Forum: Illuminati

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Illuminati
LaZZaNoV.. (30)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 februari 2011 21:53:42
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Men praat hier niet over omdat het hun eigen agendapunten niet bevordert. Voor de meeste mensen is het niet interessant, anders zou het wel dagelijks op nieuws verschijnen...
Xabio (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 februari 2011 19:51:06

Obama @ AIPAC ( joodse lobby groep)

http://www.youtube.com/watch?v=0cOJNC2EuJw&feature=related
Echt-erg (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 29 januari 2011 02:50:45

pinkblossom zei:
Echt-erg zei:
3Flatun zei:
junkie

Je kijkt over het geheel en mist een hoop.
Wat heb jij gebruikt?

Dat vragen wij ons al heel lang af haha

Blijf er maar gewoon van af hoor wink.gif
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 29 januari 2011 02:48:28

Echt-erg zei:
3Flatun zei:
junkie

Wat heb jij gebruikt?

Dat vragen wij ons al heel lang af haha
Echt-erg (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 29 januari 2011 02:47:31

3Flatun zei:
junkie

Wat heb jij gebruikt?
3Flatun (30)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 28 januari 2011 12:44:49

junkie
Echt-erg (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 27 januari 2011 01:45:23

Om eerlijk te zijn heb ik het voor het laatst over het onderwerp gehad en toen was ik stoned.

Nu ben ik al 7 jaar van de joint af en vraag ik me af waarom de ander erover begint.
klict (22)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 21 januari 2011 17:11:05

wistenn jullie iluminati ook zit in gta 4. ik er net achter volgens mij bezitten ze ook rockstar
YNS (23)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 augustus 2010 12:33:31

ik heb liever dat mijn kinderen weten dat de media boosdoeners zijn, dan dat ze alles geloven wat ze lezen en zien op tv of op internet.

de media bestempelde MJ toch als pedo en andere dingen, maar na zijn dood hoor je daar geen shit van, je hoort alleen dat de KING of POP overleden is? dat laat al zien hoe dubbelzijdig ze zijn en maakt het voor mij alleen maar duidelijker hoe alles in elkaar zit.

Als je wil weten of illuminati bestaat, zoek op youtube naar interviews met MJ of DMX.

Er wordt gevraagd aan DMX, hoe hij is beland in de gevangenis, door wie etc.. Hij krijgt een spontane lach op zijn gezicht en zegt dat iedereen dat wel weet. Hij gaat er niet eens op in. OOk kan je luisteren naar de teksten van artiesten en kijken naar hun clips, dan zie je al genoeg.
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 augustus 2010 12:00:18

Als je alles wat om je heen gebeurt zo erg in twijfel trekt en zelfs gelooft dat de huidziekte van Michael Jackson door de NWO gepland is, lijkt het me niet dat je een heel rustig leven hebt.
Dingen in twijfel trekken is gezond, dat houdt je ook scherp, maar je kan niet je vraagtekens bij alles zetten door dingen die je op internet leest.

We leven niet in een film ofzo met een "bad guy" en dat we dan met zijn allen een groot leger bij elkaar moeten zoeken die op de grote dag tegen elkaar gaan vechten en dat dan de goede winnen van de slechte confused.gif
Dit is je eigen leven wat je moet leven en ik geloof dat als je alles wat in je omgeving gebeurt niet vertrouwd dat je een ongelukkig leven zal hebben....
Die paranoia heb je later als je getrouwd bent tegenover je vrouw/man en geef je ook over op je kids, wat absoluut not done is! [Gewijzigd op 13 augustus 2010 12:01:29]
YNS (23)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 augustus 2010 11:38:44

hoezo zou je in angst moeten leven als je gelooft dat er een sekte is die duivel als hun leider en voorbeeld nemen en die op de komst van de antichrist wachten??? Ik leef niet in angst voor hun, zij leven in de angst voor ons haha daarom dat ze continu bezig zijn met de Islam. Veel mensen leven in angst van de Islam in plaats van dat ze weten wie de echte boosdoeners zijn.

