DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 februari 2011 11:34:38
-Nika zei:Wat een trieste discussie en deze discussie is zo triest, omdat er een man van 47 in zit die zich gedraagt als een kleuter van 16 met een persoonlijkheidsstoornis
En dan ineens bedenk ik me dat mijn vader maar 4 jaartjes ouder is 
En vanaf nu zal ik elke dag trots zijn op mijn vader, omdat ik zie dat hij ook totaal anders had kunnen zijn op die leeftijd
En over die artistieke shit waarover je het steeds hebt... kijk eens op google, je werk is niet meer dan een copy - paste 
Ik kan er toch ook niet aan doen dat je vader stilletjes ze weg te kwijlen en zich afvraagt of dit nu het leven was.
Ik geniet ten minste van het leven, begeef me nog tussen jong en oud, begeef me tussen hetero's, homo's en lesbische.
Ben overal welkom 
En als jij één werk kunt laten zien van mij dat copy - paste is krijg je van mij 5000 euro 
grijp je kans zou ik zeggen
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 februari 2011 12:38:43
glibdraai zei:-Nika zei:Wat een trieste discussie en deze discussie is zo triest, omdat er een man van 47 in zit die zich gedraagt als een kleuter van 16 met een persoonlijkheidsstoornis
En dan ineens bedenk ik me dat mijn vader maar 4 jaartjes ouder is 
En vanaf nu zal ik elke dag trots zijn op mijn vader, omdat ik zie dat hij ook totaal anders had kunnen zijn op die leeftijd
En over die artistieke shit waarover je het steeds hebt... kijk eens op google, je werk is niet meer dan een copy - paste  denk eerder dat het niveau van deze discussie te hoog voor je is. Dan lijkt het een trieste discussie, maar is hij erg erg hoog.
Het niveau is hoog?
Gelukkig weet ik wie de lat zo 'hoog' legt
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 februari 2011 12:40:50
DaWE zei:Ik kan er toch ook niet aan doen dat je vader stilletjes ze weg te kwijlen en zich afvraagt of dit nu het leven was.
Ik geniet ten minste van het leven, begeef me nog tussen jong en oud, begeef me tussen hetero's, homo's en lesbische.
Ben overal welkom
En als jij één werk kunt laten zien van mij dat copy - paste is krijg je van mij 5000 euro
grijp je kans zou ik zeggen 
Als jij denkt dat er, buiten je druk maken over een internetsite, geen leven is voor mannen van 45+ is het wel erg gesteld met je hoor 
Copy-paste is inderdaad wat overdreven, maar kijk op elke site van een erotische fotograaf en je komt het soort werk wat jij aflevert ook tegen.
Prachtig, maar om nou op te scheppen over dat je zo kunstzinnig bent.... neh
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 10 februari 2011 15:44:12
aangezien het topic nergens meer over gaat, sluit ik hem
|