Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 19:05:54
als het per ongeluk gebeurt, tja dat kan gebeuren, vaak zitten uitgaansgelegenheden zo propvol, dan kan het gebeuren, dan zeg ik wel dat ie ven beter moet uitkijken voordat er ongelukken gebeuren ( op een rustige manier ).
als er veel drank in het spel is worden mensen aggressiever, dan moet je echt geen opmerking maken ander heb je zo een vuist in je smoel, of erger, dan kunnen ze je per ambulance ophalen, terwijl het allemaal vaak met iets onbenulligs gaat. Daarom ga ik nooit uit, sfeer is niet leuk. Ben wel paar keer uitgeweest in mn leven ( in NL, vaker in het buitenland, daar was het wel leuk ), maar om te zeggen dat ik ervan genoten heb; nee.
|
SanderQ (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 14:41:53
Wat doe jij al iemand met een biertje tegen je aan stoot, of erger nog, iemand tegen jouw biertje aanstoot?
Ik woon al een jaartje niet meer in NL, maar elke keer als ik in NL kom en uitga heb ik het idee dat mensen echt zitten te wachten tot dit gebeurd zodat ze pissig kunnen worden.
Als iemand echt ladderzat is en lomp aan het doen is zou ik ook wel een opmerking maken en om een nieuw biertje vragen, maar als iemand gewoon sorry zegt maakt het mij echt niks uit. Ik vind het jammer dat in NL de sfeer vaak zo agressief is.
|