Forum: Een lekker wijf.

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Een lekker wijf.
GoodShit (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 april 2010 17:52:31
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Hahah mooi slot..
TikeMyso.. (34)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 april 2010 17:05:39

Addicted-to-bass zei:
vind t net lijken op het eerste gedeelte van zo'n fantastie-brief die altijd in de penthouse staan ( " Dear penthouse .. ").

Helaas kan ik daar niet over oordelen, ik lees dat blad nooit. Zal er eens op letten
TikeMyso.. (34)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 april 2010 17:04:08

-YouKnowMe zei:
Haha, oke dit is echt het laatste stukje dat ik van hem lees denk iktongue.gif ik vind het 3x niks hoe hij alles omschrijft..

Eerst is het meisje een 'lekker wijf', dan een 'engel' en dan 'iemand die hij hard wil neuken'..

Maar ja, als jij het leuk vindt om te lezen, ga er dan vooral mee doorblush.gif.

Oké, dat kan. Ja, dan houdt het verder op. Ieder heeft zo zijn eigen columnist.
Het was het proberen waard, vond ik.
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 01 april 2010 15:22:12

vind t net lijken op het eerste gedeelte van zo'n fantastie-brief die altijd in de penthouse staan ( " Dear penthouse .. ").
-YouKnow.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 april 2010 13:07:17

Haha, oke dit is echt het laatste stukje dat ik van hem lees denk iktongue.gif ik vind het 3x niks hoe hij alles omschrijft..

Eerst is het meisje een 'lekker wijf', dan een 'engel' en dan 'iemand die hij hard wil neuken'..

Maar ja, als jij het leuk vindt om te lezen, ga er dan vooral mee doorblush.gif.
TikeMyso.. (34)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 31 maart 2010 23:54:40

Weer een column van Özcan Akyol. Misschien valt deze meer in de smaak?

Zij was een lekker wijf. Ze droeg haar blonde haren in een staartje. Het bovenste knoopje van haar zwarte blouse was losgemaakt, waardoor je een glimp kon opvangen van haar pronte borsten. Ze had donkerblauwe jeans aan. Haar kont was strak gevormd, rond en niet té geprononceerd. Zij was het meisje op wie je eindeloos bleef geilen als je bij haar aan de bar zat, een nimf die na ieder glas alcohol nog mooier werd dan ze aanvankelijk, bij binnenkomst in de kroeg, al was. Na de vierde keer dat ze ons had bediend, besloot ik een guitige opmerking te plaatsen over de blauwe pleister die zij om haar kleine pink had gewikkeld. Ze lachte spontaan. ‘Ik ben een kluns. Loop altijd averij op.’ Ze sprak lekker Nederlands, zeker voor een barmeisje - over het algemeen geen bijster intelligent volk. Ik gaf haar een knipoog. Zij lachte weer en kweet zich verder van haar plichten.

Wij spraken over het leven, mijn gezelschap en ik. Algauw was de conclusie dat de hele wereld een verschrikkelijke plek is om te leven, wat je ook in het dagelijks leven ontplooit. Synchroon aan het sombere karakter van ons gesprek verduisterde het ravissante meisje achter de bar, wier naam Floor was volgens de opdruk op haar blouse, het café en werd de muziek zachter gezet door een collegaatje van haar. Ik was verveeld. Buiten stoof een hevige bries de verse sneeuw op. Uit het grote raam zag ik mensen omzichtig over het trottoir lopen, bang om zelf neer te kletteren. De frasen van mijn metgezel vatten nog amper post in mijn brein, ik ving enkel woorden op, wat voldoende was om de strekking van zijn verhaal te begrijpen. Ik keek onderwijl naar het blonde meisje, zag haar bukken om een krat met lege flesjes appelsap op te tillen en fantaseerde over dampende seks met haar. Een pygmee kwam met een beeldschone dame aan zijn arm de kroeg binnengelopen. Ik snapte de combinatie niet.

Ik liep naar het toilet, dat op een flinke loopafstand van de bar was geplaatst, besprenkelde mijn haar met wat koud water, waste vervolgens mijn handen met Farmasi handzeep en boog ver naar voren om een puistje op mijn voorhoofd te bestuderen. ‘Maak je er geen kliederboel van,’ hoorde ik een meisjesstem roepen vanuit de hal. Ik boog mijn bovenlichaam zijwaarts richting de deur en zag het engeltje van achter de bar vriendelijk lachen. Ze verwerd van simpele barkeepster tot een vilein lustobject, een vrouwmens dat ik aan duizenden gruzelementen wilde neuken, zo hard dat ze de volgende dag zou wanen dat ze verlamd was. Ik draaide de knop van de kraan stevig dicht, ordende de kraag van mijn overhemd en liep door de hal naar buiten. Intussen stond zij met één been in een muurkast te zoeken naar een voor mij onduidelijk object. Ik trof een nieuw drankje aan op de toog, terwijl het vorige glas nog niet geledigd was. ‘Dit is van haar,’ zei mijn vrind en hij wees met zijn duim naar een onbekende plek achter zijn schouders. ‘Van dat blonde mokkel.’

Het blonde mokkel. Zij was een mooie verschijning, dat viel niet te ontkennen. Mocht ze ook nog persoonlijkheid en intellect hebben, ik zou de rest van mijn leven met haar willen delen, maar dan niet monogaam - zo ben ik niet. Met een dartel loopje dook ze weer op achter de bar, haar werkterritorium. Ze legde haar beide handen op haar lendenen, wierp een blik op mijn drankje en keek voldaan. Ik tilde het glas op, hield het iets onder mijn mond en zei: ‘Op je eeuwige gezondheid.’ De pygmee verscheen weer aan de bar, hij haalde een hand door zijn haar, ging toen op zijn tenen staan en bestelde stamelend een rosé en een biertje. Hij kwam amper boven de toog uit. Het mooie meisje bukte in de buurt van een koelkast, op zoek naar een fles rosé en ik zag hoe zij moeite had om haar lach te onderdrukken. Daarna bestudeerde ik weer de kleine man, wiens bergschoenen bezwadderd en gevoelsmatig veel te groot voor zijn voeten waren. Hij keek ongemakkelijk om zich heen. Ik keek naar de witte string van Floor, kleine en divers gekleurde afbeeldingen van Mickey Mouse prijkten erop.

Op het tijdstip dat wij besloten huiswaarts te keren, werd het net druk in de Zwolse kroeg. Een tweede meisje kwam het barteam versterken, een potig dametje van amper twintig lentes jong. Mijn vrind vroeg om de rekening en ik staarde naar buiten, waar een laffe sneeuwjacht de regie had overgenomen van de serene rust. Floor, die een praatje sloeg aan een tafeltje met twee andere meisjes, keek mij zorgelijk aan toen ze waarnam dat mijn tochtgenoot aan de kassa stond af te rekenen met haar collega. Ze beende mijn kant op. ‘Gaan jullie nu al weg?’ vroeg ze op teleurgestelde toon. ‘Ja, het spijt me,’ zei ik, ‘het was een lange en vermoeiende dag.’ Ze wierp een blik op de wandklok met de Romeinse cijfers. ‘Ik ben dadelijk vrij, zullen we niet samen, jij en ik, iets drinken aan de overkant?’ Haar schoonheid werkte benevelend op mijn gemoed. Heel even liet ik me verleiden door de gedachte, talmde ik met antwoorden, maar toen dacht ik over het meest gangbare scenario na een dergelijke ontmoeting. ‘Het spijt me. Ik ben moe.’ Toch was Floor een bijzonder lekker wijf.
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op