Pessimis.. (28)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 april 2010 12:31:23
Black_Venom zei:Alpha_Male zei:gelatine mag je eten omdat het is bewerkt waardoor het product is veranderd en niet in de oorspronkelijke sstaat verkeerd wie zegt dat je nie mag ete heeft het dus mis 
Ow dus als we een varken koken dan verandert het 'product' ook, dus dan mogen we ook varkens eten.. Gelatine word ook gekookt..
Ben mee eens met black_venom!
|
Mike5044 (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 april 2010 11:02:27
Varkensgelatine wordt verkregen uit de beenderen en de huiden van geslachte varkens, door het te laten trekken in heet water, waarbij de oplosbare bestanddelen oplossen. Het resultaat wordt ingedikt en gedroogd.
Lijkt me dat je dat zowiezo niet wil eten
|
rotjekno.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 april 2010 02:02:30
Het zit ook in bijna alle snoep die je in de bioscoop kan scheppen..
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 april 2010 01:29:01
Alpha_Male zei:gelatine mag je eten omdat het is bewerkt waardoor het product is veranderd en niet in de oorspronkelijke sstaat verkeerd wie zegt dat je nie mag ete heeft het dus mis 
Ow dus als we een varken koken dan verandert het 'product' ook, dus dan mogen we ook varkens eten.. Gelatine word ook gekookt..
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 april 2010 01:21:56
Alpha_Male zei:
op elke islamitische site waar je informatie kan vinden kan je het leze pik , de korangeleerden uit saudie arabie hebben de uitspraak gedaan niet ik met wat moeite kan je zo overal je bron vinden
In hoeverre kan je een website vertrouwen wat door ieder mens gebouwd kan zijn?
Geven de korangeleerden een bron aan? En in hoeverre kan je de korangeleerden uit een corrupt land, wat destijds onder handen is genomen door engelsen (wat zelfs een 5e moslimgroepering (wahabi) hebben opgericht) blindelings vertrouwen?
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 18 april 2010 10:38:14
Alpha_Male zei:-Capuccino zei:Alpha_Male zei:gelatine mag je eten omdat het is bewerkt waardoor het product is veranderd en niet in de oorspronkelijke sstaat verkeerd wie zegt dat je nie mag ete heeft het dus mis  mag ik een bron zien?
of is dat gewoon jouw mening?
op elke islamitische site waar je informatie kan vinden kan je het leze pik , de korangeleerden uit saudie arabie hebben de uitspraak gedaan niet ik met wat moeite kan je zo overal je bron vinden
Ten eerste noem me geen pik, je kunt ook gewoon normaal reageren zonder iemand te beledigen.
Ten tweede: hoe komt het dat de meerderheid van onder andere mensen hier zegt dat je het NIET mag eten.
Ik zet daar vraagtekens bij.
Ik wil dus een (betrouwbare) bron zien. Veel sites spreken elkaar tegen. [Gewijzigd op 18 april 2010 11:22:14]
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 april 2010 20:12:00
PessimisT- zei:Goncagul_ zei:hema taarten
en alle taarten van Albert Heijen die zien er heerlijk uit maar bevatten allemaal gelatine 
brood ook hoor
en in turkse pide zat ook gelatine in een tijdje geleden ..
maar zal vast aan de bakker liggen.
|
 Pessimis.. (28)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 april 2010 19:38:10
Goncagul_ zei:hema taarten
en alle taarten van Albert Heijen die zien er heerlijk uit maar bevatten allemaal gelatine
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 april 2010 14:23:54
Alpha_Male zei:-Capuccino zei:Alpha_Male zei:gelatine mag je eten omdat het is bewerkt waardoor het product is veranderd en niet in de oorspronkelijke sstaat verkeerd wie zegt dat je nie mag ete heeft het dus mis  mag ik een bron zien?
op elke islamitische site waar je informatie kan vinden kan je het leze pik , de korangeleerden uit saudie arabie hebben de uitspraak gedaan niet ik met wat moeite kan je zo overal je bron vinden oke kut
|
 Alpha_Ma.. (53)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 april 2010 12:41:14
-Capuccino zei:Alpha_Male zei:gelatine mag je eten omdat het is bewerkt waardoor het product is veranderd en niet in de oorspronkelijke sstaat verkeerd wie zegt dat je nie mag ete heeft het dus mis  mag ik een bron zien?
