DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 04 februari 2011 19:29:59
Er is een religie die de mensheid niet onderdrukt.
Er is een religie die de mens neemt zoals zij is.
Er is een religie die de vrouw vrouw laat zijn; sexy en geweldig mooi.
Er is een religie in wiens naam nog nooit oorlogen gevoerd zijn.
Er is een religie die accepteert dat ieder mens anders is.
Er is een religie die accepteert dat sommigen op hun eigen geslacht vallen en anderen op het andere geslacht.
Er is een religie die accepteert dat de mens fetishen heeft en vindt dat die uitgeleefd moeten worden.
Er is een religie die ernaar streeft ieder mens op te tillen naar een hoger niveau en tegelijkertijd realiseert dat ieder mens dit op een andere wijze doet.
Er is een religie die vindt dat mannen en vrouwen gelijk behandeld dienen te worden.
Er is een religie voor mensen als U en ik.
Is dit geen religie die eigenlijk iedereen moet aanhangen om naar een vrede volle wereld te gaan?
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 februari 2011 19:37:56
150% JA!!!!
jammer dat bijna niemand die religie aanhangt
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 04 februari 2011 19:46:07
glibdraai zei:150% JA!!!!
jammer dat bijna niemand die religie aanhangt
vermoedelijk omdat een vrouw er evenveel rechten heeft dan een man.
En sommige culturen laten dat niet toe.
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 februari 2011 19:59:15
ik ben heel heel blij dat ik in NEDERLAND woon
of BELGIE
soms denk ik weleens dat er iets heel gruwelijks en hatelijks ergens in de woestijn begraven ligt en dat mensen die te dichtbij komen besmet raken
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 12:36:37
glibdraai zei:ik ben heel heel blij dat ik in NEDERLAND woon
of BELGIE
soms denk ik weleens dat er iets heel gruwelijks en hatelijks ergens in de woestijn begraven ligt en dat mensen die te dichtbij komen besmet raken
Ik wist niet dat Mohammed in de woestijn begraven lag 
weer iets bijgeleerd, je ziet het hé, nooit te oud om iets bij te leren
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 13:24:04
^ Je kunt ook te ver gaan zeg. Je wilt dat mensen respecteren dat jij niet gelovig bent, maar dan moet je zulke opmerkingen ook niet maken.
Ik heb niks tegen dit topic, maar met zulke opmerkingen, zal het dus wel gesloten worden, dus een beetje respect graag.
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 13:40:45
-Wicked- zei:^ Je kunt ook te ver gaan zeg. Je wilt dat mensen respecteren dat jij niet gelovig bent, maar dan moet je zulke opmerkingen ook niet maken.
Ik heb niks tegen dit topic, maar met zulke opmerkingen, zal het dus wel gesloten worden, dus een beetje respect graag.
Dat is nu juist wat er fout gaat op chatnu , je mag eigenlijk een topic niet sluiten om een reactie van een lid.
Geef me dan een tijdelijke forum ban en laat het topic open, dat is respect hebben voor de topic opener.
En respect moet er van twee kanten komen, als ik lees hoe sommige over anders of niet gelovige denken is mijn reactie nog zachtjes. Ik beledig niemand persoonlijk.
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 13:48:10
Ik geef je toch een waarschuwing, ipv dat ik het topic gelijk sluit. Jij hebt het geopend, dus als jij je in je eigen topic niet netjes kunt gedragen, dan zal het gesloten worden.
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 13:48:36
-Wicked- zei:^ Je kunt ook te ver gaan zeg. Je wilt dat mensen respecteren dat jij niet gelovig bent, maar dan moet je zulke opmerkingen ook niet maken.
Ik heb niks tegen dit topic, maar met zulke opmerkingen, zal het dus wel gesloten worden, dus een beetje respect graag. je hebt het hier wel over een man die 700 joden heeft laten onthoofden toen die zich overgaven? en die een van die weduwen als sexslaaf nam, en sex had met een 9 jarig meisje, en dicteerde dat sex met meisjes die nog niet ongesteld zijn geweest is toegestaan als ze tenmiste al een paar maanden gescheiden zijn van hun vorige man.
eeeettttcceeeeteraaaaaaa........
dat respect is puur een beleefdheidsgebaar
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 13:51:39
^ Je weet heel goed waar ik op doel. Dat ga ik je echt niet uitleggen. Als jij je van de domme wilt houden, ook prima
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 13:52:13
-Wicked- zei:Ik geef je toch een waarschuwing, ipv dat ik het topic gelijk sluit. Jij hebt het geopend, dus als jij je in je eigen topic niet netjes kunt gedragen, dan zal het gesloten worden.
