foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 18 juli 2011 18:25:38
zoals de titel al bijna zegt 
zou jij er problemen mee hebben als je partner nog een kind ( of meer kinderen ) zou hebben ?
hoe denk jij er over ?
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 18 juli 2011 19:04:40
Ik zou het persoonlijk niet kunnen. Uiteindelijk heeft hij een bagage bij zich, die hij zijn hele leven meedraagt en zijn ex zal ook tussen ons in zitten (vanwege de kinderen).
Nee, mij niet gezien. [Gewijzigd op 18 juli 2011 19:05:40]
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 12:31:55
Erg lastig.
Ligt er ook een beetje aan hoe het is gelopen.
Ik vind het al heel anders als hij een kind heeft uit een lange relatie of een huwelijk.
Als hij een kind heeft uit een one night stand of een jaartje een relatie dan zou ik het er wel moeilijker mee hebben, omdat dat ook weer wat over hem zegt.
Bij de kleinste twijfel zal ik er dan niet mee door gaan, omdat het ook zielig voor het kind is als later blijkt dat het toch niet werkt op die manier.
En het is ook nog zo dat ik wel een beetje exclusiviteit wil (beetje raar woord ervoor).
Ik wil de eerste zijn met wie hij een kind krijgt... zou voor mij toch een beetje vreemd voelen als hij alles al met een ander heeft meegemaakt.
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 17:48:29
ik heb dit topic gemaakt om te kijken wat andere mensen zouden doen ( of gedaan hebben ).
maar ook omdat ik er zelf dus mee te maken heb 
mijn vriendin heeft een zoontje van 4.
ze is getrouwd geweest , en is toen zwanger geraakt van hem.
en hij heeft haar verlaten toen hij wist dat ze zwanger was 
dus ik wil toch gewoon bij haar blijven omdat de vader zover ik weet geen contact meer heeft met het kind en mijn vriendin .
ze wilt er ook niks meer mee te maken hebben omdat hij haar zo heeft laten stikken 
en nu wilt ze met mijn verder gaan en een gelukkig gezinnetje hebben
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 17:51:22
Wat als de vader ineens opduikt en tóch contact wil hebben met zijn kind?
Ps; erg leuk dat je vriendin hebt. . Waar heb je haar ontmoet?
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 17:55:26
dat weet ik niet 
maar denk niet dat het snel zal gebeuren .. 
ik heb haar ontmoet via internet
en zij wilt het ook niet hebben dat hij nog bij zijn kind komt omdat hij haar zo heeft laten barsten en verder nooit meer naar haar omgekeken heeft
|
 Esz-89 (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 20:02:54
zou jij er problemen mee hebben als je partner nog een kind ( of meer kinderen ) zou hebben ? Ja
hoe denk jij er over ? Dan heb je meestal ook te maken met de moeder etc. en wil met zoiets de 1e zijn. Heeft ook te maken of je jong bent ofniet? De ouderen hebben meestal wel een verleden
|
 Gulshen-.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 21:03:30
Oh wat grappig dat iemand hier een topic over start lijkt net of je gedachtes kon lezen fjh.
Ik heb momenteel een relatie van 5 jaar en kom er nog niet zo heel lang gelden achter dat hij een kind heeft bij een ander.
Hiervoor dacht ik er net zo over als -Nika eigelijk maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet denken.
Het is nu eigelijk ook zo goed als over tussen ons maar ja.
Dat dus. [Gewijzigd op 19 juli 2011 21:23:32]
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 21:16:20
Gulshen-- zei:Oh wat grappig dat iemand hier een topic over start lijkt net of je gedachtes kon lezen fjh.
Ik heb momenteel een relatie van 5 jaar en kom er nog niet zo heel lang gelden achter dat hij een kind heeft bij een ander.
Hiervoor dacht ik er net zo over als -Nika eigelijk maar nu weet ik niet zo goed wat ik mn denken.
Het is nu eigelijk ook zo goed als over tussen ons maar ja.
Dat dus.
jemig 
das wel heel rot dat ie dat nu pas heeft laten weten
|
 Gulshen-.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 21:28:07
Ja rot, het is het ergste wat me ooit is overkomen eigelijk.
Ik ben nog nooit zo hard geflasht door iemand.
Mijn vriend is ook een stuk ouder dan ik, en ik wist dat hij voor mij had samen gewoond maar niet dat hij een kind had dat hij ouder is maakt inprincipe niet zo heel veel uit. Eigelijk helemaal niet maar ja nu ga je je toch afvragen wat hij nog meer heeft achtergehouden in die 5 jaar.
