Kirameki (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 17:39:21
Aangezien er niet meer normaal gereageerd kan worden een slotje voor dit topic.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:43:45

|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:43:42
Addicted-to-bass zei:Baris1976 zei:Ik heb het tegen Fruitmeid. Heb je nog een kater van gisteren ofzo?
Kijk je blijft doorgaan met het verkonoeien van de onderwerp.
a slip of the mouse, kan gebeuren, niet gelijk op hog poten lopen nu. heb dat bericht allang verwijdert  .
en degene die door blijft gaan dat ben jij, ik ga weer eens van mn zondag genieten  have fun !
Als mensen niks zinnigs meer weten gaan ze modder gooien. Ik ga niet meer schrijven op deze onderwerp tot ik weer een serieuze reactie zie.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:41:48
Baris1976 zei:Ik heb het tegen Fruitmeid. Heb je nog een kater van gisteren ofzo?
Deze reactie is voor addicted bedoeld. Weer zo n zuipscheut (fruimeid) die nog niet nuchter is van gisteren.
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:41:40
Baris1976 zei:Ik heb het tegen Fruitmeid. Heb je nog een kater van gisteren ofzo?
a slip of the mouse, kan gebeuren, niet gelijk op hoge poten lopen nu. heb dat bericht allang verwijdert .
en degene die door blijft gaan dat ben jij, ik ga weer eens van mn zondag genieten have fun ! [Gewijzigd op 01 augustus 2010 16:42:52]
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:39:51
Wat lult gij ik drink niet eens hahaha maar bij deze reageer niet meer op u zielig manneke fijne dagske nog predikant
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:38:02
Ik heb het tegen Fruitmeid. Heb je nog een kater van gisteren ofzo?
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:37:23
Baris1976 zei:Addicted-to-bass zei:Baris1976 zei:Jij bent moderator. Jij hoort de voorbeeld te geven. En met je 28 jaar ben je zeker niet 1 van de jonste hier. En ik hoef niemand achterna met een hooifork. Lees mijn reacties maar terug. Ik heb nergens over geweld toepassen gehad. Nu ben je me onwaarheden in de schoen aan het schuiven.
Soms maken we uitzonderingen, en ik reageer als mezelf, niet als een mod, wij zijn ook gewoon mensen met een mening.
En dat met de hooivorken moet je niet zo letterlijk nemen joh, daarnaast noemde je mij een leeghoofd, dat is een belediging, dat is verbaal " geweld " 
Laat de onderwerp zijn gang gaan. Als je niks over de ondwerp te melden hebt vind ik dat je je ter zijde moet houden. Nu wil je in discussie met mij over niks. Ik heb hier geen zin in. Doe gewoon je werk als moderator of geef gewoon je meing over het onderwerp.
dat doe ik, maar jouw reacties slaan kant noch wal, nogal lastig om normaal erop te reageren
|
Beheerde.. (100)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:35:55
laten we eens ontopic gaan mensen ..
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:34:46
Addicted-to-bass zei:Baris1976 zei:Jij bent moderator. Jij hoort de voorbeeld te geven. En met je 28 jaar ben je zeker niet 1 van de jonste hier. En ik hoef niemand achterna met een hooifork. Lees mijn reacties maar terug. Ik heb nergens over geweld toepassen gehad. Nu ben je me onwaarheden in de schoen aan het schuiven.
Soms maken we uitzonderingen, en ik reageer als mezelf, niet als een mod, wij zijn ook gewoon mensen met een mening.
En dat met de hooivorken moet je niet zo letterlijk nemen joh, daarnaast noemde je mij een leeghoofd, dat is een belediging, dat is verbaal " geweld " 
Laat de onderwerp zijn gang gaan. Als je niks over de ondwerp te melden hebt vind ik dat je je ter zijde moet houden. Nu wil je in discussie met mij over niks. Ik heb hier geen zin in. Doe gewoon je werk als moderator of geef gewoon je meing over het onderwerp.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:34:39
Baris1976 zei:fruitmeid zei:Baris1976 zei:fruitmeid zei:Gij moet u bakkes houden iedereen valt u aan azijnzeiker 
Dit word zeker NIET gelezen door Pinkybloessem. 
