Farfalla.. (19)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 september 2011 00:19:13
Beyazmelek zei:Misschien kan iemand mij helpen! Ik heb afgelopen zondag een ongelukje gehad met spiegel. Spiegel zat los en viel, jah overal lag stukjes en kwam dus ook in mijn gezicht.  Ziekenhuis gewees, het is gelijmd, maar nog de vraag of er litteken over zal blijven. Weet iemand een goede spul voor littekens en ervaringen. HELP  Biodermal is ook goed tegen lttekens
|
 ZehraciQ.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 augustus 2011 21:44:58
wat? nooit een bi gezien ofzo?BeautifulMONSTER zei:
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 augustus 2011 21:41:45
ZehraciQQ. zei:Nog leuke meiden hier???
       !!!!!!!!!!!!!
|
 ZehraciQ.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 augustus 2011 21:25:43
Nog leuke meiden hier??? 
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 januari 2011 14:14:41
Calendula zalf is echt zoiets wat je voor alles kan gebruiken 
Toen ik nog piercings had zei mijn piercer dat ik het beste calendula op mijn lippen kan smeren om te zorgen dat ze niet uitdrogen en dat de wond sneller geneest.
Nu gebruik ik het gewoon als een soort lipgloss
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 januari 2011 09:24:58
Of je gaat naar de dermatoloog.
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 januari 2011 23:07:59
Beyazmelek zei:Misschien kan iemand mij helpen! Ik heb afgelopen zondag een ongelukje gehad met spiegel. Spiegel zat los en viel, jah overal lag stukjes en kwam dus ook in mijn gezicht.  Ziekenhuis gewees, het is gelijmd, maar nog de vraag of er litteken over zal blijven. Weet iemand een goede spul voor littekens en ervaringen. HELP 
Calendula zalf.
Heb het zelf gebruikt toen ik dwars door een raam viel. Het helpt niet bij grotere dikke littekens maar wel bij de kleinere snijwonden. Die zijn in mijn geval wel vervaagd.
|
 Beyazmel.. (28)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 januari 2011 22:57:15
Misschien kan iemand mij helpen! Ik heb afgelopen zondag een ongelukje gehad met spiegel. Spiegel zat los en viel, jah overal lag stukjes en kwam dus ook in mijn gezicht. Ziekenhuis gewees, het is gelijmd, maar nog de vraag of er litteken over zal blijven. Weet iemand een goede spul voor littekens en ervaringen. HELP
|
 Dirty-Se.. (101)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 29 december 2010 23:16:53
BeautifulMONSTER zei:Dirty-Secret zei:Eylem. zei:Beter topics volzetten met onzin, dan de shoutbox en mezelf voor schut zetten..
Maar nu ik zo kijk, kom jij ook aardig in de buurt van ons.. ik bedoel; heb je nog geen één enkele zinvolle reactie op het forum zien plaatsen.
Nou zet je bril dan ff op denk toch echt dat er iets mis is met je ogen
Emmer t forum is voor iedereen en niet alleen voor jou
oke dankje wel hou gewoon je kutkop dicht als je niets nuttigs te melden hebt en alleen maar de sfeer wil verpesten
OKE? dank je wel.
ff kuche hoor
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 december 2010 15:38:16
-viXie- zei:
Hahahaha ja, inderdaad
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2010 23:26:09
-Nika zei:Eylem. zei:Dirty-Secret zei:Eylem. zei:Henna is idd wel goed voor je haar, maar (ja daar komt die  ) als je je haar teveel verft met henna, went je hoofdhuid er op een gegeven moment aan.. Je hoofdhuid moet dan zeg maar "afkicken" 
Heb het zelf gehad.. maar ik deed het dan ook echt té vaak  klachten die kunnen optreden zijn: hoofdpijn, branderige hoofdhuid, jeukende hoofdhuid en tijdelijke haaruitval.. van de haaruitval heb ik geen last gehad maar een vrouw die ik ken wel, overige klachten heb ik wel last van gehad 
Oh gossie danmoet retrokatje t zekr niet gebruiken 
Ben je nou echt zo zielig dat je op zoek gaat naar reacties van ons of lijkt dat maar zo?
Je moet zulke mensen niet geven wat ze willen 
Gewoon bij het onderwerp blijven en negeren... reacties is namelijk alles wat ze willen.
Als je een plantje geen water geeft gaat het dood 
Dat probeer ik ook..meestal lukt het, maar soms is het zo irritant 
Maargoed, je hebt gelijk.. gwn geen aandacht meer aan besteden
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 december 2010 23:09:57
-Nika zei:Eylem. zei:Dirty-Secret zei:Eylem. zei:Henna is idd wel goed voor je haar, maar (ja daar komt die  ) als je je haar teveel verft met henna, went je hoofdhuid er op een gegeven moment aan.. Je hoofdhuid moet dan zeg maar "afkicken" 
Heb het zelf gehad.. maar ik deed het dan ook echt té vaak  klachten die kunnen optreden zijn: hoofdpijn, branderige hoofdhuid, jeukende hoofdhuid en tijdelijke haaruitval.. van de haaruitval heb ik geen last gehad maar een vrouw die ik ken wel, overige klachten heb ik wel last van gehad 
Ben je nou echt zo zielig dat je op zoek gaat naar reacties van ons of lijkt dat maar zo?
Gewoon bij het onderwerp blijven en negeren... reacties is namelijk alles wat ze willen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29
Dit dekt de lading wel aardig denk ik
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2010 19:20:54
Eylem. zei:Dirty-Secret zei:Eylem. zei:Henna is idd wel goed voor je haar, maar (ja daar komt die  ) als je je haar teveel verft met henna, went je hoofdhuid er op een gegeven moment aan.. Je hoofdhuid moet dan zeg maar "afkicken" 
|
 Dirty-Se.. (101)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 december 2010 16:32:39
Eylem. zei:Dirty-Secret zei:Eylem. zei:Beter topics volzetten met onzin, dan de shoutbox en mezelf voor schut zetten..
Maar nu ik zo kijk, kom jij ook aardig in de buurt van ons.. ik bedoel; heb je nog geen één enkele zinvolle reactie op het forum zien plaatsen.
oke dankje wel
Staat er ergens "ik","mij" of "mijn"?
Nee he?
Goedzo.. en nu naar Hans Anders, spons.
oke SlonS
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2010 15:29:27
Aanpassen aan niveau he
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2010 14:51:05
spons!!!!  
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2010 13:42:54
Dirty-Secret zei:Eylem. zei:Beter topics volzetten met onzin, dan de shoutbox en mezelf voor schut zetten..
oke dankje wel
Staat er ergens "ik","mij" of "mijn"?
Nee he?
Goedzo.. en nu naar Hans Anders, spons.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2010 13:19:34
Dirty-Secret zei:Eylem. zei:Beter topics volzetten met onzin, dan de shoutbox en mezelf voor schut zetten..
oke dankje wel hou gewoon je kutkop dicht als je niets nuttigs te melden hebt en alleen maar de sfeer wil verpesten
OKE? dank je wel.
|
 Dirty-Se.. (101)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 december 2010 12:26:54
Eylem. zei:Beter topics volzetten met onzin, dan de shoutbox en mezelf voor schut zetten..
oke dankje wel
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 december 2010 12:24:15
Beter topics volzetten met onzin, dan de shoutbox en mezelf voor schut zetten..
|