En het grappige is dat we bijna dagelijks bij elkaar zijn dus heeft ie het mooi geflikt.
We hadden ook trouwplannen enzo, dus dat gaat mooi niet door.
(we schelen trouwens 11 jaar)
Ik was 18 bijna 19 toen ik ben hem ging.
|
 Esz-89 (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 22:51:35
Niet normaal dat je daar na 5jaar achter komt denk maar goed waar je aan begint sista
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 juli 2011 23:04:36
Zolang ik zelf geen kinderen heb of getrouwd geweest ben zou ik er moeite mee hebben. Als ik het zelf ook al meegemaakt heb en ik ben gescheiden, wil opnieuw trouwen.. dan zou ik het wel kunnen accepteren, denk ik..
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 juli 2011 00:46:20
Het liefste heb ik natuurlijk eigen kinderen straks maar je weet nooit of je relatie het wel zo lang houdt en als je tegen die tijd laten we zeggen 40 bent zal het moeilijk zijn een nieuwe liefde zonder kinderen te vinden denk ik
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 juli 2011 13:07:30
Ik denk dat, als jij zeker weet dat je met haar verder wil en als je haar verleden kan accepteren, je er gewoon vol voor moet gaan.
Onze meningen en adviezen doen er dan eigenlijk niet toe.
Jij weet hoe je in je relatie staat en waar jullie naartoe willen en dat is altijd het belangrijkst.
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 20 juli 2011 17:02:55
-Nika zei:Ik denk dat, als jij zeker weet dat je met haar verder wil en als je haar verleden kan accepteren, je er gewoon vol voor moet gaan.
Onze meningen en adviezen doen er dan eigenlijk niet toe.
Jij weet hoe je in je relatie staat en waar jullie naartoe willen en dat is altijd het belangrijkst.
dat wil ik ook gaan doen , en zij ook 
en daarom heb ik dit topic aangemaakt om te kijken wat andere mensen zouden doen
en niet speciaal om wat ik mee maak nu.
zij denkt et ook hetzelfe over , samen gelukkig worden en ook ooit gaan trouwen
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 juli 2011 18:50:57
Als het een partner is met kinderen en de bagage genaamd ex : Nee dank je
Zonder ex zou ik het nog overwegen maar ik hoef geen partner die nog vast zit aan een ex. [Gewijzigd op 20 juli 2011 18:51:10]
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 juli 2011 14:45:29
Is je vriendin chinees? Gewoon nieuwschierig..
Ot: Ik zou er geen problemen mee hebben:
A) Het is een kind wat hij meeneemt, geen monster
B) Ze zijn niet voor niets gescheiden, tuurlijk ze zullen elkaar zien vanwege het kind, maar hij zal heel veel vrouwen gaan zien in zijn leven. Ik vertrouw hem toch? Die ex zal net zo min in onze weg staan als alle andere vrouwen.
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 juli 2011 14:48:21
P.s. Dat zíj niks met hem te maken wil hebben betekent niet dat ze hem ervan kan weerhouden zijn kind te zien als hij ooit terugkomt heeft ze geen keus. En natuurlijk wil het kind het misschien ook dat is er ook nog. Dus je weet maar nooit
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 juli 2011 17:09:47
Byte. zei:Is je vriendin chinees? Gewoon nieuwschierig..
Ot: Ik zou er geen problemen mee hebben:
A) Het is een kind wat hij meeneemt, geen monster
B) Ze zijn niet voor niets gescheiden, tuurlijk ze zullen elkaar zien vanwege het kind, maar hij zal heel veel vrouwen gaan zien in zijn leven. Ik vertrouw hem toch? Die ex zal net zo min in onze weg staan als alle andere vrouwen.
nee , ze is niet chinees .
ze is thais
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 juli 2011 22:18:43
Byte. zei:P.s. Dat zíj niks met hem te maken wil hebben betekent niet dat ze hem ervan kan weerhouden zijn kind te zien  als hij ooit terugkomt heeft ze geen keus. En natuurlijk wil het kind het misschien ook  dat is er ook nog. Dus je weet maar nooit
ach ja , ik zie wel wat de toekomst brengt hoor 
maar stel dat ze in nederland gaat wonen met haar zoontje , dan kan hij hem niet meer zien 
want dan is het toch te ver weg voor hem . [Gewijzigd op 21 juli 2011 22:24:59]
|