Byte (81)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:42:18
Ja en het christendom was een vervanging voor het jodendom maar wat doen de joden? gaan ze jezus vermoorden
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:40:14
pinkblossom zei:Dit is exact het zelfde in het Christendom. Regels zijn hetzelfde. Probleem is dat Christinnen in de categorie ongelovigen horen omdat zij niet in profeet Mohamed geloven.
Met deze zin beweer jij dat Moslims boven Christenen staan.
Denk nou eens na man
Ieder mens heeft een brein,2 armen,2 benen,1 romp
en dat is wat we zijn ongeacht geloof,kleur etc
dan zou deze aardbol er al heel wat vrediger uitzien
Het zal mij een rotjeknor wezen al gelooft iemand in sinterklaas of de paashaas
een mens is een mens en dat is wat telt.
Pinky. Dit is jouw mening. Maar volgens de islam mag je niet zomaar eigen godsdienst verzinnen. Als jij niet gelooft in de waarheid van de Islam heb jij toch geen probleem op dit moment?
God heeft toch mensen even vrij gelaten tijdens het leven op aarde. Je bent lekker vrij. Denk wat je wil.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:36:18
Kezbonit. ff snelcursus voor iedereen.
God schiep de mens en aarde. Soms werd er een profeet uitgekozen door God om de mensen duidelijk te maken wat de bedoeling is op aarde. Dus mensen zijn verplicht om een profeet te volgen. Voor profeet Mohamed was Jezus op aarde. Dus mensen moesten naar Jezus luisteren en geloven.
Na komst van profeet Mohamed zijn ALLE mensen op aarde verplicht om in hem te geloven. Als huidige Christinnen daar niet in geloven komen zij in categorie ongelovigen.
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:34:44
Dit is exact het zelfde in het Christendom. Regels zijn hetzelfde. Probleem is dat Christinnen in de categorie ongelovigen horen omdat zij niet in profeet Mohamed geloven.
Met deze zin beweer jij dat Moslims boven Christenen staan.
Denk nou eens na man
Ieder mens heeft een brein,2 armen,2 benen,1 romp
en dat is wat we zijn ongeacht geloof,kleur etc
dan zou deze aardbol er al heel wat vrediger uitzien
Het zal mij een rotjeknor wezen al gelooft iemand in sinterklaas of de paashaas
een mens is een mens en dat is wat telt.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:30:25
pinkblossom zei:RomeoM.
Ik wil wel het volgende mededelen. Welke afkomst de eigenaar en medewerkers van deze site maakt toch niet uit?
Turken zijn ook vrij om hun eigen website te beginnen als ze dat nodig vinden.
Zie het als een supermarkt. Je kijkt niet naar de eigenaar. Je gaat gewoon kopen wat je nodig hebt.
En ja sommige machthebbers zijn niet altijd eerlijk op deze site. Geloof me dat Turken ook niet mensen alle vrijheid gaan geven om alles te zeggen op hun site.
En wat bedoel je met deze post Baris?
ik las commentaar van dit persoon dat het hier om geld zou draaien
nou ik kan je verzekeren wij zitten hier allemaal als vrijwilliger hoor
wij verdienen hier geen koperen stuivertje aan
En dat jij en hij hier door willen drammen over het zgn enige geloof daar moet je zeker mee door gaan ,maar er zijn ook andersdenkenden op deze site ,net zo goed als wij jullie moeten accepteren is dat andersom ook zo.
Mensen die anders denken mogen dat lekker zelf weten. Moet ik dan mijn mond houden over de waarheid? En als die mensen daar niet in geloven moeten ze dat ook lekker zelf weten.
Het lijkt wel dat je hier niet mag geloven in de Islam.
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:29:22
Baris1976 zei:pinkblossom zei:Dit is exact het zelfde in het Christendom. Regels zijn hetzelfde. Probleem is dat Christinnen in de categorie ongelovigen horen omdat zij niet in profeet Mohamed geloven.
Dit is dus wat ik al eerder zei,jij verheft de Islam tot het enige goede geloof,want Christenen geloven niet in Mohamed.
Dat is dus het grote verschil tussen jou en mij, ik geloof niet maar ik ben wel zo dat ik respect toon voor ieder ander zijn/haar geloof en daar schort het jou grondig aan.
