]
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:35:03
hij staat je beeldig
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:33:23
m'n moodie is leuk he ahaha vind em echt cute
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 20:01:41
ik herinner me ze niet zo goed.. dus 5 kilo vind ik wel meevallen al is het voor een konijn m'n laatste kat woog 12/13 kilo.. maar ze was een en al spier
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:49:21
klopt ja 
heb zelf ook van die grote gehad , niet zo heel groot .. maar ze waren wel 5 kilo
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:24:19
foei-jong-haai zei:konijnen zijn cool
heb er zelf 23 gehad
en heb er nu nog 6
heb al konijnen vanaf dat ik 10 was  oja, zat nog die x bij jou topic he, over die reuzenkonijnen
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:23:58
Addicted-to-bass zei:-HeartBreaker zei:jezus haha, ja je moet het ervoor over hebben he  nou ik zit nog op de havo, en ik heb in m'n vakkenpakket al die beta vakken.. dus ook biologie. ik wil later biotechnologie studeren, echt, biologie is het enige vak dat ik écht leuk vind  maar je hebt gelijk, niet veel mensen houden ervan..
hahahahaha, je weet toch wel wat een blackberry is  ?
Biotechnologie, dat hoor ik helemaal niet vaak dat iemand dat wil doen  , en wat houd dat dan in, mensen, dieren, planten bestuderen in een laboratorium ofzo ? ( zo zie ik het dan even voor me althans  )
hehe, ja hoor ik wet wat een blackberry is  maar heb zelf weinig met telefoons, ik vergeet die van mij zelfs vaak mee te nemen of te gebruiken, dus dat zegt al genoeg  haha nee, je hoort meestal ook niet dat mensen kiezen voor natuurkunde en scheikunde wanneer ze hun eigen vakkenpakket mogen kiezen en ik heb die 2 vakken ook 
een voorbeeld, met biotechnologie zoek je uit hoe je bijvoorbeeld gewassen sneller kan laten groeien, zonder het te beschadigen.. dat soort dingen.
hahahaha, me huis uit zonder telefoon.. omg
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:15:14
konijnen zijn cool 
heb er zelf 23 gehad 
en heb er nu nog 6 
heb al konijnen vanaf dat ik 10 was
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:12:59
-HeartBreaker zei:jezus haha, ja je moet het ervoor over hebben he  nou ik zit nog op de havo, en ik heb in m'n vakkenpakket al die beta vakken.. dus ook biologie. ik wil later biotechnologie studeren, echt, biologie is het enige vak dat ik écht leuk vind  maar je hebt gelijk, niet veel mensen houden ervan..
hahahahaha, je weet toch wel wat een blackberry is  ?
Biotechnologie, dat hoor ik helemaal niet vaak dat iemand dat wil doen , en wat houd dat dan in, mensen, dieren, planten bestuderen in een laboratorium ofzo ? ( zo zie ik het dan even voor me althans )
hehe, ja hoor ik wet wat een blackberry is maar heb zelf weinig met telefoons, ik vergeet die van mij zelfs vaak mee te nemen of te gebruiken, dus dat zegt al genoeg
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:07:21
foei-jong-haai zei:heb je eigelijk ook nog huisdieren ofzo ?  ja vroeger had k echt een dierentuin.. 1 konijn, 3 katten gehad, 2 hamsters, 1 cavia, en een heleboel vissen maar die waren van me ma.. nu heb ik er geen 1, me moeder is allergisch geworden.. maar ik ga misschien binnenkort wel weer een lief cavia'tje halen 
en als ik alleen woon, wil ik een husky
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:05:36
jezus haha, ja je moet het ervoor over hebben he nou ik zit nog op de havo, en ik heb in m'n vakkenpakket al die beta vakken.. dus ook biologie. ik wil later biotechnologie studeren, echt, biologie is het enige vak dat ik écht leuk vind maar je hebt gelijk, niet veel mensen houden ervan..
hahahahaha, je weet toch wel wat een blackberry is ?
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 19:04:39
heb je eigelijk ook nog huisdieren ofzo ?
