De door jou opgevraagde pagina is enkel beschikbaar voor ingelogde leden, je kunt hieronder inloggen.

Forum: Zilverwater (Colloïdaal zilver)

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Zilverwater (Colloïdaal zilver)
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 16:30:24
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Zijn hier mensen die thuis zilverwater hebben, produceren, drinken of weleens kopen?

Voor mensen die niet weten wat het is;
De voordelen van zilver voor de gezondheid zijn al millennia bekend. In oude beschavingen hielden de rijken hun water in zilveren vaten zodat er geen bacteriën in zouden kunnen groeien. Romeinse soldaten deden een zilveren muntstuk in hun mond als bescherming tegen ziekte. Amerikaanse pioniers deden vaak een zilveren dollar in hun melkcontainers om het langer houdbaar te maken.

In de beginjaren van de 20e eeuw werd een antibacteriële oplossing genaamd Colloïdaal Zilver de keuze van medici. Het bewees zichzelf als enorm effectief tegen infectieorganismen en bijzonder veilig in het gebruik, zonder de negatieve neveneffecten die gepaard gaan met medicijnen. Helaas werd het maar kort gebruikt. Zilver werd op de plank gezet terwijl de machtige nieuwe antibiotica de keuze werden van medische behandeling. Maar ziekteveroorzakende organismen bouwen geen weerstand op tegen colloïdaal Zilver, zij doen dat wél tegen andere conventionele antibiotica.

Colloïdaal Zilver is een smaakloze, geurloze, niet toxische, pure, natuurlijke substantie van puur water met submicroscopische clusters van zilveren deeltjes, geladen met een micro lading. De grootte van de moleculen varieert van 0.01 tot ongeveer 0.001 micron in diameter (bijv. totale aantallen zo klein als 200 atomen van zilver). De deeltjes zinken niet maar zweven vanwege de elektrische lading.
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 16:32:16

Zilverwater helpt o.a bij (met bron)

acne, allergieën, alle soorten virussen, amandelontsteking, anorexia nervosa, anthrax bacillen, artritis, bindvliesontsteking, blaasontstekingen, blinde darmontsteking, bloedparasieten, bloedvergiftiging, borstvliesontsteking, brandwonden, bronchitis, buikgriep, builen, buis van Eustachius,
candida, cholera, cysten, darmkwalen, darmontsteking, dauwworm, diabetes, diarree, difterie, dysenterie, eczeem, epiditymitis, gonorroe, gordelroos, griep, hepatitis, herpes, hersenvliesontsteking, HIV, amandelontsteking, huidkanker, huidontstekingen, hulpmiddel voor de hersenen, infectie, infecties van de ogen, oren, neus, keel, vagina, rectum, urinewegen, jeuk van de anus, kanker, kinderziektes, kinkhoest, legionella, leukemie, lymfklierontsteking, longontsteking, lupus, maagzweren, malaria, multiple sclerose, ontstekingen van neus, keel, oren, mond, ontstoken amandelen, oogontsteking, neusslijmvlies ontsteking, oorinfecties, parasieten, parasitaire infectie (in de mond en via schimmels), poliovirus, problemen in voortplanting bij vrouwen en in de bloedsomloop, prostaatklachten, psoriasis, remedie tegen het niet mentaal in balans zijn
reuma, ringworm, rode hond, salmonella, schimmelinfecties, schildklierklachten, schildklierkwalen, slaapwandelen, spruw stafylokokken, staphylococcus, steenpuisten, streptococci, suikerziekte, ziekte van Lyme(besmetting door teken), syfilis, tonsillitis, trachoma, tuberculose, urine irritatie verbrandingen en wonden van het hoornvlies, vergiftiging, vergrootte prostaat, vermoeidheid, veteranenziekte, virale maagzweren, voedselvergiftiging, voetschimmel, wonden in het hoornvlies, wratten, zenuwzwakte,ziekte van lyme, enz….

Bron: klik
-StarStr.. (69)
Gebruiker
-StarStrucks avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 17:03:56

klinkt goed.
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 17:10:31

idd, waar kan je dat kopen ? tongue.gif
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 17:16:16

Eigelijk is een zilverwatergenerator kopen een beter idee wat te koop is. Daarmee bepaal je zelf hoeveel je thuis produceert. Je hebt ook met waarde's te maken bijv 10 ppm (parts per million) is minimum je kan zo tot 50 ppm zilverwater maken dat verschilt van je situatie. Ben je wat ziekjes (wat eigelijk bijna niet voorkomt als je lange periode zilverwater drinkt) kan je de komende dagen 50-60 ppm drinken.

Een heel interessante filmpje over zilverwater op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=W_-Jp28XIwY
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 17:17:43

In Nederland bestel je dat via een Lab in Soest.

