Athrun (20)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 11:49:25
Heey, ik zit met een probleem..
Ik vind een meisje leuk al een hele tijd, maar toen kwam er iemand anders in het spel dus kreeg ik "gemengde gevoelens" omdat ik niet zeker wist..Nu blijkt dat 1 van die meisjes mij gebruikt heeft nu gaat ze terug naar haar scharrel..
Nu ga ik achtere die andere aan want ik hoop dat dit wel de goeie keuze is, alleen zij voelt zich nu de 2e keuze.. En dat was niet mijn bedoeling en dat heb ik haar ook verteld, ik heb gister een heel gesprek er over gehad met haar en ik weet niet wat ik nu moet doen, want ze reageert er niet echt op.. kben verliefd op haar dat weet ik 100% zeker.
Wat moet ik doen?
Thanks, Athrun [Gewijzigd op 27 augustus 2011 11:54:09]
|
Love it (25)
VIP
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 12:25:40
Uitzoeken wat je echt wil?
Na mijn idee klopt er iets niet (Je vind 1 al lang leuk en dan ineens na de andere)
|
Athrun (20)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 13:13:07
Ik bedoelde van dat ik 1 meisje leuk vond, en toen heb ik gehoord dat ze mij liever als vriend wou, en later kwam ik er achter dat ze mij wel leuk vond.. En ik ook nog steeds maar ze begon mij te ontwijken Enzo
Toen kwam die andere in het spel en die heeft mij genaaid.
Maar ik voelde nog steeds iets voor de andere, en nu weet ik zeker wie ik wil en dat is haar.
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 13:13:52
gewoon zeggen tegen haar wat je wilt . dat gaat het snelste .
|
Athrun (20)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 13:22:03
Dat heb ik gedaan, ze zei dat ze er moest over na denken en dat ze er niets over kwijt kon nog.
|
 xlouise (44)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 13:37:54
dan zal je haar de tyd moeten geven...maar vind wel dom van je om dan maar een ander te nemen als je toch nog wel gek was op de ander..niet echt slim..misschien voortaan met dit soort dingen wat voorzichtiger zijn..
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 13:40:30
zoals xlouise al zegt , geef haar wat tijd en ga haar niet lopen pushen ofzo want dat werkt echt niet
|
  diamondz.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 16:48:25
Haha sorry hoorrr, maar ik zou daar ook niet intrappen als ik haar was.. 
Ik vind het trouwens zoiezo raar dat je een relatie met iemand begint terwijl je eigenlijk verliefd bent op een ander..
maarja dat is mijn mening succes ermee
|
Athrun (20)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 augustus 2011 18:35:32
heb geen relatie gehad met geen 1 van beiden...
Ik geef haar gwn wat tijd wat jullie zeggen.. Dank u allemaal.
|
ikbnut (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 augustus 2011 01:46:39
pfff je vraagt nog al wat.. eigenlijk vraag je haar niet op haar gevoel te vertrouwen (ze voelt zich 2de plaats gezet) een ook weer wel,namelijk dat je gek op haar bent.. nee heel spijtig maar ik denk dat je hiermee gelijk een eerste deuk in het hart hebt gegeven.. je had haar gelijk al moeten willen liefhebben v/a de eerste keer,ongeacht wat zij voor jou voelt.. liefde is een keuze die al ontstaat bij een eerste indruk.. alleen als jij echt kunt uitleggen waarom jou gevoelens destijds op twijfelen stonden,kan je haar nog overtuigen.. en dan nog kan het jaren duren voor er echt weer vertrouwen is.. ik wens je veel sterkte toe..
|