Wie zegt dat ik mensen niet respecteer? Als ik duidelijke feiten over de Islam opschrijf is dat omdat ik mensen niet respecteer?
Pinky. Dit zijn feiten meid. Dit heb ik niet verzonnen. En als moslim sta ik erachter. Islam is de enige ware geldige godsdienst. Je moet van een moslim geen andere houding verwachten.
Voordat profeet Mohamed kwam was Christendom de ware godsdienst. God heeft gewoon een nieuwe profeet gestuurd en daar hoort elke mens naar te luisteren.
En wie dat niet doet moet het maar afwachten en kijken waar hij of zij terecht komt na de dood.
Zo simpel zit het inelkaar.
Dus Christen zijn was eerst het enige juiste, maar omdat daarna Islam is ontstaan, zijn de Christenen ongelovigen geworden?
Lijkt meer op het verhaal van cultuur-subcultuur.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:27:04
pinkblossom zei:Dit is exact het zelfde in het Christendom. Regels zijn hetzelfde. Probleem is dat Christinnen in de categorie ongelovigen horen omdat zij niet in profeet Mohamed geloven.
Dit is dus wat ik al eerder zei,jij verheft de Islam tot het enige goede geloof,want Christenen geloven niet in Mohamed.
Dat is dus het grote verschil tussen jou en mij, ik geloof niet maar ik ben wel zo dat ik respect toon voor ieder ander zijn/haar geloof en daar schort het jou grondig aan.
Wie zegt dat ik mensen niet respecteer? Als ik duidelijke feiten over de Islam opschrijf is dat omdat ik mensen niet respecteer?
Pinky. Dit zijn feiten meid. Dit heb ik niet verzonnen. En als moslim sta ik erachter. Islam is de enige ware geldige godsdienst. Je moet van een moslim geen andere houding verwachten.
Voordat profeet Mohamed kwam was Christendom de ware godsdienst. God heeft gewoon een nieuwe profeet gestuurd en daar hoort elke mens naar te luisteren.
En wie dat niet doet moet het maar afwachten en kijken waar hij of zij terecht komt na de dood.
Zo simpel zit het inelkaar.
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:23:54
RomeoM.
Ik wil wel het volgende mededelen. Welke afkomst de eigenaar en medewerkers van deze site maakt toch niet uit?
Zie het als een supermarkt. Je kijkt niet naar de eigenaar. Je gaat gewoon kopen wat je nodig hebt.
En ja sommige machthebbers zijn niet altijd eerlijk op deze site. Geloof me dat Turken ook niet mensen alle vrijheid gaan geven om alles te zeggen op hun site.
En wat bedoel je met deze post Baris?
ik las commentaar van dit persoon dat het hier om geld zou draaien
nou ik kan je verzekeren wij zitten hier allemaal als vrijwilliger hoor
wij verdienen hier geen koperen stuivertje aan
En dat jij en hij hier door willen drammen over het zgn enige geloof daar moet je zeker mee door gaan ,maar er zijn ook andersdenkenden op deze site ,net zo goed als wij jullie moeten accepteren is dat andersom ook zo.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:19:38
RomeoM.
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:17:05
Ja ik vind het ook raar trouwens, aangezien Islam juist het 'jongste' geloof is. Je zou toch denken dat ze gewoon hebben gespiekt aangezien veel regels en verhalen gewoon hetzelfde zijn als het testament.
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:14:52
Dit is exact het zelfde in het Christendom. Regels zijn hetzelfde. Probleem is dat Christinnen in de categorie ongelovigen horen omdat zij niet in profeet Mohamed geloven.
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:10:39
^
Ik hoor jou alleen maar prediken dat Islam de enige ware geloof is,
én dat je niemand dwingt iets te geloven
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:09:33
-YouKnowMe zei:RomeoM zei:Je mag het niet zeggen omdat er heel veel mcht speelt in dit zogenaamde Chatnusite.
Meerdendeel van de leden zijn (moslim) Turken. Dat zie je gwn aan TURK.
Maar wat ik me altijd heb afgevraagd is is er wel een Turkse Administrateur..of moderator..of een co-piloot ? Ik geloof dat sommige Moderators hier van alles kunnen doen en bedienen.
Chatnu runt dankzij Allochtonen en zeker Turken waarvan meerendeels moslims zijn.
