Forum: abortion : pro - choice or no choice ?

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: abortion : pro - choice or no choice ?
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 06 november 2011 01:01:38
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

nesss187 zei:
gewoon geen sex hebben voor het huwelijk.. dan hoef je oook niet te denken aan abortus..

of gewoon veilig seks happy.gif
nesss187 (22)
Gebruiker
nesss187s avatar
Geplaatst op: 06 november 2011 13:45:18

foei-jong-haai zei:
nesss187 zei:
gewoon geen sex hebben voor het huwelijk.. dan hoef je oook niet te denken aan abortus..

of gewoon veilig seks happy.gif

dan alsnog is er een kleine percentage kans op zwangerschaphappy.gif maar heej its your opinion..
Meneer_K.. (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 06 november 2011 21:53:48

Als iemand abortus wilt kan die persoon beter zichzelf afmaken ipv alleen het ongeboren kindje te doden happy.gif is ook een stuk eerlijker. [Gewijzigd op 06 november 2011 21:54:12]
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 06 november 2011 23:33:30

Meneer_Koekepeer zei:
Als iemand abortus wilt kan die persoon beter zichzelf afmaken ipv alleen het ongeboren kindje te doden happy.gif is ook een stuk eerlijker.

ook in geval van verkrachting ??
Meneer_K.. (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 00:43:22

omdat jij het ervan maakt is mijn antw. JA. en dan zal ik je nog meer ergeren happy.gif als ze is verkracht dan moeten ze haar ophangen happy.gif doe ik er nog een schepje bovenop voor je speciaal voor jou, moet ze zich maar niet laten verkrachten . ben je nu gelukkig laughing.gif jadus. [Gewijzigd op 07 november 2011 00:45:19]
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 00:50:00

Als ik sommige reacties van bepaalde mensen eens lees ben ik pro-abortion. [Gewijzigd op 07 november 2011 00:50:09]
nesss187 (22)
Gebruiker
nesss187s avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 16:05:25

Meneer_Koekepeer zei:
omdat jij het ervan maakt is mijn antw. JA. en dan zal ik je nog meer ergeren happy.gif als ze is verkracht dan moeten ze haar ophangen happy.gif doe ik er nog een schepje bovenop voor je speciaal voor jou, moet ze zich maar niet laten verkrachten . ben je nu gelukkig laughing.gif jadus.

eey ben jij joods en koerdisch?
Meneer_K.. (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 16:15:52

nesss187 zei:
Meneer_Koekepeer zei:
omdat jij het ervan maakt is mijn antw. JA. en dan zal ik je nog meer ergeren happy.gif als ze is verkracht dan moeten ze haar ophangen happy.gif doe ik er nog een schepje bovenop voor je speciaal voor jou, moet ze zich maar niet laten verkrachten . ben je nu gelukkig laughing.gif jadus.

Klinkt menselijker dan turk of arabier helaughing.gif
nesss187 (22)
Gebruiker
nesss187s avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 16:18:09

Meneer_Koekepeer zei:
nesss187 zei:
Meneer_Koekepeer zei:

ja niks klinkt menselijker dan een jood met een moslim
of zijn je ouders gewoon koerden die jood zijn..

helaas zijn jullie wel afhankelijk van turken en arabieren.wink.gif
MamaLici.. (0)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 17:02:25

nesss187 zei:
Meneer_Koekepeer zei:
nesss187 zei:
Meneer_Koekepeer zei:

Het is anders wel Turkije die kontjes loopt te likken bij Israël happy.gif
Vergeet niet dat Kerdogan eerst géén hulp wilde en bij wie klopten ze uiteindelijk toch aan?

Juist, Israël, Armenië en Amerika laughing.gif
Zelfs een hond bijt niet de hand die hem voedt wink.gif
Meneer_K.. (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 17:31:16

Wat leuk dat ze doordraaien wanneer ze koerdische of israelische vlag zien hahahahah mensen trippen door teveel staatspropaganda, ik snap ook niet dat ze zo praten terwijl duidelijk turkije zeer afhankelijk is van israel en amerika zowel economisch als militair happy.gif schelden ze joden uit terwijl ze gevoed worden door hun gekke mensen...laughing.gif [Gewijzigd op 07 november 2011 17:31:54]
-viXie- (26)
Gebruiker
-viXie-s avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 23:02:23

Klik voor een vergroting van: Trolls.jpg
-viXie- (26)
Gebruiker
-viXie-s avatar
Geplaatst op: 07 november 2011 23:06:33

Ik ben blij dat er de mogelijkheid voor abortus is in bepaalde gevallen, bijv na een verkrachting of bij verstandelijk gehandicapten en andere mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn happy.gif
nesss187 (22)
Gebruiker
nesss187s avatar
Geplaatst op: 09 november 2011 14:49:27

N. zei:
nesss187 zei:
Meneer_Koekepeer zei:
nesss187 zei:
Meneer_Koekepeer zei:

Het is anders wel Turkije die kontjes loopt te likken bij Israël happy.gif
Vergeet niet dat Kerdogan eerst géén hulp wilde en bij wie klopten ze uiteindelijk toch aan?

