Forum: erdogan of Ataturk wie kies je?

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: erdogan of Ataturk wie kies je?
s.0.s (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 januari 2012 23:58:08
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

ATATÜRK
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 23 januari 2012 17:59:27

Öcalan

Voor degenen die het niet doorhebben (en dat zijn er blijkbaar nogal wat) : Klik hier en/of hier [Gewijzigd op 08 mei 2012 11:32:50]
ihavenot.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 23 januari 2012 23:42:20

Vanwaar de behoefte om deze twee heren te vergelijken?... *mompelt iets over appels en peren*
HiperAkt.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 24 januari 2012 10:41:58

ihavenotalent zei:
Vanwaar de behoefte om deze twee heren te vergelijken?... *mompelt iets over appels en peren*

^ Dat dus
s.0.s (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 24 januari 2012 20:54:06

Ze zijn beide de president geweest van Turkije. De ene was de eerste de andere de laatste. Dat is wat ze gemeen hebben dus schij uit met je appels en peren.. De meeste volgelingen van erdogan haten Atatürk, vandaar de vraag welke je boven wie verkiest..
ihavenot.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 24 januari 2012 21:01:40

het feit dat ze allebei een politici zijn/zijn geweest is dan ook meteen het enige wat ze gemeen hebben. Alle andere omstandigheden waarin ze het land hebben moeten regeren zijn totaal verschillend. Erdogan zie je dagelijks en kun je enigszins volgen... En Ataturk ken je alleen van geschiedenis boeken.
Hoe wil je deze twee vergelijken?
ihavenot.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 24 januari 2012 21:04:50

maar als ik toch iemand moet kiezen kiezen Pikachu wel blush.gif
s.0.s (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 24 januari 2012 21:09:14

Hahaha pikachu dan kies ik gokutongue.gif
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 25 januari 2012 00:52:08

ihavenotalent zei:

Ik kies Kirby !!
ihavenot.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 25 januari 2012 14:20:57

Kirameki zei:
ihavenotalent zei:

Ik kies Kirby !!

Welke pokemon was dat ook alweer? De pokemon die iedereen in slaap kon zingen? laughing.gif
HiperAkt.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 25 januari 2012 22:00:57

ihavenotalent zei:
Kirameki zei:
ihavenotalent zei:

Ik kies Kirby !!

Welke pokemon was dat ook alweer? De pokemon die iedereen in slaap kon zingen? laughing.gif

Neeeeeeeeeeheeejj dat was Jiggly Puff confused.gif happy.gif)
MamaLici.. (0)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 27 januari 2012 05:24:32

Geen van beide :/
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 27 januari 2012 09:11:15

ihavenotalent zei:
Kirameki zei:
ihavenotalent zei:

Ik kies Kirby !!

Hij zuigt wezens op en kopieërt hun krachten

Lief he voor zo'n schattig roze wezentje. blush.gif Net een politieke leider. [Gewijzigd op 27 januari 2012 09:11:37]
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
Black_Venoms avatar
Geplaatst op: 27 januari 2012 23:44:38

R.T. Erdogan of Mustafa Kemal????

Doe mij maar R.T.E. de ander heeft er alleen maar een puinhoop van gemaakt..
Het is zeker geen appels met peren laughing.gif Weten wat ze doen
Alkan (28)
Gebruiker
Alkans avatar
Geplaatst op: 28 januari 2012 22:54:45

Erdogan is als een achterlijke mafkees DOELBEWUST aan de macht geholpen door de VS en Israel....

Premier Erdogan heeft gestudeerd om imam te worden, is nu president van turkije. iedere week is er wel nieuws over incapabele ambtenaren, en ministers of hele instanties/ministeries met tienduizenden werknemers.

kortom turkije is het land welke doelbewust(!) door incapabele mensen wordt gerund. en alleen achterlijke en/of schijnheilige mensen geaccepteerd, en hogerop kunnen komen.
Alkan (28)
Gebruiker
Alkans avatar
Geplaatst op: 28 januari 2012 22:56:16

Enkele ''successen'' vd AKP en Erdogan zijn:

- armeense genocide is erkend en zelfs de ontkenning er van strafbaar gesteld door Frankrijk.

- in Noord-Irak is er een Koerdistan opgericht, en tot de datum die de AKP heeft genoemd(2023) zal Noord-Koerdistan zich ook wel aansluiten...

-Alles wat te verkopen valt is verkocht door de AKP, met het warme geld zijn achterlijke zieltjes zoals jij lekker gemaakt. Turkije produceert niets!! zelfs runderen voor het slachtfeest worden geimporteerd. AKP heeft veeteelt, landbouw doelbewust kapot gemaakt.

maar wel nu...

vraag de gemiddelde fan van Erdogan hierover, en ze zullen genieten vd pijn en verkrachting die ze meemaken... door te doen alsof ze tegen de PKK zijn en/of dat het goed gaat met de economie van Turkije.
EzTeHezd.. (31)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 januari 2012 11:46:30