Wat een triest geval bent gij wat heeft dat er mee te maken ik geef u een koosnaamske hehehe omg ga preken gij  
Ga jij maar nog een paar naakte fotos op je proefiel zetten daar ben je beter in dan praten op de forum 
Je bent net een fotomodel. Mischien word je nog ontdekt. Er zitten veel modellen experts op chatnu 
Amaiiii ik lig dubbel om u gaat u ffekes spraakles nemen proefiel profiel manneke Baris
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:31:02
fruitmeid zei:Baris1976 zei:fruitmeid zei:Gij moet u bakkes houden iedereen valt u aan azijnzeiker 
Wat een triest geval bent gij wat heeft dat er mee te maken ik geef u een koosnaamske hehehe omg ga preken gij  
Ga jij maar nog een paar naakte fotos op je proefiel zetten daar ben je beter in dan praten op de forum 
Je bent net een fotomodel. Mischien word je nog ontdekt. Er zitten veel modellen experts op chatnu
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:28:27
Baris1976 zei:Jij bent moderator. Jij hoort de voorbeeld te geven. En met je 28 jaar ben je zeker niet 1 van de jonste hier. En ik hoef niemand achterna met een hooifork. Lees mijn reacties maar terug. Ik heb nergens over geweld toepassen gehad. Nu ben je me onwaarheden in de schoen aan het schuiven.
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:27:23
Baris1976 zei:fruitmeid zei:Gij moet u bakkes houden iedereen valt u aan azijnzeiker 
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:25:42
fruitmeid zei:Gij moet u bakkes houden iedereen valt u aan azijnzeiker 
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:24:16
Jij bent moderator. Jij hoort de voorbeeld te geven. En met je 28 jaar ben je zeker niet 1 van de jonste hier. En ik hoef niemand achterna met een hooifork. Lees mijn reacties maar terug. Ik heb nergens over geweld toepassen gehad. Nu ben je me onwaarheden in de schoen aan het schuiven.
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:02:17
leeghoofd ? Had een betere reactie verwacht van iemand die nota bene ouder is dan ik ( als ik je leeftijd hier tenminste mag geloven ).
Wat jij hier toepast is wat ik noem hooligan gedrag. Zo van " mijn cluppie is de beste, de rest zuigt " ( zonder ook maar enig inzicht te tonen in het andere ), je komt ons nog net niet achterna met fakkels, hooivorken of molotov cocktails...
|
  fruitmei.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 16:00:32
Gij moet u bakkes houden iedereen valt u aan azijnzeiker
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 15:54:33
Addicted-to-bass zei:Baris1976 zei:pinkblossom zei:Ik ben van origine katholiek en ben er juist van afgestapt door het huichelachtige instituut Vaticaan en wat er de laatste tijd naar buiten komt maakt me misselijk.
Maar goed daar gaat t niet over,wilde ik nog wel even kwijt 
Nou word dan gewoon moslim. Bij moslims is alles klaar en duidelijk. Geen Paus geen priesters waar je je zondes moet opbiechten. Gewoon getrouwde Imams die ook gewoon huisvader zijn. En je hebt ook gewoon vrouwelijke geloofsgeleerden.
Maar aangezien jij van je geloof afstapt om de zondes van een ander zegt genoeg hoeveel waarde jij ooit aan je geloof hebt gehecht.
jij kan zo door als een jehova getuige, je blijft maar doormekkeren 
En jij bent een moderator? Let jij maar eens op je woorden. Leeghoofd dat je bent.
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 01 augustus 2010 15:25:47
Baris1976 zei:pinkblossom zei:Ik ben van origine katholiek en ben er juist van afgestapt door het huichelachtige instituut Vaticaan en wat er de laatste tijd naar buiten komt maakt me misselijk.
Maar goed daar gaat t niet over,wilde ik nog wel even kwijt 
Nou word dan gewoon moslim. Bij moslims is alles klaar en duidelijk. Geen Paus geen priesters waar je je zondes moet opbiechten. Gewoon getrouwde Imams die ook gewoon huisvader zijn. En je hebt ook gewoon vrouwelijke geloofsgeleerden.
Maar aangezien jij van je geloof afstapt om de zondes van een ander zegt genoeg hoeveel waarde jij ooit aan je geloof hebt gehecht.
jij kan zo door als een jehova getuige, je blijft maar doormekkeren
|