-Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:32:59
Zoals al eens gezegd is.....er zijn zieke geesten die het geloof voor houden als een mantel.....een soort van goedkeuring voor hun gedrag. Dat zie je bij elk geloof en niet alleen bij moslims.
Moeten wij als niet gelovige ook de straat op tegen al het andere dat in de wereld gaande is en gedaan worden door de niet-gelovige?
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:36:44
foei-jong-haai zei:als jij nou het eerste mailtje stuurt , komt de rest vanzelf wel ... .

En denk je dat ik dat nog niet gedaan heb?
Al meerder keren.
en jij?
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:39:14
-Wicked- zei:Zoals al eens gezegd is.....er zijn zieke geesten die het geloof voor houden als een mantel.....een soort van goedkeuring voor hun gedrag. Dat zie je bij elk geloof en niet alleen bij moslims.
Moeten wij als niet gelovige ook de straat op tegen al het andere dat in de wereld gaande is en gedaan worden door de niet-gelovige?
Ja dat moeten wij ook, doen we ook vaak.
Maar de Islam komt alleen op straat voor onzinnige dingen zoals bv een cartoontje.
Ze hebben al bewezen dat ze op straat kunnen komen, nu nog om de juiste dingen.
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:46:17
Als iemand al is overleden gaan we de straat op, als laatste eer.....veel meer zie ik niet gebeuren. Tegen verkrachters, moordenaars enz enz heb ik nooit iemand de straat op zien gaan. Ook dat is niet tegen te houden.....ook niet door de straat op te gaan.
Ik vind het gewoon niet eerlijk, dat wanneer jij iets vindt (je zoekt er hard genoeg naar) over moslims, dat je niet weet hoe snel je alles moet plaatsen hier.
De reden waarom je hier zoveel over moslims plaatst is simpelweg omdat je weet dat hier veel moslims zitten en zo de boel flink op stelten kunt zetten.
Elke keer als je even weg bent geweest en weer terug komt, ga je dit erger doen.
Er is niks met met een discussie aan gaan....ook niet over het geloof, maar je doet haast niks anders en dan gaat de lol er toch echt wel vanaf. Ik vind het zonde dat je haast nergens anders over kunt praten.
Ik zou eens een leuk en gezellig topic van jou willen zien.....waar niks over moslims in voor komt
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:48:01
-Wicked- zei: * knip *
Ik zou eens een leuk en gezellig topic van jou willen zien.....waar niks over moslims in voor komt 
als ie dat doet, zonder enige woorden zoals: moslim, islam, enz..
eet ik mn sokken op..
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:51:32
Addicted-to-bass zei:-Wicked- zei: * knip *
als ie dat doet, zonder enige woorden zoals: moslim, islam, enz..
eet ik mn sokken op..
DEAL
Ik wil er wel foto's van zien
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:52:13
hahahaha
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 18:59:41
-Wicked- zei:hahahaha 
En.... EN.....
En ineens was het stil
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 19:01:42
Ik heb hier eerlijk gezegd hoe ik over alles denk.....meer heb ik hier niet te melden
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 19:02:02
met voorwaarden dat die topic 4 weken open blijft. niet dat je een begin post maakt en denkt er klaar mee te zijn, nee nee, wil ook zien of je het vol houd
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 19:04:24
Addicted-to-bass zei:met voorwaarden dat die topic 4 weken open blijft. niet dat je een begin post maakt en denkt er klaar mee te zijn, nee nee, wil ook zien of je het vol houd 
OK 
Maar niet vals spelen he moderatortje 
1 dag voor de 4 weken om zijn ga je het topic sluiten zeker 
Een eerlijke DAEL 
OK?
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 19:05:12
sluiten niet zomaar topics hoor
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 19:06:35
Addicted-to-bass zei:sluiten niet zomaar topics hoor 
Daar heb ik geen zicht op 
Maar is de deal nu rond of niet?  
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 19:17:25
DaWE zei:
En weer een stilte over chatnu hahahaha
Ik wacht
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 20:47:31
DaWE zei: [Afbeelding]
Het Centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding (CGKR) toont zich woensdag "diep verontwaardigd" over de reactie van Sharia4Belgium op het overlijden van ex-Vlaams Belanglid Marie-Rose Morel.
