glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 11:26:35
Quote:De Amerikaanse islamoloog Dr. B. French deed tekstanalyses van de koran en Hitlers Mein Kampf. French concludeerde dat 10,6% van de teksten in de koran haatdragend is tegenover Joden. In Mein Kampf is 6,8 procent van de tekst haatdragend tegenover Joden.
Zo, nu heb ik weer een paar oogjes geopend hier.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 12:47:23
dankjewel man dankzij jou ben ik geen moslim meer dankjewel dankjewel je hebt mn ogen geopend
sukkel.
|
 LaZZaNoV.. (30)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 13:08:18
interessant. Ik vraag me af wat voor methodologie deze islamoloog heeft gebruikt en wat de critici hierover te zeggen hebben.
Immers pas als de critici niets hierover kunnen zeggen, dan pas hoort deze Islamoloog gelijk te krijgen. Ik weet dat het voor sommigen zeer verleidelijk is om gelijk dit als waar te accepteren, gezien dit hun eigen vooroordelen zouden versterken. Selectieve waarneming heet dit.
Maar zo werkt wetenschap niet...
|
 LaZZaNoV.. (30)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 13:14:54
Weet je wat 'k zo grappig vind? Ik kan nergens gegevens vinden over de heer B. French. Waar hij heeft gestudeerd, waar hij zijn titel heeft gehaald, en kan absoluut niets vinden over zijn werk waaruit geconcludeerd wordt dat Mein Kampf milder is dan de Kuran.
Sorry dat ik zo sceptisch ben maar, waar blijven de bewijzen nou?
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 13:36:18
Als dat zo is (ben er bijna zeker van) moet de koran ook een verboden boek worden in Europa.
Iedereen gelijk voor de wet.
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 13:38:06
BeautifulMONSTER zei:dankjewel man dankzij jou ben ik geen moslim meer dankjewel dankjewel je hebt mn ogen geopend
sukkel.
Wie???
De schrijver van de Koran toch?
Wel dan moet ik jou nu wel groot gelijk geven.
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 16:55:48
LaZZaNoVa zei:Weet je wat 'k zo grappig vind? Ik kan nergens gegevens vinden over de heer B. French. Waar hij heeft gestudeerd, waar hij zijn titel heeft gehaald, en kan absoluut niets vinden over zijn werk waaruit geconcludeerd wordt dat Mein Kampf milder is dan de Kuran.
Sorry dat ik zo sceptisch ben maar, waar blijven de bewijzen nou? je kan toch wel googelen? Bill French, professor tennessee state university.
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 16:58:33
het is nu wel genoeg geweest met je topics over de islam.
|