Kerdogan is ook maar een speeltje van de Amerikanen ,zijn baasje Fettos Gülen gevestigd in Pennsylvenia ,een CIA mannetje dat geniet onder Amerikaanse bescherming ,bestuurt Kerdogan die ook tot de cemaat behoort van Fettoshappy.gif
Kerdogan is een marionnet van Fettos en leerling geweest van hem .
Ze zijn al jaren geleden door de Amerikanen klaar gestoomd om in deze tijdperk ingezet te worden ..
Nu ze met steun van de Amerikanen steeds meer de macht krijgen in turkije en zelfs het leger de macht ontnemen om over alles te heersen zullen ze in net zo een tempo ook verdwijnen zoals Amerika met al hun pionnetjes doetlaughing.gif
Of het nou met geweld,verkiezingen of een staatsgreep word gedaan zullen we over een aantal jaren wel zien....
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
Black_Venoms avatar
Geplaatst op: 30 januari 2012 11:52:14

Wij kijken naar harde feiten en niet naar verzinselen of gedachten van een ander. Al zie ik met mijn eigen ogen Turkije groeien en ontwikellen en sterk vooruitgaan terwijl de EU in elkaar stort (dus mijn eigen waarnemingen) lach ik alleen maar om de dingen wat jij hier ons komt vertellen laughing.gif
Standaard anti AKP reacties, welke nergens op zijn gebasseerd.

Ik heb heel wat stoms van mensen gehoord, maar wat sarkozy heeft geflikt in frankrijk afschuiven op R.T. Erdogan is echt het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord laughing.gif

We zouden eigenlijk niemand meer moeten geloven, zelfs onze eigen ogen niet angel.gif haha..
EzTeHezd.. (31)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 januari 2012 12:17:29

Vergeleken met Europa is Turkije nog ver achter hoor,geen pers vrijheid,geen vrijheid van meningsuiting als journalist kan je zo opgepakt worden,kritiek op de staat levens gevaarlijk en zelfs strafbaar ,het achterlijke nationalisme,kemalisme,militarisme, kinderen moeten elke ochtend op basis scholen het volkslied en militaire marsen zingen zoals in veel jungle republieken of bananen republieken word gedaan ,oorlogs misdadigers worden niet vervolgd,politici worden opgepakt,journalisten vermoord, etnische minderheden worden als gevaar gezien en aangevallen zodra ze voor hun rechten opkomen ik kan wel door gaan met een hele lijst tot de ochtend maar het heeft geen zin er is altijd wel een excuusje te verzinnen op dit soort dingen.....laughing.gif
Mensen werken in Turkije voor 15-30 euro per dag hier krijgen ze 80-100 per dag en dan nog zeggen ze het gaat goed laughing.gif
De rente die je moet betalen voor een lening of kredietdaar is ook 50% hoger dan in Europa het geval is q-.-p
Black_Ve.. (27)
Gebruiker
Black_Venoms avatar
Geplaatst op: 30 januari 2012 12:46:25

Geen persvrijheid? Haha.. Ik snap nog steeds niet dat mensen niet willen accepteren dat de groep journalisten niet vastzitten voor stukjes dat ze in de krant hebben geschreven maar omdat ze betrokken zijn met ergenekon..wees realistisch. Krietiek op staat heb ik genoeg van gezien in kranten, dus ga mij niet vertellen dat ze dan meteen opgepakt worden. Belediging word gestraft en dat is terecht, zouden ze hier in nederland ook moeten doen. zogenaamde vrijheid van meningsuiting..

Nationalisme betekent houden van je land en volk zonder daarbij anderen laag te zien. Racistme betekent je eigen ras hoger zien dan dat van een ander.
Verwar nationalisme absoluut niet met racistme. kemalisme en nationalisme heeft niets met dit onderwerp te maken, we hebben het over Erdogan.

Kinderen hoeven zeker niet iedere morgen het volkslied zingen, en dit is niet verzonnen door AKP. Dan denk je dan horen ze dat te veranderen, maar als deze mensen dingen teveel beginnen te veranderen komen de rechtzaken want dan is het opeens revolutie of islamitisering.. Niets is ook goed wat ze doen.. Alles gaat stap voor stap, maar het gaat ook komen.
Zoals je zelf weet zijn ze nou bezig oorlogsmisdadigers te vervolgen. Voorheen kon dit niet, AKP heeft dit mogelijk gemaakt laughing.gif
Sorry maar je hele lijst is gebasseerd op bullshit laughing.gif

Je vergelijking met de verdiensten klopt natuurlijk ook niet, er zit een verschil in maar vergeet niet dat je hier 120 euro aan zorgverzekering moet betalen, je kapot betaald aan belastingen, gemidelde huurprijzen op 600 a 700 zit terwijl je daar voor 200 een huis kan huren. Als RTE de situatie van economische crisis naar deze staat heeft kunnen brengen, kan jij het beter? En hetzelfde geld voor je leningspercentage, is al lang niet meer zo.

Jij komt hier met dingen aanlopen van vroeger, zoals het vroeger was.. Ben je de afgelopen 10 jaar niet meer naar Turkije geweest? Monsterlijke overwinning stond er in de kranten van hier met de verkiezing. De helft van Turkije kiest voor AKP. Ik ook happy.gif
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op