Hun website: http://www.colloidaalzilver.nl/

Handig om eens door te nemen wat er over staat.
Cici_Mas.. (28)
Gebruiker
Cici_Maskots avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 17:22:32

Nog nooit van gehoord!... Als het zo goed helpt, waarom is er dan zo weinig over bekend?
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 17:30:20

Op medisch gebied zijn er zoveeeel dingen niet bekend wat op een makkelijkere manier maar vooral bijna gratis manier kan worden verholpen.

Ook gezondheid zit in een geldbussines

Wat ze graag draaiend willend houden. [Gewijzigd op 10 september 2010 21:49:49]
originee.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 21:43:47

ben jij de slimste thuis
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 21:48:18

Dat je geen aandacht krijgt in offtopic wilt niet zeggen dat je hier lompe reactie's moet neerzetten.

Dankjewel alvast.
-viXie- (25)
Gebruiker
-viXie-s avatar
Geplaatst op: 10 september 2010 23:08:35

Het mag dan gezond zijn maar je wordt er wel blauw van shocked.gifcrying.gif
pinkblos.. (32)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 11 september 2010 00:48:01

^idd,

Er zijn enkele gevallen bekend van mensen die een onomkeerbare grijs/blauwkleuring van de huid (argyrie) kregen na het gebruik van colloïdaal zilver. In die gevallen ging dat om zilveroplossingen die niet volgens de juiste methode waren geproduceerd. Waarschijnlijk zijn de zilverdeeltjes die daarbij geproduceerd werden te groot, was het zilver van onzuivere kwaliteit en/of is er sprake van de vorming van zilverchloride door toevoeging van zout ten behoeve van betere stroom geleiding. Deze mogelijkheden worden in verband gebracht met argyrie.

Klik voor een vergroting van: colloidalsilversideeffects283x300.jpg?width=188

Colloidaal zilver werd voornamelijk gebruikt voor de tijd van de antibiotica.
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 september 2010 02:59:41

Inderdaad die man is zelfs bij Oprah geweest.

Is een gewoon een gestoorde man, een glas 50ppm zilverwater is een voldoende hoeveelheids waarde als je in plaats daarvan 50.000 ppm zilverwater ga drinken kan je zelfs doodgaan met van die rare versnellings methode's.. hij dronk dat ook echt dagelijks. Je neemt ook niet dagelijk 10.000 antibiotica's op een dag bijv.

Een juiste hoeveelheid waarde zelf maken is een fluitje van een cent. Zilverwater is echt een aanrader voor mensen die snel ziek worden of een zwak/laag immuunsysteem hebben.
believe- (23)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 september 2010 14:53:57

^
precies wat voor mij dus..
ik ben zoooo snel ziek.. minimaal 1 tot 2 x per maand wel paar dagen ziek !! sad.gif
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 12 september 2010 00:01:19

Ik zou zeggen probeer het.. Je wordt haast nooit meer ziek.
velveton (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 september 2010 00:20:16

pinkblossom zei:
^idd,

Er zijn enkele gevallen bekend van mensen die een onomkeerbare grijs/blauwkleuring van de huid (argyrie) kregen na het gebruik van colloïdaal zilver. In die gevallen ging dat om zilveroplossingen die niet volgens de juiste methode waren geproduceerd. Waarschijnlijk zijn de zilverdeeltjes die daarbij geproduceerd werden te groot, was het zilver van onzuivere kwaliteit en/of is er sprake van de vorming van zilverchloride door toevoeging van zout ten behoeve van betere stroom geleiding. Deze mogelijkheden worden in verband gebracht met argyrie.

[Afbeelding]

Colloidaal zilver werd voornamelijk gebruikt voor de tijd van de antibiotica.

deze meneer ziet er niet zo best meer uit.
Sjeleman (27)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 september 2010 00:46:53

Als het zo goed voor me is eet ik mijn ketting wel op tongue.gif
Sherehez.. (21)
Gebruiker
Sherehezades avatar
Geplaatst op: 15 september 2010 07:24:41

VerZace zei:
Ik zou zeggen probeer het.. Je wordt haast nooit meer ziek.

Heb je t zelf al wel eens geprobeerd?
VerZace (10)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 15 september 2010 11:42:58

Ik drink het nog maar 1 maandje, ben nog niet ziek geweest. In deze wisselvallige tijden is dat wel goed vorig jaar werd ik rond deze periode meerdere keren ziek.

Ik heb er ook mijn gezicht mee gewassen. Als ik heel goed in de spiegel keek zag ik kleine rode vlekjes op mn wang of kin.. nu heb ik dat niet meer.

Ik zal het zelf blijven gebruiken. Ik weet dat het werkt
duizendp.. (24)
Gebruiker
duizendpootjes avatar
Geplaatst op: 21 februari 2011 08:47:23

Dat heb ik niet in huis

maar die man zit niet gezond uit
het lijkt of die man in inktpot is gevallen
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op