In een filmpje op Youtube reageert de extremistische moslimorganisatie verheugd en waarschuwt ze Filip Dewinter lessen te trekken uit haar dood. Het CGKR zal de feiten toevoegen aan het lopende gerechtelijk dossier tegen Sharia4Belgium.
Oorlog tegen Allah
"Deze vrouw zat in een partij die wetten wilde maken naast Allah. Deze vrouw had er een levensdoel van gemaakt moslimvrouwen te achtervolgen. Jullie afgod is nu gestorven, gaan jullie nog de ogen niet openen? Denken jullie echt een oorlog tegen Allah te kunnen winnen?", klinkt het in het filmpje, dat ook andere extreemrechtse politici als Dewinter en Geert Wilders waarschuwt voor de gevolgen van die "oorlog tegen Allah".
Het CGKR nam "met ontsteltenis" kennis van de boodschap van Sharia4Belgium, "die kan wijzen op aanzetting tot haat". "Het centrum schrijft zo snel mogelijk de bevoegde gerechtelijke instanties aan om deze feiten toe te voegen bij andere gegevens die reeds aanleiding gaven tot de opening van een dossier", luidt het in een persbericht.
Aanzet tot haat
Bij eerder gejuich van Sharia4Belgium over de gezondheidstoestand van Morel twijfelde het CGKR al of de uitspraken door een rechter beschouwd zouden worden als aanzet tot haat, discriminatie of geweld.
Dat is nodig opdat sprake zou zijn van een strafrechtelijke inbreuk op de antidiscriminatiewet. Ook toen werden de feiten toegevoegd aan een eerder gerechtelijk dossier tegen Sharia4Belgium rond homohaat.

ik moet KOTSEN van zulke mensen!!!!
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 20:59:06
-Wicked- zei:Misschien moet je jezelf niet zo voor de gek houden......De moslims die hier zitten, zijn echt niet zo extreem als de topic's die jij opend en de moslims die wel zo extreem zijn, hebben wel wat anders te doen, dan zich druk maken om wat een belg van hun actie's en gedachtes vindt  Ken je de term "creeping sharia"? De sharia is niet iets dat van de ene op de andere dag in NL terecht zal komen, het is een langzaam sluipend proces.
Het begint ermee dat kritiek op de islam in de maatschappij niet meer getolereerd wordt. Kritiek op christenen is prima, maar kritiek op de islam en je bent een racist die mensen kwetst en beledigd. Er hoeft maar 1 criticus vermoord te worden en een heel land wordt bang om diezelfde doodnormale kritiek te hebben. Zie theo van gogh, zie de deense cartoons, zie de schilderijen van varkens, kunst waarin homos te zien zijn, etc. Geen enkele krant of tv zender (en ook chatnu niet) durft nu nog die cartoon te plaatsen. Maar een plaatje van jezus aan het kruis, geen probleem.
Daarna wordt het normaal in een buurt en op scholen om vrouwen die geen hoofddoek dragen, als hoer en slet uit te schelden. Is nu al aan de gang in wijken in steden. Vrouwen die te sexy doen, die flirten met een nederlandse jongen of iemand anders, die een sexy foto op internet zetten, die worden in elkaar geslagen. En dan zijn de reacties van de moslims vrijwel unaniem "ja, ze vroeg er wel een beetje om hoor". En als homo of jood kan je je beter niet publiekelijk laten zien anders krijg je klappen of wordt je lastiggevallen.
Langzaam proces, maar het gebeurt toch echt. Volgens de AIVD, en zelfs Femke Halsema heeft het opgemerkt. Alleen die is te laf om de link met de islam te leggen, die glashard vaststaat want het staat gewoon zwart op wit in de koran dat moslims zich zo moeten gedragen. Het is geen individueel afwijkend gedrag, het is gedrag dat structureel door een instituut aangemoedigd wordt.
Ik begrijp echt niet waarom linkse mensen en zelfs feministen het opnemen voor de islam. Is net zoiets als joden die het neonazisme verdedigen met het argument "ja, maar niet alle neonazis vermoorden mensen". [Gewijzigd op 09 februari 2011 21:03:39]
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 21:02:21
- [Gewijzigd op 09 februari 2011 21:02:41]
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2011 22:56:32
Addicted-to-bass zei:-Capuccino zei:*zucht*