Het heeft jammer genoeg veel leden verloren toen het aan het vernieuwen was met het site...er kwamen haast geen mensen meer. EN ja hoor ..wij turken maakten het weer vol. En sommige mensen konden weer aan het werk en lekker geld verdienen.
Onze mensen horen ook macht te hebben daarboven!
Dit noemen wij in onze moslimcultuur... Stank voor Dank... Er is wel een Turkse mod. Maar that's it
Er zijn 3 Turkse mods.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 juli 2010 01:08:19
Er zijn hier mensen die bij mij komen klagen over dat ik sommige feiten over de Islam hier gewoon op deze site zet. Het zijn bezorgde moslims die bang zijn dat ik potentionele autochtone bekeerlingen ga afschrikken.
Ze willen de indruk wekken dat ongeloof ook gewoon een keus is zonder gevolgen. Nou de waarheid is anders. Kort samen gevat komt het hierop neer.
Islam is de ware godsdienst waar elke mens zich aan hoort te houden. Niet geloven is de grootste zonde die er bestaat. Ongelovigen gaan naar de hel komen er NOOIT meer uit.
Zondigende moslims gaan op het eerste plaats ook naar de hel maar zij zullen na het uitzitten van hun straf weer eruit komen.
Moslims die voldoende halen op de dag des oordeels zijn de echte winnaars. Zij zullen voor altijd in het paradijs leven. Daar is geen pijn geen zorgen. Elke dag is een mooie dag.
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 juli 2010 22:58:02
RomeoM zei:Je mag het niet zeggen omdat er heel veel mcht speelt in dit zogenaamde Chatnusite.
Maar wat ik me altijd heb afgevraagd is is er wel een Turkse Administrateur..of moderator..of een co-piloot ? Ik geloof dat sommige Moderators hier van alles kunnen doen en bedienen.
Chatnu runt dankzij Allochtonen en zeker Turken waarvan meerendeels moslims zijn.
Het heeft jammer genoeg veel leden verloren toen het aan het vernieuwen was met het site...er kwamen haast geen mensen meer. EN ja hoor ..wij turken maakten het weer vol. En sommige mensen konden weer aan het werk en lekker geld verdienen.
Dit noemen wij in onze moslimcultuur... Stank voor Dank... Er is wel een Turkse mod. Maar that's it
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 juli 2010 22:43:41
De islam is ook gewoon een liefdevolle religie.
Ja en er is ook natuurlijk ook zelfverdedigingsrecht.
Ja en zelfverdedigen doe je eenmaal niet met bloemen sturen.
En voorjezelf opkomen vinden de vijanden van de Islam weer niet leuk he?
|
 Kezbonit.. (61)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 juli 2010 17:14:07
De nieuwe generatie is juist steeds minder gelovig. Dat streept die paar bekeerlingen wel weg hoor.
En zoals ik het heb ervaren, mensen die ervoor kíézen om moslim te worden, gaan meestal voor de pure liefdevolle vorm, en de 1001 nachten sfeer.
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 juli 2010 02:23:09
Van mij mogen ze zoveel geld verdienen als ze maar willen. Alleen bemoeien ze teveel met alles wat er opgeschreven word. Zolang het geen zinloze scheldpartijen zijn vind ik dat je mag zeggen wat je wil.
|
RomeoM (4)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 juli 2010 02:12:14
Je mag het niet zeggen omdat er heel veel mcht speelt in dit zogenaamde Chatnusite.
Dit noemen wij in onze moslimcultuur... Stank voor Dank...
|
Baris197.. (36)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 juli 2010 01:53:54
pinkblossom zei:Het heeft niks met krenken te maken ,het heeft te maken met mensen in hun waarde laten,jij praat dat jouw geloof boven alles verheven is en dat veroorzaakt wrevel.
Ik laat mensen in hun waarde. En daarbij zeg ik dat de Islam de enige ware godsdienst is. En daar zijn duidelijke redenen voor. Iemand die zegt dat hij of zij moslim is bevestigd dat Islam de ware gondsdienst is. Waarom mag ik dit niet zeggen hier? En wat is er mis met wrevel? In deze forum mag je toch ook in debat gaan?
Of is het verplicht om elkaar alleen maar te versieren en vleiende opmerkingen naar elkaar te maken?
Ik geef een paar voorbeelden van die uitspraken.
-Hey meid wat ben je sexy.
- Je bent echt lekker.
-Wat heb je toch mooie ogen.
|