Een teken voor het einde van de wereld is dat veel goede mensen als slecht bestempeld zullen worden en veel slechte mensen als goed. laughing.gif

Zij mogen bang zijn voor ons, immers uiteindelijk zal het geloof van Allah overheersen en overwinnen! Niemand kan de wil van Allah stoppen. OOk de illuminati niet met hun oorlog tegen de Islam.
Ramazan- (3)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 augustus 2010 01:47:31

pinkblossom zei:
Nou nee hoor ik ben ongelovig maar de 9/11 complot theorieen neem ik wel aan aangezien er genoeg bewijs is.
Dat de JFK moord geen zuivere koffie is,is ook genoeg bewijs voor en zo zijn er meer dingen.

staat in de presindent's book ,only for the eyes for presidents.
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 augustus 2010 01:42:41

9/11 vind ik ook een zaakje dat stinkt.
Maar als ik zie wat sommige mensen hier typen vind ik dat erg ver gaan.
Ik persoonlijk vind het een beetje de paranoide kant op gaan.
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 13 augustus 2010 01:34:56

Nou nee hoor ik ben ongelovig maar de 9/11 complot theorieen neem ik wel aan aangezien er genoeg bewijs is.
Dat de JFK moord geen zuivere koffie is,is ook genoeg bewijs voor en zo zijn er meer dingen.
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 augustus 2010 01:32:39

jeetje wat moeten sommige mensen in angst leven aangezien ze alles geloven wat er op internet wordt verteld.
Een vriend van mij is streng katholie en gelooft ook sterk in complottheorieeen.
Zou het misschien kunnen dat er een verband is tussen geloven en het geloven in complottheorieeen?
De meeste ongelovigen vinden dit soort dingen meestl nogal ver gezocht namelijk.
ATLA-GEL.. (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 12 augustus 2010 10:33:00

alle artiesten in de top 10, hebben een contract met de illuminati.

zij zorgen ervoor dat je in de top 10 blijft.

Wat ze ervoor terug willen is een clip dat 'duivels' is. de illumunati wilt dat de artisten lyrics zingen onder andere achterstevoren satanistische texten bevat. of gewoon texten zoals ik ben een slaaf blabla

net als die ene clip met ladygaga en beyonce. overduidelijk te zien.

zulke texten komen vaak voor maar valt niet op.

maar zodra je van illumaniti afkeert en liedjes maakt TEGEN de illuminati ga je dood. zie 2 pac en mj.

mj had ook niet zomaar een huidskleur ziekte. i kkan hier een hele verhaal schrijven.. maar ga op onderzoek uit.. heel interesant.. zolang wij belasting betalen zijn wij slaven.
aramanli (26)
Gebruiker
aramanlis avatar
Geplaatst op: 11 augustus 2010 20:48:40

hahaha eigenlijk maken jullie nu reklame voor hun
want er bestaat geen slecht reklama gelukkig kan je je er niet zomaar inschrijven dan hadden ze nu miljarden leden wie wil er niet in een clubje waarvan de amste miljonair is haha
Ramazan- (3)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 augustus 2010 11:41:24

propaganda geleid door duivelaanbidders.
Sevmem (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 augustus 2010 18:18:11

Martial Law dus

De krijgswet of staat van beleg is een noodtoestand die in werking treedt als het leger de rechtspleging overneemt van de burgerlijke autoriteiten

Hoe lang nog...

Klik voor een vergroting van: 0.jpg

en het zijn er nogal een aantal,
Klik voor een vergroting van: ats50415_coffin2.jpg
Misss_Sa.. (24)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 10 augustus 2010 13:30:39

RomeoM zei:
KerimIsTeDope zei:
Waarom praat niemand hierover?

[Afbeelding]

http://www.youtube.com/watch?v=dbhly3cZ0CQ&feature=youtube_gdata
Omdat ze liever luisteren naar lady gaga ..in plaats van naar Alex jones.

Denk je dat Alex Jones geen Mason is?
In ieder geval het praatpoppetje van de Masons.. hij geeft elke keer een bepaalde hoeveelheid juiste informatie of een product dat je beschermt voor iets, mensen zeggen uiteindelijk "ja het klopt" "ja het werkt" en beginnen op deze man te vertrouwen. Veel heel veel mensen op de wereld kenne nu onderhand wel Alex Jones. Hij begint over de Fema Camps waarbij sommigen miljoene mense in passen.

Daar zullen mensen ingegooid worden ja.. dat is duidelijk.. maar daarvoor moet er een groot opstand in Amerika komen.. wie gaat voor die opstand zorgen???

Wie gaat de mensen vertellen dat ze de straten op moeten.. heel leuk dat het allemaal weten over de illuminati en etc. maar laat je niet vergissen dat deze mensen niet te stoppen zijn.. of er veel of weinig mensen in opstand komen.

Een macht dat oud president John Fitzgerald Kennedy (John F. Kennedy) op klaarlichte dag op een publieksreis naast zijn vrouw door zn hoofd en rug laat schieten kan een snotneusje als Alex Jones snel en handig afhandelen.

Alex Jones kan zovaak zeggen als ik wordt vermoord dan zijn hun de daders etc etc. Zonder alex jones gaat het plan niet zoals het moet...

om een duidelijkheid over hem ff te geven.
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op