ozgur_01 (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 december 2011 19:00:34
de eerste keer doe ik niks de tweede keer doe ik ook niks maar als het de derde keer weer de zelfde klootzak is haal ik uit vriend is genoeg geweest
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 07:20:21
dan geef ik hem of haar nog een stoot na..... of ik gooi hem of haar in de maas, dan kan ook nog.......................
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 november 2011 00:19:47
Ik zou er niet meteen aanstoot aan geven
|
 Proudy (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 november 2011 23:50:11
Meneer_Koekepeer zei:ik sla die genen gelijk terug vrouw of geen vrouw gwn klappen en als ze dan met hun vriendjes terug komen trek ik mn mes of bel mn halve familie op  jahaa al bundy
|
 Meneer_K.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 november 2011 23:36:26
ik sla die genen gelijk terug vrouw of geen vrouw gwn klappen en als ze dan met hun vriendjes terug komen trek ik mn mes of bel mn halve familie op
|
 JoyceD (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 26 september 2011 11:07:29
Ligt er natuurlijk aan of het expres of per ongeluk is.
Je moet natuurlijk wel altijd oppassen met mensen die al aardig wat gedronken hebben, die zijn meestal een stuk losser en aggressiever
|
rnee (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 januari 2011 09:37:37
Het ligt aan de manier waarop iemand me aanstoot, als het expres was dan kan ik wel pissed worden, of als er niet verontschuldigd wordt ofzo, maar verder heb ik er niet zoveel problemen mee.
|
  Opstand. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 januari 2011 00:13:48
Huilen.
|
  Mieep (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 januari 2011 22:19:14
Excuse is genoeg, als het weeer gebeurt myn glas over diegene heen ff leegmaken
Dat is wat ik zou doen
|
  LEFisFEL.. (28)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 02 januari 2011 21:43:43
SanderQ. Hahhaahhahh jij bent grappig
Jij gaat een nieuw biertje vragen hahahha en wat nou als jij geen biertje krijg alsnog stompen in zijn gezich of ga je zeggen nee heb ik ja kan ik krijgen
Ey ey maar ik rook niet
|
  pingpong (9)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 december 2010 18:27:11
me verontschuldigen
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 11 december 2010 23:20:20
SanderQ zei:-Capuccino zei:highkick.
lol
Nouja, ik zag deze week dus gewoon iemand z'n plastic glas nog half gevuld met bier naar voren in de zaal gooien. Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die dat doet! Waarom zou je dat in godsnaam doen? Echt zielepootjes! Eigenlijk hoop ik dan dat ze er uit geflikkerd worden, maarja ik ga niet zelf een beveiliger zoeken om zo iemand aan te wijzen ofzo....of doen jullie dat wel?
dat gooien begrijp ik ook nooit zo, ik maak dan meestal dat ik wegkom voordat de pleuris uitbreekt, heb geen zin om tussen een zooitje biergooiende randdebielen te staan, ik kom voor de fun, niet drank te gooien ..
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 11 december 2010 23:17:51
imTurkish-imProud zei:ik kan er echt niet tegen..
heb gelij kde neiging om ruzie te maken..
en elke keer als ik uitga maak ik ook ruzie dus daarom ga ik neit meer uit 
als degene het per ongeluk doet, zijn excuses maakt, en jou eventueel een nieuw drankje aanbied, ga je dan ook nog steeds ruzie maken ?
|
 imTurkis.. (54)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 23:41:22
ik kan er echt niet tegen..
heb gelij kde neiging om ruzie te maken..
en elke keer als ik uitga maak ik ook ruzie dus daarom ga ik neit meer uit
|
SanderQ (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 oktober 2010 11:34:22
-Capuccino zei:highkick.
lol
Nouja, ik zag deze week dus gewoon iemand z'n plastic glas nog half gevuld met bier naar voren in de zaal gooien. Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die dat doet! Waarom zou je dat in godsnaam doen? Echt zielepootjes! Eigenlijk hoop ik dan dat ze er uit geflikkerd worden, maarja ik ga niet zelf een beveiliger zoeken om zo iemand aan te wijzen ofzo....of doen jullie dat wel?
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 28 oktober 2010 13:14:05
highkick.
|
drk (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 oktober 2010 14:33:30
vind het ook soms echt jammer dat mensen de sfeer verpeste. sommige wachte gewoon tot ze ruzie kunne make en worde ze boos om het kleinste dingetje. in een discotheek is het nou eenmaal druk, dus mij maakt het niet uit als iemand me per ongeluk aanstoot en daarna wel sorry zegt dan, maar als het express gebeurd kan ik er wel echt pissig om worden, maar ik ben dan alsnog niet degene die daarom een gevecht aangaat ofzo.
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 26 oktober 2010 13:21:58
1 keer is niet erg.
2 keer ook niet als diegene zijn excuses aanbied.
Zelfs bier heb ik een keer over me heen gehad, maar ik kreeg daarna netjes een drankje en excuses.
Ik heb wel een kort lontje, maar dat kan ook wel snel weer wegtrekken als mensen gewoon zeggen dat het hun spijt.
1 keer tijdens lowlands stond ik samen met mijn vriend bij een optreden, achter mij waren een stel dronken mensen heel wild aan het dansen, terwijl daar echt geen ruimte voor was.
Na een tijdje werden ze zo wild dat ze iedereen om hun heen aanstootte en niet zachtjes... je kreeg gewoon gelijk een elleboog in je nek.
Ik heb toen gevraagd of ze wat zachter wouden doen, omdat er nog meer mensen daar stonden.
Na een tijdje begon het gewoon weer en ik moet dan zeggen dat ik dan echt trillende handen krijg 
Ik heb in mijn leven nooit de eerste klap uitgedeelt, want ik weet wanneer ik moet weglopen, maar ik zat daar echt gevangen tussen die mensen.
Daarbij viel er ook nog eens een jongen voor ons bijna tegen mij aan, omdat hij teveel had gedronken.
Gelukkig is mijn vriend toen voorop gaan lopen om tussen al de mensen door te kunnen en heeft mij meegtrokken.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 oktober 2010 16:01:16
Vragen of het allemaal nog wel goed gaat
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 oktober 2010 19:56:02
Een stoot terug geven