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 april 2010 22:42:14
Blauw zei:ik heb gehoord en me vader had het gelezen dat er in de filter van sigaretten varkensbloed zit? 
dat heb ik ook gehoord ;/
maar goed het is een en al gif dat mag zowiezo niet in de Islam.
|
  Blauw (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 april 2010 19:08:06
wat capuccino zei gewoon lezen wat er in de product zit 
maar als je vlees haal bij de slager of buiten huis iets gaat eten weet je ook nooit wat je eet...
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 16 april 2010 14:01:16
Alpha_Male zei:gelatine mag je eten omdat het is bewerkt waardoor het product is veranderd en niet in de oorspronkelijke sstaat verkeerd wie zegt dat je nie mag ete heeft het dus mis  mag ik een bron zien?
of is dat gewoon jouw mening? [Gewijzigd op 16 april 2010 14:03:45]
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 16 april 2010 13:56:55
Ik hoorde dit... ik hoorde dat..... Ja daar kom je ver mee 
Je moet naar de FEITEN kijken. Je kunt het beste nagaan of er varkensgelatine inzit door de 'ingredienten' van het product te raadplegen, maar dan nog staat er niet alles op. Ik heb onlangs nog naar de ingredienten van een toetje gekeken en daar stond alleen ' gelatine' op. Dan weet ik nog steeds niet of er varkens- of rundergelatine inzit.
Om daar achter te komen moet je gewoon even de 'producent van het product' bellen of mailen. Het nummer staat altijd op het product zelf. [Gewijzigd op 16 april 2010 13:58:38]
|
 adanalia.. (29)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 april 2010 13:39:08
ik hhoorde dat er in cola varkensbloed in zat
|
  Blauw (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 april 2010 20:40:47
ik heb gehoord en me vader had het gelezen dat er in de filter van sigaretten varkensbloed zit?
|
 Alpha_Ma.. (53)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 april 2010 10:49:44
gelatine mag je eten omdat het is bewerkt waardoor het product is veranderd en niet in de oorspronkelijke sstaat verkeerd wie zegt dat je nie mag ete heeft het dus mis
|
 Siddet26 (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 april 2010 15:57:11
anisah zei:snoepjes, desserts, en zelfs in medicijnen worden ze verwerkt.
10% vleeskroket geel (Beckers)
10% vleeskroket goulash (Beckers)
10% vleeskroket original (Beckers)
20% vleesbitterbal (Beckers)
20% vleeskroket geel (Beckers)
25% vleeskroket (Beckers)
Boer'n mousse - Chocolade (De zuivelhoeve)
Broodje kroketburger (Mora)
Equilibre spaghetti (Come a casa)
Equilibre tagliatelle (Come a casa)
Equilibre wilde rijst (Come a casa)
Lilliput (Carrefour Kids)
Magnetron kroketburger rundvlees (Beckers)
Mixed fruits (Carrefour Kids)
Rundvlees bitterballen (Mora)
Super beertjes (Carrefour Kids)
The essential woman (capsules) (Barlean's)
Topping dessert (Ursi)
White - Peppermint (V6)
White - Spearmint (V6)
(ff gekopieerd) 
way anam way, dat wordt afscheid nemen van veel dingen
|
 anisah (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 april 2010 15:53:38
snoepjes, desserts, en zelfs in medicijnen worden ze verwerkt.
10% vleeskroket geel (Beckers)
10% vleeskroket goulash (Beckers)
10% vleeskroket original (Beckers)
20% vleesbitterbal (Beckers)
20% vleeskroket geel (Beckers)
25% vleeskroket (Beckers)
Boer'n mousse - Chocolade (De zuivelhoeve)
Broodje kroketburger (Mora)
Equilibre spaghetti (Come a casa)
Equilibre tagliatelle (Come a casa)
Equilibre wilde rijst (Come a casa)
Lilliput (Carrefour Kids)
Magnetron kroketburger rundvlees (Beckers)
Mixed fruits (Carrefour Kids)
Rundvlees bitterballen (Mora)
Super beertjes (Carrefour Kids)
The essential woman (capsules) (Barlean's)
Topping dessert (Ursi)
White - Peppermint (V6)
White - Spearmint (V6)
(ff gekopieerd)
|
 Goncagul.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 april 2010 14:37:22
hema taarten
|