Juist, Israël, Armenië en Amerika laughing.gif
Zelfs een hond bijt niet de hand die hem voedt wink.gif

i dont give a fuck wie bij wie kontje loopt te likken.. als je zo gaat praten is de hele wereldpolitiek een grote samenzwering waar jij of ik geen idee vn hebben.. wij zijn alleen maar pionen..maar HET GAAT DAAR NIET OM..Als je het gesprek tussen mij en de koerdischeyahud leest..
nesss187 (22)
Gebruiker
nesss187s avatar
Geplaatst op: 09 november 2011 15:01:42

Meneer_Koekepeer zei:
Wat leuk dat ze doordraaien wanneer ze koerdische of israelische vlag zien hahahahah mensen trippen door teveel staatspropaganda, ik snap ook niet dat ze zo praten terwijl duidelijk turkije zeer afhankelijk is van israel en amerika zowel economisch als militair happy.gif schelden ze joden uit terwijl ze gevoed worden door hun gekke mensen...laughing.gif

luister vriend, denk je nou werkelijk ik draaide door toen ik jou plaatje zag? i wouldnt care less, ik heb precies 6 woorden aan jou vuil gemaakt( eey ben jij joods en koerdisch) jij komt met je antwoord beter dan turk of arabier he? Maar fuck dat.. ik heb schijt aan wat jij beter vind.Het gaat erom dat jullie, een landloze natie zijn die AFHANKELIJK is van de turken en arabieren. DAT IS EEN FEIT..
dat jij komt praten hier met je economisch en militair afhankelijk van amerika en isreal is pas rare propagande wat je joodse moeder of vader heeft geleerd. turkije heeft economische groei gehad van 8%, MAAR natuuurlijk komt dat door amerika met een staats schuld van meer dan 800 miljard en een economische crisis. en militair afhankelijk? whahaha laat me niet lachen.. Turkije is alles behalve militair afhankelijk van amerika. Als dat zo was zou amerika wel vaker een stokje voor turkse zaken steken, maar dat doen ze niet.

en als laatste,, ik ben niet begonnen met joden uit te schelden, als je fuckin half neger half koerd was had ik je hetzelfde gevraagd. en ELHAMDOELLILAH word ik niet opgevoed door joden.. idiote persoon
s.0.s (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 januari 2012 09:48:04

Ness respect vor jou yes.gif
RunningD.. (66)
Gebruiker
RunningDeads avatar
Geplaatst op: 02 januari 2012 17:14:44

Abortus is ook niet mijn ding.. Maar ik begrijp best dat vrouwen de optie willen hebben in sommige gevallen.. En dan niet alleen bij verkrachting.. Veel (turkse, marrokaanse vrouwen) die per ongeluk zwanger zijn geraakt die het kind willen houden.. Maar niet kunnen of durven vanwege reactie's van familie of vrienden omdat ze bv nog niet getrouwd zijn/ vriend niet van zelfde komaf etc. Dat praat natuurlijk niets goed.. Maar je kind heeft er ook niets aan als je bv op straat geknikkerd wordt met lege handen.. Oftewel er zijn teveel verschillende scenario's om nou te kunnen zeggen of het wel of niet door de beugel kan..
MamaLici.. (0)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 04 januari 2012 06:07:37

Als sommige "dames" eens leren de benen bij elkaar te houden, zou dat veel gedoe schelen.

*En daarbij komt;
Als je dan toch niet je benen bij elkaar kunt houden, en je raakt zwanger;
Wees dan ook niet te laf om je verantwoordelijkheden op je te nemen en hou het kind dan ook gewoon. [Gewijzigd op 04 januari 2012 06:10:09]
StopLich.. (31)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 04 januari 2012 07:47:40

MamaLicious. zei:
Als sommige "dames" eens leren de benen bij elkaar te houden, zou dat veel gedoe schelen.

*En daarbij komt;
Als je dan toch niet je benen bij elkaar kunt houden, en je raakt zwanger;
Wees dan ook niet te laf om je verantwoordelijkheden op je te nemen en hou het kind dan ook gewoon.
saat7 (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 04 januari 2012 15:00:37

hoheeoeheoehaheueheuhe tongue.gif
deze is echt hard joh blush.gif
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op