Forum: de heerlijk gristuspsalm van pater nocciolino de bambino & god

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: de heerlijk gristuspsalm van pater nocciolino de bambino & god
karayeri.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 november 2011 15:47:20
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

laat de echte moeder van hoer hoermans een man vinden van de drie nu opstaan ? zegt ze : ik ben geen hoer hoor. blijf dan zitten bitch

ontopic : wat een lang woord om te zeggen dat je onzeker bent : 2 vragen

levensdoel en doel in concentratiekamp en wat leg je in de laarzen van god of engelse dog met stift zo dik als een zwarte om t tog beetje spiritueel te houden zo rond siterklaas stelletje kinderlokkers met astma en cara en carieskanker.

stelling : lacht god of ene hond of je zus die omgebouwd is tot nozem van generatie nul en nix gebeurt met de vulvadop van sma terwijl die godenzoon zn schouders met kutkopdop floept. zema ze blijf maagd terwijl god haar onzichtbaar bevlekt en er breed vlees met bot doorheen gaat

voor de fascisten onder ons : hek mijn titel naar hekje 24/7ad in hilversum met blauwe kut en rum dat niet meer rijmt of deze : kan vrouw met god ejaculeren in copulatie en strak als een nepmaagd zijn zonder operatie : playboypoes en kanli nigars playboypoes die altijd fruitiger is voor mijn kutvolk van flashbacks over bananen.
karayeri.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 november 2011 16:13:28

mag je volgens mijn kampen van billy buttermans de cijfercombinatie KUT doen e kutjong met tieten ? en snekbar met teveel drugs om nog snekbar te zijn. of jiskefet aan de speed EN CONcerta XR en alle kleintje riti (alin) van lange week met vooral veel huilen en headbonken tegen IBS instellingsmuur en hoofdpijn met heroine door haakraam
karayeri.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 november 2011 16:25:23

ik wil IETS. al was maar iEts. over ! who the fuck able ? mix deze poep met je draaitafel. ik ben niet suicidaal maar zit wel vast. maar niet in dat hoerenkot met negers met negens zonder shag en taalachterstand en goed hart en psy stoornissen om wit van te worden en windows 98. zeg gwn waar die ufo is die mijn werk heeft voordat t weer star wars wordt met camera niet op tijd voor de flits. kan iemand iets typen na twee dagen of ben ik de enige die hier is opgesloten met schootkeffertjes en negers zonder toegang tot internet maar wel tot t hobbyhok van kliniek de rode pannen 2. ik hoef geen foto van meisjes in uniform die aan t paaldansen zijn op de versnellingspook van spaceship kruishaak 1939 en bijna 7 maanden ? jozef die we yusuf noemen flipt en zit te ijelen op zn gare pocketline ring ofzo tegen vrouwelijke agent van corps mariniers. ik MOET betalen door mijn ziekte. ik ben gelukkig verzekerd, maar mijn artistieke impressies van een verknipte realiteit voor nageslacht ( kinderen zijn een struikelpunt bij mijn vrouwtje in rusland tegen turkse grens. ze heet geen patruschka pop met stalinsnor maar gwn fatmagül. ze is georgisch dus een beetje turk was smiley. kijk maar in html. geen slof nachtvlinderbommen via kabel voor oude koeien zonder vingers voor sjek... IK WIL DOOOOOOD. geef mij die topics via prive ofsow. anders gaat er iets gebeuren waar ik niet meer voor zal kunnen getbst. NEEEEEEEEEEEEEE !!! ik heb ECHT een probleem als ik mijn postberichten vnvnd niet bij skeletor breng. zo heet mijn hond met drie poten crying.gif
karayeri.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 november 2011 16:40:21

mijn hond ga ik skeletor noemen en wachten tot die kniekanker krijgt. bij bulldogs kun je dat opwekken. ik heb al een nest op t oog als ik vrijkom. ik lieg nooit. ik verzin wel veel maar lieg nooit. ik ben gwn borderliner/schizofuck of bipolaire stoornis. elke x wa anders. en t begon met speed. ik ga naar t haakraam om krüm te roken. zelfs zonder C. die kan ik niet betalen. jullie zijn de enige getuigen dat ik contact heb buiten deze kunstmatige wereld en dan pak je mijn puppies af zonder proces ? bulldogjes of bulldogs zijn juist lief. mijn advocaat is een leernicht met jampotglazen en pitbull en ik heb nog een krediet bij m van man tot man voor een RM van 6 wat is rm zeker. google it post it and kill the puppies. ik ga nagellak snuiven om aan mn gefantaseerde vrouw te fantaseren met teveel spanning door deze gratis onlinedienst met goedkope sletjes en gwn turken genaamd pedro morales. beter bekend als simdictyap. (www.chatnu.nl) mijn tijd is op. later mag ik weer de celkamer uit. ik hou van jullie, maar niet van muilkorfjes met nepdiamanten. daar heb ik er al 16keer 365 van - een paar keer geluk met mn kaken en verdubbeling van t aantal muilkorfen door nigerianen die net doen of ze lachen om te misleiden. kankerinternet ! en dan nog die niffo met bloedkanker. hij is dood, maar kon wel als een beer worstelen en kiepen. en nu is t genoeg. nog 1 ontvoering van een pup en t is klaar met deze dienst. ook als de diefstal niet wordt opgelost. ik ben goed met instanties. keb zelf briefangst of eigenlijk envelopangst maar mijn zusje is in de ambtelijke molen opgeklommen tegen haar reuma in. someties i feel like a motherless child. everybody loves mommy but i just miss her. not to kill but a hug and bus pass and a snicker from my only left black nikker killer
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 20 november 2011 17:10:07

En ook deze gooien we maar dicht, er is niks van te maken.. confused.gif

lock.gif
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op