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:53:35
-HeartBreaker zei:aah, een halfbloed dus? hahaha ja zie je, maar het is ook best eng hoor, als je weet wat die inentingen inhouden  oke ik stop al wel weer, misschien is het je opgevallen dat ik erg geïnteresseerd ben in biologie
nou, m'n vrienden zeggen ook altijd dat die oude telefoons het beste zijn.. ben ik mee eens ! je laat ze 50 x vallen en hij doet het nog 
ben een kwartbloed, maar kan ook prima door voor een half volgens sommige mensen . Ja ik weet het heel goed wat die inentingen inhouden, en dan nog die malariapillen erbij, ochja moet wat overhebben he voor zo'n reis . Hoor je trouwens niet vaak dat mensen zo geintresseerd zijn in biologie, grappig zeg .
als het aan mij had gelegen liep ik nu nog rond met zo'n koelkast, maar helaas was de batterij iets te ver heen bij die ouwe. Maar je hebt wel gelijk, heb hem weet niet hoe vaak laten lazeren, maar zijn niet kapot te krijgen
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:45:14
foei-jong-haai zei:-HeartBreaker zei:foei-jong-haai zei:wat voor muziek luister jij eigelijk ??  nou dat ligt eraan.. nu alleen rap, alleen maar  2pac dmx enzo  ja ik weet 't heel weinig meisjes luisteren ernaar.. maar de tekst die hij rapt is wel echt gewoon dodelijk.
en in de zomer veel reggeaton en r&b.. loop altijd met me oordopjes van me ipod in me oren, maar dan ook echt altijd
en naar wat luister jij?
niet mijn soort muziek 
ik luister zelf van alles
zoals ac/dc en rob zombie en japanse muziek en nog veel meer  haha thuis heb ik meestal rap op.. komt ervan als je beter met jongens kan opschieten dan met je eigen geslacht
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:44:20
Addicted-to-bass zei:daar word ik voor platgespoten, voor al die ziektes, zijn stuk of 3 a 4 inentingen, dus " valt mee "  . En wil toch eens kijken waar mn roots vandaan komen ( heb zelf ook indisch bloed ).
Om eerlijk te zijn heb ik bar weinig verstand van telefoons ( zijn er zoveel  ), ik begon met een pocketline swing ( koelkast geval, kan je iemand zn hersens mee inslaan ), daarna een nokia 3210 ( die bijna uitmekaar is gespat in mn hand ), en nu heb ik een simpele samsung van 4 jaar oud  aah, een halfbloed dus? hahaha ja zie je, maar het is ook best eng hoor, als je weet wat die inentingen inhouden oke ik stop al wel weer, misschien is het je opgevallen dat ik erg geïnteresseerd ben in biologie 
nou, m'n vrienden zeggen ook altijd dat die oude telefoons het beste zijn.. ben ik mee eens ! je laat ze 50 x vallen en hij doet het nog
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:42:11
-HeartBreaker zei:foei-jong-haai zei:wat voor muziek luister jij eigelijk ??  nou dat ligt eraan.. nu alleen rap, alleen maar  2pac dmx enzo  ja ik weet 't heel weinig meisjes luisteren ernaar.. maar de tekst die hij rapt is wel echt gewoon dodelijk.
en in de zomer veel reggeaton en r&b.. loop altijd met me oordopjes van me ipod in me oren, maar dan ook echt altijd
en naar wat luister jij?
niet mijn soort muziek  
ik luister zelf van alles 
zoals ac/dc en rob zombie en japanse muziek en nog veel meer
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:40:30
daar word ik voor platgespoten, voor al die ziektes, zijn stuk of 3 a 4 inentingen, dus " valt mee " . En wil toch eens kijken waar mn roots vandaan komen ( heb zelf ook indisch bloed ).
Om eerlijk te zijn heb ik bar weinig verstand van telefoons ( zijn er zoveel ), ik begon met een pocketline swing ( koelkast geval, kan je iemand zn hersens mee inslaan ), daarna een nokia 3210 ( die bijna uitmekaar is gespat in mn hand ), en nu heb ik een simpele samsung van 4 jaar oud [Gewijzigd op 21 maart 2010 18:41:01]
|
 -HeartBr.. (73)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 maart 2010 18:39:10
foei-jong-haai zei:wat voor muziek luister jij eigelijk ??  nou dat ligt eraan.. nu alleen rap, alleen maar 2pac dmx enzo ja ik weet 't heel weinig meisjes luisteren ernaar.. maar de tekst die hij rapt is wel echt gewoon dodelijk.
en naar wat luister jij?
|