Forum: Hey Dawe

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Hey Dawe
Ce7lan (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 februari 2011 22:18:41
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Hey Daw kleine dwerg luister, heb genoeg van je..!! Niet alleen ik maar meer mensen hier..!!
WAT HEB JE MET MOSLIMS EN ISLAM?? Elke keer als er een onderwerp wordt geopend wat helemaal niet met de islam te maken heeft, begin je weer islam dit, islam dat...!! Ga eerst de Koran lezen voordat je iets zegt..!! Juist in de Koran staat dik gedrukt dat je niemands leven kan beroven 'wie ben jij ten eerste om zoiets te doen*..!! Aub als je geen verstand hebt over bepaalde dingen praat er ook niet over, want ik lach me hier kapot tegenwoordig hebben ze boeken of op internet kom je veel te weten over islam i.p.v, hier je verschud te zetten en onzin te praten zou ik zegen doe iets fatsoenlijks en besteed tijd voor iets nuttigs..!! Tuurlijk zijn er zat mensen die gruwelijke dingen doen van verschillende culturen maar dat heeft niks te maken met diverse geloven dat is puur dat die persoon psychisch niet helemaal in orde is..!!

PS: volgens mij ben je hard genaaid door buitenlanders die moslims zijn vandaar dat je zo over de islam praat..!! Vindt je echt zielig..!!
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op