Ok dat vind ik een goed deal 
PS wist effe niet meer dat ik het geopend had
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 februari 2011 14:14:00
DaWE zei:-Wicked- zei:Ik geef je toch een waarschuwing, ipv dat ik het topic gelijk sluit. Jij hebt het geopend, dus als jij je in je eigen topic niet netjes kunt gedragen, dan zal het gesloten worden.
Ok dat vind ik een goed deal
PS wist effe niet meer dat ik het geopend had  ik dacht ook dat ik hem geopend had
wist het zeker tot ik net even goed ging kijken
|
 The_Jack.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 februari 2011 10:57:35
dat wat jij religie noemt staat toch al in de grondwet dombo ben je er nog steeds niet mee tevreden...... volgens mij denkt onze fascistje dat ie in de woestijn leeft als ik zn reacties en topic moet geloven , zou ik toch denken dat die gast ergens in het midden oosten onder een dictatoriale regime leeft omdat ie altijd zo hysterisch en angstig overkomt
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 februari 2011 14:09:07
The_JackaL zei:dat wat jij religie noemt staat toch al in de grondwet dombo ben je er nog steeds niet mee tevreden...... volgens mij denkt onze fascistje dat ie in de woestijn leeft als ik zn reacties en topic moet geloven , zou ik toch denken dat die gast ergens in het midden oosten onder een dictatoriale regime leeft omdat ie altijd zo hysterisch en angstig overkomt 
Als het in de grondwet staat moet de Islam maar eens rekening gaan houden met die grondwet
|
 The_Jack.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 februari 2011 16:04:00
ook mensen als jou dus die problemen hebben met de grondwet hier in nl moeten er rekening mee houden vergeet je dat niet? ik weet niet hoe het bij jullie belgen in mekaar zit met jullie grondwet
'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
als jij zelf je niet aan de wetten kan houden kijk dan eerst naar je zelf en ga dan naar anderen wijzen de geboden en verboden in de grondwet gelden voor iedereen dus ook voor U zelf de wetten en ander mans rechten niet accepteren en dan kom je nog klagen... een beter milieu begint bij jezelf dus begin maar alvast....
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 februari 2011 16:16:13
The_JackaL zei:ook mensen als jou dus die problemen hebben met de grondwet hier in nl moeten er rekening mee houden vergeet je dat niet? ik weet niet hoe het bij jullie belgen in mekaar zit met jullie grondwet
'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
als jij zelf je niet aan de wetten kan houden kijk dan eerst naar je zelf en ga dan naar anderen wijzen de geboden en verboden in de grondwet gelden voor iedereen dus ook voor U zelf de wetten en ander mans rechten niet accepteren en dan kom je nog klagen... een beter milieu begint bij jezelf dus begin maar alvast....
Ben je nu dom of doe je alsof je dom bent 
Discrimineer ik iemand? ...tjonge tjonge toch.
Ik geef meningen over iets en dat is toegelaten door de wet.
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 februari 2011 19:55:32
The_JackaL zei:'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
En dan heb je nog de islam:
- mensen van een andere godsdienst moeten doodgemaakt worden
- of mogen als 2e rangsburger leven
- mensen van een andere politieke overtuiging moeten doodgemaakt worden
- mensen die kritiek hebben moeten doodgemaakt worden
- mensen van het joodse ras moeten doodgemaakt worden
- mensen van het verkeerde geslacht (vrouw) moeten gruwelijk onderdrukt worden
- mensen met een andere sexualiteit (homo's) moeten doodgemaakt moeten worden
Kortom, de islam is het compleet tegenovergestelde van de mooie nederlandse grondwet.
|
 The_Jack.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 februari 2011 20:00:24
ooow sorry ik heb op je teentjes getrapt was ff vergeten dat moslims beledigen/haten/vernederen vanwege hun geloof valt onder de vrijheid van meningsuiting
,sorry mijn fout .....
|
Sponzenn.. (56)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 februari 2011 23:28:15
@ Dawe
Dat zou een niet menselijke religie zijn.
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 februari 2011 23:29:46
Sponzennaaier zei:@ Dawe
Dat zou een niet menselijke religie zijn.
Kun je ook uitleggen waarom?
|