Miss_ano.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 mei 2012 21:13:01
People stemmen op SP na de vakantie AUB
|
 perdonam.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 juni 2011 20:00:33
.
|
  pingpong (9)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 december 2010 07:10:34
Theorie 1
heeft een groot internationaal denktank en strategisten achter zich vergaard,het is ook niet Geertje alleen met zn IQ van 123 ,multiple x strategisten x danktank = Einstein.
|
Brillian.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 december 2010 13:15:23
Theorie nummer 6:
Het is allemaal een complot, al die wereldoorlog II toestanden van het kunnen legitimeren op welk moment dan ook als ze daar om vragen, het opslaan van je vingerafrukken in een database en vast nog meer wat ze willen doorvoeren maar gewoon niet kunnen maken, dus zoeken ze iemand met het IQ van een geit om de schuld aan te geven en tadaaa daar is meneer Wilders die zegt "jaaa laat mij het maar doen ik heb toch geen leven en zo word ik nog eens beroemd jippie!!!". Ze geven hem langzaam aan stemmetjes en zeteltjes door te frauderen en dat verklaart meteen waarom nooit eens word toegegeven dat er op Wilders gestemd is door personen. 
Maarja dat aliën gedoe is natuurlijk veel leuker en bovendien nog geloofwaardiger.
|
 ATLA-GEL.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 december 2010 12:45:32
hahahh omg echt niks te doen jij!
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 november 2010 12:30:56
De eerste keer is altijd spannend, je zit vol met verwachtingen. Altijd een beetje eng, je vraagt je telkens af: stel dat ik het niet goed doe?! Stel dat er iets misgaat.. Jullie viezerikken hebben vast iets anders in jullie hoofd maar ik heb het over mijn eerste column.
Ik hou van politiek, echt waar. En daarom vraag ik mij af: In godsnaam, hoe konden al die mensen stemmen op Geert Wilders?! Nooit in mijn 21-bijna-22-jarige bestaan heb ik ooit durven denken dat Nederland ooit zo'n toestand zou verkeren. Serieus, wat dachten al die mensen nou? Hoe kun je nou de toekomst van je land in de handen leggen van zó iemand? Want dat doe je onbewust als je op iemand stemt, door op een partij te stemmen kies je ook de partijleider die jij goed genoeg vind om jouw land te vertegenwoordigen.
Nu heb ik natuurlijk een aantal theorieën over wat de mogelijke reden zou kunnen zijn dat er zoveel mensen op Geert Wilders hebben gestemd.
Hier gaan we.
Theorie nummer 1:
Een groot deel heeft Geert Wilders nooit daadwerkelijk horen spreken en heeft nooit zijn uitspraken gelezen waardoor ze niet wisten wat voor een clown hij wel niet is. En omdat zijn kapsel ietwat lijkt op dat van Einstein destijds kregen ze onbewust het gekke idee dat het IQ van Geert Wilders misschien wel gelijk zou kunnen zijn aan dat van Einstein.
Theorie nummer 2:
De stemmers dachten dat wanneer Geert Wilders "aan de macht" zou komen, alle moslims zo hup zouden verdwijnen. In hun fantasie zagen ze Geert al met een bezem de moslims wegvegen over de grens. Natuurlijk heb ik tv gekeken en ja natuurlijk heb ik gehoord wat ze zeiden over dat ze niet op Geert hebben gestemd omdat hij een racist is maar omdat ze zijn standpunten geweldig vinden maar komop héy, is Geert nou echt iemand om serieus te nemen? Ik laat me niet wijsmaken dat ze werkelijk vinden dat hij een goede politicus is. Hij zou het trouwens wel geweldig doen als caberetiér.
Theorie nummer 3:
Een UFO is neergedaald op de polders in Flevoland, en de aliëns hebben een groot deel van de nederlandse bevolking in hun macht gekregen waarna ze verschillende proefjes op hun hebben uitgevoerd waarvan het effect is dat hun IQ zo sterk is gedaalt dat ze vervolgens massaal op Geert Wilders zijn gaan stemmen.
Theorie nummer 4:
Dit is allemaal een uit de hand gelopen 1 april grap.
Theorie nummer 5:
Een mix van al het bovenstaande.
Ik heb geen idee welke van mijn theorieën juist is. Maar genoeg over Geert Wilders. Laten het we eventjes over het actuele nieuws gaan praten.
Zweed zit met muziekzender in zijn maag
Dit gaat over een man die een capsule met audio apparatuur heeft ingeslikt om vanuit zijn maag muziek te draaien. Die je kunt beluisteren met een stethoscoop. Ja. Beat that met je i-pod!
In plaats van dat hij zich met zulke onzin bezighoud kan hij beter vrijwilligerswerk ofzo gaan doen. Maargoed...
Spaanse vrouw claimt zon als eigendom
Hahaha deze is echt geweldig! Voor diegene die het niet weten: zij heeft dus bij een notaris vast laten leggen dat de zon haar eigendom is en wil nu dat iedereen die haar zonnetje gebruikt haar hiervoor gaat betalen, geweldiiggg!!! Ik bedoel, hoe kómen ze erop?!
.Dit kun JIJ ook!! Een amerikaan heeft al de maan en enkele sterren in zijn bezit en de zon is ook al bezet, máááárrrr.. Mars bijvoorbeeld is nog vrij! Hahaha.. voor mijn verjaardag ga ik Venus vragen.
Oudere berichten
PVV'er van Bemmel zes weken monddood
Puhahaha, monddood! Wat een geweldig woord. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het een ziekte is, maargoed het is dus dat hij 6 weken lang zijn mondje dicht moet houden omdat hij een very very bad boy is geweest. Wat natuurlijk onder censuur valt. Het gaat wel lekker met die PVV hey, de één blijkt ontucht te hebben gepleegt, de ander misleid consumenten en nu die van Bemmel die monddood is.
Die stomme aliëns ook..
Nieuw pestschandaal in België
Geloof me dat ik gewoon op de grond heb gelegen van het lachen om dit nieuwsartikel.
Wacht ik zal het kopiëren voor diegene die het niet gezien hebben:
De man moest onder meer zijn broek laten zakken waarna er leuzen op zijn achterste werden geschreven. Ook werd hij vastgebonden en vervolgens het bedrijf rondgereden.
De zaak kwam aan het rollen toen de vrouw van het slachtoffer drie weken geleden de teksten op het achterste van haar echtgenoot ontdekte. Ze stapte woedend naar de directie van het bedrijf, die de twee pesters direct ontsloeg. Een van hen was een ploegbaas.
Hahahaha !!
Maargoed, dit was het voor vandaag.
xx [Gewijzigd op 01 december 2010 20:08:39]
|