Michelle.. (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 mei 2012 10:50:07
Birckenstock slippers zijn vaak ook not done
|
 Jamiroqu.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 april 2012 13:09:16
 foei-jong-haai zei:ISIKLI_YOL zei:overgewicht
ik heb liever een dame met wat overgewicht dan een wandelend geraamte ..
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 03 maart 2012 23:23:00
ISIKLI_YOL zei:overgewicht
ik heb liever een dame met wat overgewicht dan een wandelend geraamte ..
|
 ISIKLI_Y.. (30)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 maart 2012 23:11:30
overgewicht
|
 Chaos (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 maart 2012 14:31:18
Klopt voor geen meter..
Fysiek vind ik overmatig haargroei een afknapper, onverzorgde uiterlijk en al het andere wat 'gewoonlijk' niet hoort bij een dame. Qua kledingstijl knap ik alleen af op overdreven kleurige outfits, zoals van die gekleurde adidas sneakers, met een roze sok, zwarte lederen tas, roze/gele/groene broek en gekleurde sweater.
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 02 maart 2012 16:28:50
Addicted-to-bass zei:van die figuren die te social media gestoord zijn, om de 2 minuten twitter moeten checken. Dan heb ik zin om die telefoon in 2 stukken te breken.
2 stukken maar ? 
ik zou het ding in het kanaal gooien of door de plee spoelen
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 02 maart 2012 00:18:43
van die figuren die te social media gestoord zijn, om de 2 minuten twitter moeten checken. Dan heb ik zin om die telefoon in 2 stukken te breken.
|
anoniemp.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 maart 2012 23:56:37
Vergeet de vuilinszakkenjas niet
|
Yugobell.. (19)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 juni 2011 21:11:07
nou op uggs mogen ze van mij af knappen,zolang ik maar lekker loop !
|
  Cunnilin.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 23:52:12
Ow dan ben ik de perfecte vrouw Voldoe volgens mij aan alle eisen (in DAT lijstje) Maar iedereen heb een andere eisenlijst Ow en hell, ik heb er zelf ook 1 en die is niet misselijk grrrr
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 04 december 2010 22:58:54
Ik ook niet..
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 december 2010 22:08:17
Byte. zei:Hier is een nieuwe lijst.
Opdringerig
Als je vaak belt en sms't. Zo lijkt het alsof je wanhopig bent. Dit is ook een afknapper voor dames, maar nog meer voor de heren.
Easy 2 get
Mannen zijn jagers. Een vrouw is hun "prooi". Laat ze toch wat jagen..
Ook als het al aan is, is het verstandig de telefoon niet altijd op te nemen.
Zeurderig
Bla Bla Bla.. In plaats van dat je gaat zeuren zorg ervoor dat je normaal communiceert zonder hem hoofdpijn te bezorgen.
Aanhankelijk
Let op, dit is zéér belangrijk. Tuurlijk willen mannen onmisbaar zijn, maar dat betekent niet dat je geen eigen leven moet hebben. Ga interessante en leuke dingen doen en vertel hem hierover. Zo lijk je zelf ook interessanter.
Onhygiënisch en slobberig
Like duh.. Spreekt voor zich.
Afstandelijk
Je kunt ook té mysterieus zijn, mannen houden op zich wel van meisjes die geen open boek zijn, wel wat te raden over houden, maar je moet niet als een blok steen naar je glas gaan kijken.
Ordinair
Heb klasse!! Als je lacht, praat, kleed, loopt, staart, slaapt (!!..I know, maar ze kijken voor zover ik weet, dus oefen een slaap-positie), eet, drinkt, etc etc. Doe dit alles met klasse en met stijl.
Mannen willen zowieso een vrouw die niet bestaat, qua karakter en uiterlijk. Bijvoorbeeld: Ze moet lief zijn, maar ook bitchy. Ze moet sexy zijn, maar niet verwaand. Ze moet van bier en voetbal houden, sexy zijn en niet van shoppen houden. Etc. Er komt een leeftijd waarop ze zullen beseffen hoe onmogelijk het is om die vrouw te vinden, of er komt een meisje in hun leven waarop ze stapelverliefd worden en haar als perfect zien. De kans dat jij dat meisje bent is groot, maar de kans dat jij dat meisje ook BLIJFT is klein. Mannen raken snel op je uitgekeken, dus zorg ervoor dat je aan deze tips blijft denken.
Maargoed  dat waren mijn tips.
Helaas, ik maak bij niemand kans...
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 04 december 2010 19:03:14
Hier is een nieuwe lijst.
Opdringerig
Als je vaak belt en sms't. Zo lijkt het alsof je wanhopig bent. Dit is ook een afknapper voor dames, maar nog meer voor de heren.
Easy 2 get
Mannen zijn jagers. Een vrouw is hun "prooi". Laat ze toch wat jagen..
Ook als het al aan is, is het verstandig de telefoon niet altijd op te nemen.
Zeurderig
Bla Bla Bla.. In plaats van dat je gaat zeuren zorg ervoor dat je normaal communiceert zonder hem hoofdpijn te bezorgen.
Aanhankelijk
Let op, dit is zéér belangrijk. Tuurlijk willen mannen onmisbaar zijn, maar dat betekent niet dat je geen eigen leven moet hebben. Ga interessante en leuke dingen doen en vertel hem hierover. Zo lijk je zelf ook interessanter.
Onhygiënisch en slobberig
Like duh.. Spreekt voor zich.
Afstandelijk
Je kunt ook té mysterieus zijn, mannen houden op zich wel van meisjes die geen open boek zijn, wel wat te raden over houden, maar je moet niet als een blok steen naar je glas gaan kijken.
Ordinair
Heb klasse!! Als je lacht, praat, kleed, loopt, staart, slaapt (!!..I know, maar ze kijken voor zover ik weet, dus oefen een slaap-positie), eet, drinkt, etc etc. Doe dit alles met klasse en met stijl.
Mannen willen zowieso een vrouw die niet bestaat, qua karakter en uiterlijk. Bijvoorbeeld: Ze moet lief zijn, maar ook bitchy. Ze moet sexy zijn, maar niet verwaand. Ze moet van bier en voetbal houden, sexy zijn en niet van shoppen houden. Etc. Er komt een leeftijd waarop ze zullen beseffen hoe onmogelijk het is om die vrouw te vinden, of er komt een meisje in hun leven waarop ze stapelverliefd worden en haar als perfect zien. De kans dat jij dat meisje bent is groot, maar de kans dat jij dat meisje ook BLIJFT is klein. Mannen raken snel op je uitgekeken, dus zorg ervoor dat je aan deze tips blijft denken.
Maargoed dat waren mijn tips.
|
  Matara (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2010 18:15:13
uh gaat het alleen om uggs ofzo
|
SanderQ (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2010 15:38:02
Ik knap af op luie vrouwen. Vrouwen zonder ambitie en simpele vrouwen. Ik betaal graag het eten, maar ik haat het als ze dan ook echt gaat kijken van zo'n blik van: "je weet wel dat ik niks betaal omdat ik sowieso niet ga werken want dat vind ik niet leuk jwt"
Ik knap sowieso af op mensen zonder ambitie, doelen of gevoel van richting [Gewijzigd op 03 december 2010 15:38:16]
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2010 08:04:30
Ik knap op alles af :/
|
Luidruch.. (20)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2010 02:44:35
Ik vind ze allemaal sexy 1 t/m 6
|
 gitaaar (1)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 oktober 2010 08:14:50
ciddi_kiz2010 zei:ga beter leren lezen 
Ik lees wat er staat. En ik geef mijn mening over Uggs, dus geen commentaar op jouw schrijven.
|
-predato.. (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 23:13:52
tertip.61 zei:^afknappen op gemakkelijke vrouwen, hoe komt ge daarbij, de meerderheid van de jongens knapt er echt niet op af, tenzij ze uit zijn op serieuze relatie...
dan hoor ik bij de minderheid
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 23:10:33
tertip.61 zei:^Het is maar wat je easy to get noemt
Easy to get in bed.
|